Strona 2 z 2
: śr lut 04, 2009 20:36
autor: beetle
ja nie mam ale ciagle o tym mysle.
na wiosne pogadamy z
pablo ktory pomyka po lublinie takim czarnuchem:
ma zamontowane
"FK Konigsport Silverline coilovers (with adjustable Koni shocks)"
jak zalozy te swoje niesamowite 18" Lambo Gallardo to namowimy go aby pokrecil troche gwintem.
Mysle ze na tej fotce ma wlasnie setup -30 lub pare mm wyzej.
: śr lut 11, 2009 01:06
autor: cezary3
policzyłem ze mk4 w porównaniu do beetla jest 3 cm wyzsze (licząc od dołu progu,bo prześwit miedzy oponą a nadkolem jest taki sam)wiec beetle nawet na rozkręconym gwincie jest taki jak mk4 -60 a ja planowalem tak -40 do - 50 ustawić do tego osłonę od tdi wiec jeszcze niżej wiec suma summarum przyznaje tobie racje ze dla beetla optymalny jest kit -30 pozdr
: śr lut 11, 2009 12:18
autor: Kri$
cezary3, ale progami sie nie przejmuj, bo raczej nigdy progiem nie przywalisz - mierz od miski lub wahaczy, bo tam najwieksze prawdopodobienstwo, ze zahaczysz
: śr lut 11, 2009 13:23
autor: cezary3
: ndz mar 08, 2009 20:12
autor: beetle
cezary3 jakie opony sa na zdjeciu?
mozesz mi podac wymiary od osi kol do krawedzi blotnikow przed zmiana zawieszenia?
porownam u siebie czy efekt bedzie ten sam.
napisz tez jakie fabryczne oznaczenia maja kity - zeby uniknac takich przygod jak miales z tylnymi sprezynami
: ndz mar 08, 2009 21:02
autor: cezary3
u mnie i z przodu i z tyłu wyszło ok 37,5 cm przed obniżeniem, opona to 205/55/16 co do nr. fabrycznego to najlepiej jak bys zadzwonil albo napisał do venom24.pl bo osobiście sie pogubiłem na sprężynach nie było żadnej numeracji po prostu przysłali i powiedzieli ze na 100% to to co chcialem, fabrycznie tez nie ma numeracji oni chyba sami mazakami zaznaczają co jest co pozdr
: ndz mar 08, 2009 21:30
autor: KanedA
a poinformował ktoś kolegę o tym, że po założeniu kit'a czy gwinta + większe felgi komfort jazdy się obniży, że zawieszenie będzie twardsze?
Pozdro