Strona 2 z 2
: ndz kwie 12, 2009 11:44
autor: bandyta mk1love
KLASSIK, dzięki wielkie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
we wtorek jadę do znajomego po zawieszenie z golfa i biorę się do roboty:D Będzie gwint że czacha dymi xD
Powiedz mi tak poza tym czy zawieszenie w mk1 jest takie same w benzynie i w dieslu czy to jakoś inaczej jest zrobione?
: ndz kwie 12, 2009 13:04
autor: KLASSIK
bandyta mk1love pisze:czy zawieszenie w mk1 jest takie same w benzynie i w dieslu czy to jakoś inaczej jest zrobione?
sprezyny w dieslu bede twardsze,reszta to samo
: pn kwie 13, 2009 10:56
autor: Damian
witam panowie mam taki pytanko czy da sie tez tak przerobic zawieszenie w mk2 syncro czy raczej nie za bardzo
: pn kwie 13, 2009 12:59
autor: KLASSIK
da sie ale po co skoro mozna kupic taki zawias
pzdr
: pn kwie 13, 2009 14:22
autor: Damian
tak mozna kupic ale znalesc takie gwinty to troche cieszko i troche drogie
: wt kwie 14, 2009 22:18
autor: bandyta mk1love
Dobra Damian Klassik nas nakierował to jakoś sobie poradzimy
Mam nadzieję ze za niedługo pochwalimy się efektami ;p
[ Dodano: 17 Kwi 2009 23:57 ]
Ja mam jeszcze takie pytanko do fachowców
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
jak się przerabia zwykłe zawieszenie na sportowe to skraca się tłoczysko ,,u góry" czy na dole (w środku w amortyzatorze), nie trzeba po takim zabiegu skracac obudowy amortyzatora również?