Strona 2 z 3

: pt paź 30, 2009 00:23
autor: Air Evolution
ok, chodziło mi tylko o to czy Eibachy są bardziej komfortowe niz H&R :)

tak nawiasem to można by było założyć temat w którym będą wypisane wszystkie springi w kolejności od najbardziej ,,seryjnych" do tych ,,betonowych". Temat przykleić i po sprawie - wiele to ułatwi i nie będzie tyle pytań odnośnie springów :)

: pt paź 30, 2009 09:22
autor: sheriffg
tak ale wiesz dla 1 osoby zwykłe same springi np H&R będą komfortowe jak ktoś latał na gwintach itp a jak ktoś całe życie na serii śmiga zapoda springi i ci powie że nie da rady jezdzić taki beton :bigok:

: pn lis 16, 2009 22:29
autor: KoVal
podepne sie do tematu i zadam pytanie: czy ten amor mts-a sportowy a amor ten który oferują w gwincie mts-a to te same amory jesli chodzi o twardość ? Posiadam Eibachy pro kity i potrzebuje zmienić na amory o krótszym skoku, jednak nie bardzo wiem co wstawić. Jezdzi ktoś na takim setupie? a moze znacie jakieś inne marki takowych amorów w podobnej cenie ?
Zaznaczam, że chciałbym nieco usztywnić, bo przy obecnym obniżeniu za bardzo buja budą i zdarza mi sie przytrzeć...

: pn lis 30, 2009 19:06
autor: syngo
Jestem właśnie świeżo po wymianie amorków, zakupiłem bilstein b4 i to był trafiony zakup.
Jak na serię, to mają więcej niż dość twardą charakterystykę. Zapodam jeszcze jakieś
Eibachy -30 i myślę, że będzie to dobry kompromis.

: pn lis 30, 2009 21:07
autor: stefan1989
Tylko te amory z tymi sprężynami Ci się szybciej skończą :bajer:

: pn lis 30, 2009 21:55
autor: syngo
Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli?
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.

: pn lis 30, 2009 22:36
autor: SulecK
Moze Weitec ? Szfagier ma w pasku b5 i jak dla mnie to jest mega polaczenie obnizenia z komfortem - takie moje odczucie w porownaniu do moich HRow - z tym ze w pasku jest zawieszenie wielowahaczowe... (oba warianty na seryjnych amorach)

: ndz gru 13, 2009 22:45
autor: KoVal
syngo pisze:Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli?
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.
chodzi o to że amor pracuje w zupełnie innym zakresie na takich krótkich springach (np. Eibach) miałem te same amory co Ty i dosyć szybko zakończyły swój żywot, juz nie wspomne o tym że łatwiej przykurzyć michą jak Cie bujnie. Ja jestem na etapie zakupu amorków o krótszym skoku, żeby usztywnić go i więcej nie haczyć o glebę ;)

: wt gru 15, 2009 00:29
autor: trzeci5
Ja mam w swoim goferku springi Eibacha +amory MTS-a i jeżdzi się bardzo dobrze,moge polecić pozdrawiam.. :D :D

: ndz gru 20, 2009 19:52
autor: Budżak
Fredek84 pisze:A może APEX?

Słyszałem same pozytywne opinie :chytry:

strona przedstawiciela na Polsę
www.apex-zawieszenia.pl
Ja mam sprężyn APEXA -35 na seryjnych amorach (wersja na zimę :hmm: ). Jest ok, ale jak dla mnie to auto sporo usiadło, a są to tylko -35.

: ndz gru 27, 2009 01:11
autor: suchy1985
to też w dużej mierze zalerzy jak masz motor jak diesel to jest ciezszy i na niektórych springach pójdzie bardziej do dołu... a ponadto golf sam w sobie jest dosyc niski, moim zdaniem -40mm w zupelnosci wystarczy

: ndz gru 27, 2009 01:19
autor: MAPET
suchy1985 pisze:a ponadto golf sam w sobie jest dosyc niski
bez jaj...
to też w dużej mierze zalerzy jak masz motor jak diesel to jest ciezszy i na niektórych springach pójdzie bardziej do dołu
ale sprezynmy dedykowane sie kupuje do danego silnika wiec -40 do 1.4 i -40 do deisla to rozne sprezyny a siadzie podobnie

: ndz gru 27, 2009 01:24
autor: suchy1985
MAPET pisze:bez jaj...
z tym się nie zgadzam w porównaniu z innymi samochodami golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechu
MAPET pisze:ale sprezynmy dedykowane sie kupuje do danego silnika wiec -40 do 1.4 i -40 do deisla to rozne sprezyny a siadzie podobnie
z tym zgadzam się w 100%
PS Mapet po nowym roku będe miał "romans" do Ciebie w sprawie amortyzatorów i dystansów:D

: ndz gru 27, 2009 01:27
autor: MAPET
suchy1985 pisze:golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechu
a dla mnie tak bo moj ojciec ma i jest mega koza
porownaj do audi seryjncyh bmw czy mercow
w vw sa mega przestrzenie nad kolem