Strona 2 z 3

: pt sty 01, 2010 23:03
autor: gateway1
co mozna powiedziec o tym przypadku
musisz jeszcze raz wszystko rozebrac ,obejzec dokladnie wszystkie elementy od kielicha do wachaczy opcij jest sporo [popekane kielichy,zgiete wachacze , sprezyny szmelc , popekane dolne mocowanie amortyzatora,itd]

: pt sty 01, 2010 23:08
autor: cezek
A jak miał mocowane amortyzatory country? Różnił się mocowaniem do normalnego? Mój ma "podwyższone" mocowanie dolne o jakieś 10 cm. Masz może foto swoich sprężyn amortyzatorów wahaczy?

: pt sty 01, 2010 23:08
autor: gateway1
zaraz odpowiem musze poszukac ale sa takie same jak w golfie syncro i passacie syncro

: pt sty 01, 2010 23:13
autor: Tomasz Bis

: pt sty 01, 2010 23:15
autor: cezek
JA mam takie co przy wahaczu

Obrazek


Auto sprawowało się bardzo dobrze przez 6 miesięcy a od miesiąca zaczęło psuć amortyzatory.

: pt sty 01, 2010 23:27
autor: gateway1
Obrazek Obrazek
tak wygladaja wahacze
a tak moje urzadzenie Obrazek
amortyzatory sa specjalnie do vw country przedłużane od zwyklych syncro sa za krótkie

: pt sty 01, 2010 23:30
autor: cezek
To musisz mieć dużo dłuższe amortyzatory.

[ Dodano: 01 Sty 2010 22:33 ]
Nigdzie nie mogę znaleźć wymiarów takich amortyzatorów. Masz może wymiary zdjęcia jakie sprężyny? Ja mam założone teraz amortyzatory ze zwykłego syncro ale są na tym podwyższeniu przez co powinno być niby ok.

: pt sty 01, 2010 23:48
autor: gateway1
co do sprezyn poprzednie mialem polamane obecnie sa zalozone od passata kombi bodajze b2 nie mlodszego jak do 88 roku , wymiarów amortyzatorow nie znam [ jedynie dostepne sa jeszcze w serwisie vw , co wiaze sie z duzym wydatkiem ] moze ktoregos dnia je zmirze;

: pt sty 01, 2010 23:53
autor: cezek
No to mam problem. Musze kupić amorki albo założyć normalne i zobaczyć co się będzie działo przez te dystanse.

: pt sty 01, 2010 23:57
autor: gateway1
jeszcze ci powiem ile kosztuja przednie 1000zl za sztuke

[ Dodano: 01 Sty 2010 23:09 ]
koszt naprawy przeniesienia napędu na Tyl [co bylo efektem zablokowania tylnego dyfra podczas jazdy] a wiec porwane elastyczne łącznik walu 400 zl sztuka sa dwa, wal wywalil dziure w maglownicy 700zl po regeneracji , dwa lozyska podporowe walu sztuka 500zl, no i dyfer uzywany 1000zl , ale i tak bestii sie nie pozbede ma u mnie dozywocie

: sob sty 02, 2010 00:24
autor: cezek
Dyszlem do wniosku ze te dystanse musiały siep porostu wygiąć i przez to tył opadł spróbuje je naprostować. Im może będzie dobrze.

[ Dodano: 02 Sty 2010 01:17 ]
Tak wyglada teraz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tu owe dystanse polak potrafi;]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przez taki zabieg można zaoszczędzić i to sporo bo 400 zł a amortyzatorze. A jeździ się na tym dobrze;]

: sob sty 02, 2010 09:17
autor: pietka_86
jesli piszac o belce w COUNTRY sie mylilem to sory...z ciekawosci tam jest zawieszenie niezalezne????

: sob sty 02, 2010 09:32
autor: gateway1
pomysl dobry tylko wykonani zle to jest jego slaby punkt ,wiedziesz w teren gdzie czasami trzeba pojechac ostro [z powodu braku reduktora i blokady] i znowu sie zegna ,powinien dac szersza podstawe Obrazek
wachcze wleczone Obrazek
na tym zdjeciu je masz

: sob sty 02, 2010 13:19
autor: cezek
Myslem ze to oryginalnie tak w country było. Ale wzmocnienie to jakimś kantownikiem tak ja ty tam narysowałeś. Ale ogólnie mocne to jest zrobione ten tylni grzbiet jest wzmocniony.

[ Dodano: 13 Sty 2010 20:33 ]
Tak rozwiązaliśmy sprawę wycięliśmy te dystanse i przedłożyliśmy amortyzator;]


Obrazek
By cezak, shot with DMC-LS1 at 2010-01-13


Obrazek
By cezak, shot with DMC-LS1 at 2010-01-13

Teraz działają jak orgi country ;]