Strona 2 z 2

: pt gru 05, 2008 10:17
autor: w0jta5
a nie lepiej założyć cały komplet a te springi co masz sprzedać? lub nowe springi MTS'a sprzedać??
.. i po problemie. A jak będzie za wysoko, to na talerzyku opuścisz... też po problemie. :bajer:

: ndz gru 07, 2008 13:31
autor: LeszczVW
MAPET pisze:tylko w uzywce na sam tyl lub jak przypadkowo jaksi sklep ma cos rozkompeltowanego ale to fux

o ucueciu nawetnie pisz bo cie zbluzgam jak wielu innych za takei glupoty

popieram tą wypowiedź !!! nie rób żadnych CIĘĆ :kac:

: pn gru 08, 2008 18:51
autor: jabolo
MAPET pisze:jak co sam tyl ok 65% ceny
w takim razie odezwe sie pod koniec miesiaca:):)
w0jta5 pisze:A jak będzie za wysoko, to na talerzyku opuścisz... też po problemie.
na talezyku to i obecne moge opuscic a nie chce takich patentow

: wt gru 09, 2008 13:01
autor: Tomekmokos
w0jta5 pisze:utnij se kierownice :green_fuck:

poważnie to nie tnij sprężyn tylko kup np -80 i obniż na talerzykach amorów.


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

kolego nie rób takich rzeczy jak cięcie sprężyn poprzedni własciciel mojego mk III tak zrobił i teraz szuam sprężyn własnie -80 ale potrzebowałbym -80/-80 bo mi zwój z zwój napierd.... mapet ma racje takie zabiegi są mozliwe np w 125p. tam nie ma spręzyn pogresywnych z tego co wiem :rotfl: