Strona 2 z 4

: sob sty 03, 2009 14:08
autor: krzysiekp
To tez sie podepnę pod temat zebym nie robic nowego.
No właśnie to jak to jest z tym glebieniem Golfa 4? Jakia max gleba aby nie trzeba było zmieniać stabilizatora? Jakby ktos mógł podpiąć zdjecia jak wygląda taka gleba to było by ok (szczególnie w przypadku kombi bo takiego będę kupował - rodzinka sie powieksza). Na razie to raczej jakies sprężynki bedzie mozna tylko zmienić żeby mi dzieciaka nie wytrzęsło, ale później to w planach jakiś nie za twardy gwint. Jak bedzie trza zmieniac stabilizator to jaki koszt takiej wymianki (tego z S3 i tuningowanego - który lepiej szukać)?

z góry dzięki za odpowiedzi

pozdrawiam

: ndz sty 04, 2009 12:09
autor: SToRM
krzysiekp, ja teraz mam tak jak na zdjeciu ponizej. Czyli i z przodu i z tylu kola na 15" z seryjna guma chowaja sie w nadkolach. Stabilizator najprawdopodobniej nadal seryjny (chyba, ze ktos wczesniej w Niemcowni zmienil)

Obrazek

: ndz sty 04, 2009 13:13
autor: krzysiekp
dzieki STORM

czyli to jest -50mm
pisząć, że gumy chowają się w nadkolach masz na myśli, że nadkole przysłania już oponę tzn., że jak byś miał mniejsze ET to by nadkola opadły na gumach?

a jak z prześwitem pod silnikiem (tzn. pod tą osłoną) przy takim obnizeniu? ile tam tego jest?

i tak przy okazji - z jakiego TDI Ty masz te 155KM i 320NM??

pozdr

: ndz sty 04, 2009 16:21
autor: SToRM
krzysiekp pisze:czyli to jest -50mm
Teoretycznie tak. Ale zawias zrobilem po swojemu - czyli ukladanka ;)
MTS, Sachs, H&R i AP-sportfahrwerk. Stad zakladane obnizenia moga byc rozbiezne..
krzysiekp pisze:pisząć, że gumy chowają się w nadkolach masz na myśli, że nadkole przysłania już oponę tzn., że jak byś miał mniejsze ET to by nadkola opadły na gumach?
Teoretycznie tak.. Ale to z 9" musialbym zaladowac i ET 15 - bo tam jeszcze sporo miejsca jest na ta chwile (a felgi teraz 7" i ET 35)
krzysiekp pisze:a jak z prześwitem pod silnikiem (tzn. pod tą osłoną) przy takim obnizeniu? ile tam tego jest?
To najslabsze ogniwo mkIV. Silnik i oslona cholernie nisko zawieszone. Od oslony jest max 5-7 cm - ale porzezbie z nia troche na wiosne :) teraz nia przycieram czeeeeeeeesto...
krzysiekp pisze:i tak przy okazji - z jakiego TDI Ty masz te 155KM i 320NM??
Z 1.9TDI ALH 90 KM

: wt sty 13, 2009 23:05
autor: XXGTI
krzysiekp pisze:S3 i tuningowanego - który lepiej szukać)?
S3 - sam drążek z S3/TT to koszt jakies 100zł na znanym portalu aukcyjnym (pisz zapytania do tych co mają przednie całe zwiasy) plus do tego nowe łączniki ok 50-60zł za sztukę. Niestety większość gwintów nie ma uchwytów na łącznik (foto - żółte strzałki), więc pozostaje 2-ga opcja z odpowiednikiem tuningowym.
Obrazek
FK kosztuje na ebay 100euro, na stronie dystrybutora 149 euro, H&R jest jeszcze droższy. W PL nie spotkałem się z ofertą takich stabi. Do tego regulowane łączniki jakieś 50-60 euro.
Do tego wszystkiego dochodzi wymiana - trochę roboty jest. W warsztacie krzykną jakiś 200 zł pewnie, ale oczywiście można zrobić samemu.

Jak miałem obniżone jak SToRM, to już porządnie obcierało, potem jak jeszcze niżej poszedł to półoś miała praktycznie cały czas kontakt ze stabilizatorem.
Jak widać nie każdy stabi równy przy glebieniu.

: śr sty 14, 2009 00:36
autor: SToRM
XXGTI pisze:Jak miałem obniżone jak SToRM, to już porządnie obcierało, potem jak jeszcze niżej poszedł to półoś miała praktycznie cały czas kontakt ze stabilizatorem.
Jak widać nie każdy stabi równy przy glebieniu.
No widzisz - rzeczywiscie ciekawe.... Mi na tym setupie miedzy polosia a stabilizatorem jest ze 8 cm luzu... przy maksymalny ugieciu to i tak jeszcze spoooooroooo zostaje..
Co ciekawe - u znajomego, w GTI TDI ARL na seryjnej glebie (czyli -20mm w GTI) jest mniej luzu niz u mnie..

Re: MK IV zawieszenie gwintowane ?

: śr sty 14, 2009 09:27
autor: cylinder
szczep2008 pisze:posiadam VW Golfa IV, na dzień dzisiejszy jest niewielka gleba -30mm (sprężyny Weitec).

Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego, jakich producentów polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie ?

Jak bedziesz juz zdecydowany sprzedać spręzyny to daj znać , odkupie je od Ciebie.

: śr sty 14, 2009 22:38
autor: MAPET
bo mała gleba ;)

: sob mar 21, 2009 00:18
autor: ravenwwa
witam!

raz jeszcze wznawiam temat zawieszenia gwintowanego do mk4,
z racji na wysoki kurs euro jestem zmuszony zrezygnować z weiteca i zastanawiam sie nad 2 firmami, FK i niedawno znalezione APEX

http://www.allegro.pl/item583996160_ape ... tavia.html

http://www.apexsuspension.com/gb/index. ... _catalogue

o FK troche poczytałem na forum, a co myslicie o APEX? warte polecenia? może ktoś ma już założone takie zawieszenie?

zależy mi na zawieszeniu gwintowanym do mk4 z regulacja na przednia i tylnia oś, dobrej jakości do 2000zl...

: pn lis 02, 2009 14:22
autor: QCHARZ
więc jaki gwint mozecie polecić do 2000zł??

MK IV zawieszenie gwintowane ?

: czw sty 12, 2012 22:19
autor: maxgt
używany.markowy. znanych producentów. KW, FK,H&R,Weitec

MK IV zawieszenie gwintowane ?

: czw sty 12, 2012 22:50
autor: MAPET
QCHARZ pisze:więc jaki gwint mozecie polecić do 2000zł??
AP

made by KW

:)

MK IV zawieszenie gwintowane ?

: pt sty 27, 2012 22:33
autor: DamianCU
A może DTS
http://allegro.pl/gwintowane-golf-4-iv- ... 37868.html" onclick="window.open(this.href);return false;