Strona 2 z 2

: czw sty 21, 2010 19:33
autor: D1_PITER
O ile się nie mylę to w gwintach bez osobnego helpera sam helper jest w sprężynie głównej. Wygląda to jak zagęszczenie zwojów przy jednym z końców sprężyny. Większość tylnych kitowych sprężyn to ma :bigok:

: czw sty 21, 2010 23:00
autor: k0nr4d
Śmiało wyciągaj pomocniki, przecież nagle hopa albo dziura na pół metra Ci nie wyrośnie na drodze jak będziesz leciał 100km/h, bo z taką prędkością się jeździ po drodze gładkiej jak stół, która dziur nie ma. Reszta miejskich dróg to 50-60km/h w porywach, więc dziurę ominiesz i w nie pofruniesz, bo za małą siłę ciągu będziesz miał bez skrzydeł :P

: pt sty 22, 2010 00:16
autor: D1_PITER
Problem się pojawi przy przejeżdżaniu np progów zwalniających pod skosem. Wtedy jedno koło będzie wisieć i napewno zdąży się wysunąć.

Osobiście też jestem za wyciągnięciem tego ustrojstwa bo gwintu na wiosnę zabraknie :) Podziele się wrażeniami :P

: pn mar 22, 2010 14:53
autor: Kwiatoshi
Ja mam u siebie do gwintu weiteca założoną główna sprężynę z gwintu H&R... HRowa sprężyna jest krótsza o jakie 3-4 cm z grubszego drutu i jest ogólnie twardsza auto teraz jest posadzone +/- 60mm a do końca gwintu na kolumnie mam jeszcze 70mm :bajer:

[vw]krótsze spręzyny do gwintu-jaki gwint ma najkrótsze

: pt mar 17, 2017 19:15
autor: Seeboo
Witam,

Chciałbym się podpiąć pod temat... nie mogę znaleźć sprężyn do gwintu weiteca o takiej samej długości... czy można założyć sprężynę 3cm krótszą na przód po obu stronach? Mam teraz 29,5cm a znalazłem tylko 26,5cm... :( Sprężyny różnią się jeszcze grubością (o 3mm)... I jeszcze pytanie czy nie siedzie mi przod jeszcze bardziej? Gwint jest ustawiony na jak najwiekszy przeswit...

Z góry dzięki za odpowiedź.