: śr wrz 03, 2008 22:34
zbieżnośćcowboy pisze:przy podnoszeniu rozbieżbność
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
zbieżnośćcowboy pisze:przy podnoszeniu rozbieżbność
niby tak... a w sumie to nie... hah sam do konca nie wiem jak to jest, ale podejrzewam ze 90% krecących gwintami nie ustawia za kazdym razem zbierznosci... dlatego ja czekam na docelowe kolka... odpowiednio ustawie auto i dopiero na zbieznosc jade bo teraz kazde kolo w inna strone mamMarcinWLKP pisze:Panowie, z tego co zrozumiałem, jeśli zamiast wymieniać sprężynę, kręcę gwintem to sytuacja jest analogiczna do podanej tutaj? Po każdym podwyższeniu lub obniżeniu powinienem skontrolować kąty i zbieżność?
no bo ja właśnie zakładam gwinta i się zastanawiam czy jak sobie podniosę lub obniże to czy za każdym razem będę musiał jechac do kogoś żeby mi opon nie zdżarłoFredi88 pisze:niby tak... a w sumie to nie... hah sam do konca nie wiem jak to jest, ale podejrzewam ze 90% krecących gwintami nie ustawia za kazdym razem zbierznosci... dlatego ja czekam na docelowe kolka... odpowiednio ustawie auto i dopiero na zbieznosc jade bo teraz kazde kolo w inna strone mam
minimalnie zmienia się kąt koła,a co za tym idzie zbieżność bo jedno jest zależne od drugiego.Ustaw gwint,pojeździj trochę i jedź na geometrię.Przecież nie będziesz nim kręcił codziennie.MarcinWLKP pisze:no bo ja właśnie zakładam gwinta i się zastanawiam czy jak sobie podniosę lub obniże to czy za każdym razem będę musiał jechac do kogoś żeby mi opon nie zdżarło
wiadomo, że nie, chciałem tylko się dowiedzieć czy zmienia się czy nie;)Wajsik pisze:Przecież nie będziesz nim kręcił codziennie.
i chyba tak właśnie zrobię, chodzi mi głównie o kosmetyczną zmianę rzędu 10mm jakby gdzieś zaczęło trzeć czy coś, bo zanim sprężyny się ułożą to trzeba trochę kilometrów zrobićsas_gti pisze:Pokręcićgwintem gdy auto ma założony sprzęt do geo i zoabczyć jak to wpływa.