Strona 2 z 2

: sob kwie 10, 2010 18:34
autor: lluukkaasss
lepiej dolozyc 200zl i kupic gwinta i spasowac sobie auto idealnie

: sob kwie 10, 2010 18:36
autor: danielv
lluukkaasss, może masz racje ale gwint będzie pewnie twardszy a chciałbym jeszcze zachować jakiś komfort w samochodzie.

: sob kwie 10, 2010 18:38
autor: A r t u r
dokładnie, gwint to gwint, a 40/40 nie polecam, przód jak dla mnie co do tyłu za wysoko

: sob kwie 10, 2010 18:46
autor: lluukkaasss
gwint ta technix nie jest twardy, jest komfortowy, wiem bo miałem nowy

: sob kwie 10, 2010 18:48
autor: danielv
Pozostaje jedynie 45 na 35. MK 3 generalnie ma ten minus że przód stoi wyżej.. Na klepanie rantów nie mogę sobie na razie pozwolić ze względów finansowych a że z tyłu z mojej serii nie ma już praktycznie nic trzeba kupić coś nowego. No i tak sobie pomyślałem że można już założyć coś niższego. Dzięki wam za pomoc,

: sob kwie 10, 2010 19:28
autor: A r t u r
danielv pisze:Na klepanie rantów nie mogę sobie na razie pozwolić ze względów finansowych
myślę że nie będzie to taki duży koszt, ja też będę jechał do lakiernika/blacharza z tym, a może podciąć/wyciąć,

: sob kwie 10, 2010 19:32
autor: Yaro1981
zaklepac ranty to żadna filozofia jak ktoś nie ma dwóch lewych rak to sobie bez problemu poradzi z tym sam :helm:

: sob kwie 10, 2010 19:52
autor: cookies
Podepnę sie pod temat z moim pytaniem... czy tył 15' 7,25 o ET 25 na -50 tez będzie tarł - kit mts ??? bo na -40 jest jeszcze troche miejsca :)