Strona 2 z 2

: pn sty 26, 2009 13:29
autor: MAPET
i tu wlasnie jest plus gwinta.... ze mozesz sobie dopasowac do danych felg ;) mimo wszystko najwiecej sprzedaje gwintów bo maja swoje plusy ;)

: pn sty 26, 2009 14:00
autor: PiotrTDI
a ile u Ciebie kosztuje gwint?? oczywiście po zniżkach dla forumowiczów??? :chytry:

: pn sty 26, 2009 22:06
autor: MAPET
w takich sprawach wal na PW ;)

: pn lut 16, 2009 09:48
autor: crash50
Witam,

jak kupiłem mojego golfa 3 Cabrio miał obizone zawieszenie, niestety uwazam ze to zupełnie nie na nasze dorgi jest...oczywiscie jezdzi sie super ale za twardo. po wymianie zawieszenia załozyłem springi z przodu od golfa 1.9 TDI a mam 2.0 E 115 , kupilem je niedrogo a gosc powiedzial ze w kazdym sa takie same...niestety chyba nie bo mi buja autem jak polonezem!!! amorki mam monroe. Nie chce miec przesadnie miekkiego zawieszenia ani tez przesadnie twardego i niskiego, bo pod domem zahaczam zderzakiem. Co myslicie o oryginalnych springach z golfa GTI?? Czy sa twardsze od np wersji 1.8 CL i samochód jest nieco nizszy? A co na temat zawiechy gwintowanej? czy przy maksymalnym podniesieniu auta bedzie twardszy, ale nie przesadnie i wysoki tak jak np oryginalne GTI??

: pn lut 16, 2009 09:56
autor: MAPET
kolego.. poczytaj no forum przeciez o takich rzeczach bylo na peczki...

: pn lut 16, 2009 17:38
autor: crash50
kocham takie odpowiedzi i grzebanie pol dnia po forum:-) dzieki

[ Dodano: 16 Lut 2009 16:42 ]
MAPET tylko z tego co widze jestes naprawde znawca w tym temacie...mysle ze w dwoch zdaniach mozesz odpowiedziec mi na wszystkie moje pytania... :chytry: ale coz, szukam, moze znajde cos;) pozdro

[ Dodano: 16 Lut 2009 17:21 ]
dobra, cos nie cos znalazłem:) wiec zrobie tak, napewno kupuje gazowe amorki ktore jak sie dowiedziałem sa sztywniejsze od olejowych to raz...druga sprawa to sprężyny...czy jak założe z VR6 to auto nie bedzie za wysoko? chodzi mi o to ze przeciez VR6 ma ciezszy przód...

http://www.allegro.pl/item549984890_gol ... ginal.html

chodzi mi konkretnie o te springi, z tego co sprzedawca odpisał na maila maja wyskosc 35 cm luzem

z góry dzieki za pomoc

[ Dodano: 16 Lut 2009 17:47 ]
aha i jakie ew gazowe polecacie...

: pn lut 16, 2009 22:23
autor: MAPET
jak nei chcesz miec gleby to olej gwint...

dla meni seria gti czy jak ja mailem 2 vr6 to tez nie zaciekawie sie na tym smiga tez buja itd ;)

: pt lut 20, 2009 20:16
autor: czesiunaldo
MAPET Witam Kolego. Słuchaj Moje skromne MK3 ABU ma padaki z tyłu amorki. Co byś proponował bo przeglądam teraz właśnie katalog FOTA i są np.
Delphi
KAGER
SACHS
OPTIMAL
Ale zastanawiam się nad KYBa na tył tylko nie wiem czy gazy czy oleje...
A co do pytań to jeszcze jak włoże do normalnej zawiachy rozpórke na przód to usztywnie go deczko czy bez różnicy pozostanie?
A o hamulcach pogadamy kiedy indziej bo tez bym się coś potrzebował doradzić...
Pozdr. ;)

: pt lut 20, 2009 23:33
autor: dan_25
czesiunaldo pisze:MAPET Witam Kolego. Słuchaj Moje skromne MK3 ABU ma padaki z tyłu amorki. Co byś proponował bo przeglądam teraz właśnie katalog FOTA i są np.
Delphi
KAGER
SACHS
OPTIMAL
Ale zastanawiam się nad KYBa na tył tylko nie wiem czy gazy czy oleje...
A co do pytań to jeszcze jak włoże do normalnej zawiachy rozpórke na przód to usztywnie go deczko czy bez różnicy pozostanie?
A o hamulcach pogadamy kiedy indziej bo tez bym się coś potrzebował doradzić...
Pozdr. ;)
jak już kupujesz amory to od razu kup sobie sport z regulacją talerzyka np. MTS :hmm: będziesz miał tył trochę sztywniejszy i lekką regulację :grin:
z firm które wymieniłeś to bym proponował SACHS ale model Adwentage są to bdb amortyzatory gazowe sam jeździłem na takich prawie 4 lata i to bezproblemowo :hmm:

: pt lut 20, 2009 23:45
autor: czesiunaldo
dan_25 pisze:jak już kupujesz amory to od razu kup sobie sport z regulacją talerzyka np. MTS :hmm: będziesz miał tył trochę sztywniejszy i lekką regulację :grin:
z firm które wymieniłeś to bym proponował SACHS ale model Adwentage są to bdb amortyzatory gazowe sam jeździłem na takich prawie 4 lata i to bezproblemowo :hmm:
Znalazłem taki zestaw: http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf-vento-p-953.html Podejdzie on na normalne sprężyny? Bo już nawet kiedyś myślałem o tych MTSach tak Ci powiem prawdę. Tylko przód na razie mam w miarę ok, tył siadł wiec myślałem o samym tyle i z tego co słyszałem to KYBe proponują. Ale znający się forumowicze zawsze mają u mnie decydujące zdanie :)

: pt lut 20, 2009 23:59
autor: dan_25
czesiunaldo pisze:
dan_25 pisze:jak już kupujesz amory to od razu kup sobie sport z regulacją talerzyka np. MTS :hmm: będziesz miał tył trochę sztywniejszy i lekką regulację :grin:
z firm które wymieniłeś to bym proponował SACHS ale model Adwentage są to bdb amortyzatory gazowe sam jeździłem na takich prawie 4 lata i to bezproblemowo :hmm:
Znalazłem taki zestaw: http://www.mapet-tuning.com/sklep/golf-vento-p-953.html Podejdzie on na normalne sprężyny? Bo już nawet kiedyś myślałem o tych MTSach tak Ci powiem prawdę. Tylko przód na razie mam w miarę ok, tył siadł wiec myślałem o samym tyle i z tego co słyszałem to KYBe proponują. Ale znający się forumowicze zawsze mają u mnie decydujące zdanie :)
podejdzie :grin: ale jak już myślisz kupić 4szt to na twoim miejscu bym założył tylko tył a na wiosnę kup sobie jakieś springi i załóż kompletny kit :hmm: a springi w używce jak poszukasz to za 100pln wyrwiesz bez problemowo a nawet czasem się trafią taniej :hmm:

: sob lut 21, 2009 08:36
autor: czesiunaldo
dan_25

Wiesz nie przypalam ale małe rozeznanie na forum trza zrobić- zawsze ktos fajnie ciekawie doradzi. Tylko co na tył te MTSy?? Czy cos innego bo pasi mi usztywnic go deko.

: sob lut 21, 2009 13:31
autor: dan_25
czesiunaldo pisze:
dan_25

Wiesz nie przypalam ale małe rozeznanie na forum trza zrobić- zawsze ktos fajnie ciekawie doradzi. Tylko co na tył te MTSy?? Czy cos innego bo pasi mi usztywnic go deko.
jak chcesz go usztywnić to pakuj MTS-y bo są dobre jakościowo i dużo osób je chwali :grin: no i oczywiście przyjemne cenowo :hmm:

PS uderz do użytkownika MAPET

pozdro :okej: