Strona 2 z 6

: sob maja 30, 2009 22:13
autor: dogu18
czyli powiedzcie mi czy Febi czy poluretany??

co lepsze do lekko obnizonego zawieszenia??

: sob maja 30, 2009 22:18
autor: Dj Darecki
MAPET pisze:maja gwarancje 2 lata wiec nei wiem w czym problem?
pewnie też musi montować warsztat , a większość ludzi samemu montuje :)

: ndz maja 31, 2009 13:00
autor: haps
gwarancja 2lata, to tuleje metalowo gumowe wytrzymaja duzo wiecej..hehe..

: ndz maja 31, 2009 13:11
autor: MAPET
haps pisze:gwarancja 2lata, to tuleje metalowo gumowe wytrzymaja duzo wiecej..hehe..
haha zalezy gdzie jak masz auto na gwincie nisko jak kumple to pol roku max! a pokaz mi zwykle tuleje co maja dluzsza gwarancje...

: ndz maja 31, 2009 13:15
autor: dogu18
czyli w -40mm ile mogą wytrzymac duzo dłuzej niz oryginały??

: ndz maja 31, 2009 15:57
autor: Dj Darecki
dogu18 pisze:czyli w -40mm ile mogą wytrzymac duzo dłuzej niz oryginały??
Pomyśl czy warto dawać tyle kasy , jak masz tylko -40 , pewnie opony balony . Lepiej dołóż do jakiś felg :)

: ndz maja 31, 2009 16:06
autor: MAPET
jak masz do wymiany tuleje to ja osobiscie wybralbym poliuretany ale jak masz dobre to bym nie wymienial

: ndz maja 31, 2009 16:17
autor: dogu18
MAPET pisze:jak masz do wymiany tuleje to ja osobiscie wybralbym poliuretany ale jak masz dobre to bym nie wymienial
no własnie robie generalkie zawieszenia wiec sie zastanawiam bo i tak musze kupic i tak

: pn cze 01, 2009 09:53
autor: brzozak2
do kazdego zawieszenia poliuretan bedzie lepszy, co to mialoby niby miec za znaczenie???
ja na czerwonych jezdze poltora roku i nie widac sladow zuzycia, nie ma zadnych luzow. mialem dobre porownanie w prowadzeniu, bo przed wymiana na poliuretany wymienialem 2 miechy wczesniej wszystkie tulejki, drazki, koncowki drazkow, itp. tylko wtedy jeszcze nie byly dostepne. produkt polecam, teraz bede wymienial na zolte

: pn cze 01, 2009 18:11
autor: dogu18
a dużo wardziej jest??

: pt sty 15, 2010 17:52
autor: Czerwień
witam :bajer: z lekka odgrzebalem ale wole zapytac zeby nie zrobic zadnego bledu... mianowicie na dniach bede zakladac tuleje tylnej belki poliuretanowe (zolte). jakies wskazowki zeby to wszystko sprawnie poszlo?? dostalem smar jakis superflex, jak go urzyc?? gdzie posmarowac itp.... no i druga sprawa.. tuleja sklada sie z dwoch czesci i wyglada inaczej niz zwykla gumowa... jak to wkladac itp. z gory dziekuje :bigok:

: pt sty 15, 2010 18:45
autor: dogu18
ja miałem czerwone ale zasada ta sama:D

tylne gumy wahaczy wciskałem na imadle:P i się dało ładnie się ułożyły bez problemu tylko trzeba tym smarem posmarować miedzy mocowanie wahacza a wciskaną gumę żeby lżej weszło:)

przednie gumy są banalnie proste do złożenia:) wsuwasz w jedną gumę tą tulejkę stalową potem nasuwasz 2 gumę. smarem masujesz wahacz żeby lżej weszło i jak masz dużo pary w alpach to w rekach ładnie włożysz:) ja to też imadłem zrobiłem:)


a gumy drążków stabilizatora od biedy da się w rekach wymienić:P tak samo jak oryginalne

pozdrawiam i życzę powodzenia

: pt sty 15, 2010 18:58
autor: Czerwień
dzieki kolego, przod bede zmieniac w pozniejszym czasie bo narazie jest jeszcze ok, czekam dalej na odpowiedz co i jak z tyłem przy wymianie na poliuretany... i jak pomoże ktos?? wciaż czekam a chce robic, wole dowiedziec sie wszystkiego i zrobic dobrze zeby potem nie bylo kupy :satan:

: sob lut 13, 2010 14:12
autor: djszaman
tez sie zamierzam do kupna tych poliuretanow tylko moje pytanie jakie 17mm czy 19mm ?? dodam ze moj golf to nie gti :P tylko czysta seria :P