dobor sprezyn -40 mm

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » wt lis 18, 2008 23:52

MAPET pisze:zas jak dasz sprezyny sport do serii amorkow to masz twardo ale napiernicza
W zasadzie to nawet da się w miarę przyjemnie pojeździć, pod warunkiem, że te amory - seria - są nowe, lub prawie nowe. Kiedyś do nowego auta, nim odebrałem z salonu, kazałem założyć Eibachy 30/30. Naprawdę jechało przyzwoicie, ale .......... przez pierwsze 15 kkm. Potem coraz gorzej, gorzej, a po 20 kkm wylały, lipa. Najgorzej, jak ktoś zakłada sportowe sprężyny na amortyzator seryjny, który ma przelatane po 80 kkm albo więcej.
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 23:55 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Leesec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 08, 2009 10:21
Lokalizacja: pruszków

Post autor: Leesec » pt sty 23, 2009 03:17

czyli jednym slowem jak robic glebe to i sprezyny i amor. pewnie najlepiej gwintowane. Ja myslalwm o zalozeniu -30 na seryjne amory ale teraz widze ze nie ma co moj kolega zrobil tak w civiv 93r i po nie calych 2 tyg amory do wymiany teraz ma gwint i zadowolony jest tylko na maksa twardo jest



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sty 23, 2009 08:18

po 1 niekoniecznie gwint
po 2 nie musi byc wcale mega twardy


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt sty 23, 2009 12:19

Leesec pisze:czyli jednym slowem jak robic glebe to i sprezyny i amor
Krótki pisząc - tak. Albo wymieniasz komplet, albo nie ruszaj wcale.



Awatar użytkownika
Leesec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 08, 2009 10:21
Lokalizacja: pruszków

Post autor: Leesec » sob sty 24, 2009 13:29

czyli mowicie ze mozna wziac konfortowe sportowe zawiesze? to troche ze soba koliguje hehe



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » sob sty 24, 2009 15:25

Leesec pisze:czyli mowicie ze mozna wziac konfortowe sportowe zawiesze?
Można, ale trzeba wyrzygać trochę kasy. Tylko, że te zestawy większości młodzieży się nie spodobają, bo co to za zawias jak głowa nie skacze. Poza tym większość na forum chce super i za darmo. Kup H&R Cup Kit, albo Eibacha SportSystem, albo Bilstein B12 (mowa o kompletach kit) i masz niemalże seryjne wybieranie dziur. Ale to kosztuje tyle co gwint MTS RAZY DWA albo TRZY.
Ostatnio zmieniony sob sty 24, 2009 15:26 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości