Strona 2 z 2

: wt lis 18, 2008 23:52
autor: KriSSo
MAPET pisze:zas jak dasz sprezyny sport do serii amorkow to masz twardo ale napiernicza
W zasadzie to nawet da się w miarę przyjemnie pojeździć, pod warunkiem, że te amory - seria - są nowe, lub prawie nowe. Kiedyś do nowego auta, nim odebrałem z salonu, kazałem założyć Eibachy 30/30. Naprawdę jechało przyzwoicie, ale .......... przez pierwsze 15 kkm. Potem coraz gorzej, gorzej, a po 20 kkm wylały, lipa. Najgorzej, jak ktoś zakłada sportowe sprężyny na amortyzator seryjny, który ma przelatane po 80 kkm albo więcej.

: pt sty 23, 2009 03:17
autor: Leesec
czyli jednym slowem jak robic glebe to i sprezyny i amor. pewnie najlepiej gwintowane. Ja myslalwm o zalozeniu -30 na seryjne amory ale teraz widze ze nie ma co moj kolega zrobil tak w civiv 93r i po nie calych 2 tyg amory do wymiany teraz ma gwint i zadowolony jest tylko na maksa twardo jest

: pt sty 23, 2009 08:18
autor: MAPET
po 1 niekoniecznie gwint
po 2 nie musi byc wcale mega twardy

: pt sty 23, 2009 12:19
autor: KriSSo
Leesec pisze:czyli jednym slowem jak robic glebe to i sprezyny i amor
Krótki pisząc - tak. Albo wymieniasz komplet, albo nie ruszaj wcale.

: sob sty 24, 2009 13:29
autor: Leesec
czyli mowicie ze mozna wziac konfortowe sportowe zawiesze? to troche ze soba koliguje hehe

: sob sty 24, 2009 15:25
autor: KriSSo
Leesec pisze:czyli mowicie ze mozna wziac konfortowe sportowe zawiesze?
Można, ale trzeba wyrzygać trochę kasy. Tylko, że te zestawy większości młodzieży się nie spodobają, bo co to za zawias jak głowa nie skacze. Poza tym większość na forum chce super i za darmo. Kup H&R Cup Kit, albo Eibacha SportSystem, albo Bilstein B12 (mowa o kompletach kit) i masz niemalże seryjne wybieranie dziur. Ale to kosztuje tyle co gwint MTS RAZY DWA albo TRZY.