Strona 2 z 3

: wt wrz 02, 2008 22:00
autor: Yacko
Mi również nisko zawieszona misa daje się we znaki, czasem obetrę płytę podłogową (osłonę) jak jadę np. polną drogą z wyższym, niewyjeżdżonym środkiem. Nie wyobrażam sobie obniżania MKIV, choć wiem, ze sporo osób to robi. Tak niskie zawieszenie misy to moim zdaniem spory mankament MKIV TDI.

: śr wrz 03, 2008 09:51
autor: Kuman
beetle pisze:... Panzer Plate
Ostatnio montowałem coś takiego w toledo. Faktycznie nisko jest :bajer:

Obrazek

Obrazek

Z tego co pamiętam to właściciel płacił ponad 500zł za nią - www.mrov.pl
Z minusów to musi być oddalone 2cm od miski (chłodzenie czy co ?)- co daje już bardzo niski punkt położenia i na dobrej glebie szura się już po wszystkim. Na plus zasługuje bardzo dobre mocowanie wspornika. Bardzo solidna konstrukcja.

P.S Jaka odległość od miski jest dla was już hardkorowa? Ja mam 6.5cm i narazie odpukać jest okej.

: czw wrz 04, 2008 23:27
autor: Pieterko
No... No... takie "blaszysko" naprawde MEGA jesli chodzi o ochrone michy :)) :food:
A z ciekawości zmierze, ale na pewno bedzie wiecej... :ass:

: pt wrz 05, 2008 00:03
autor: Kapsel
Kuman pisze:
beetle pisze:P.S Jaka odległość od miski jest dla was już hardkorowa? Ja mam 6.5cm i narazie odpukać jest okej.
Jak dla mnie hardkor to jak do miski jest poniżej 4cm :smoke:

: pn lis 17, 2008 20:52
autor: Yacko
Może coś nowego w temacie misy ? Jakieś ciekawe rozwiązania ?

: czw lis 20, 2008 21:45
autor: toudi
ja bym miske skrocil.odciol kawalek i obspawal.

: czw lis 20, 2008 23:58
autor: Yacko
toudi pisze:ja bym miske skrocil.odciol kawalek i obspawal.
He he to nie takie proste, obawiam się, ze wszystko jest wyliczone :)

: pt lis 21, 2008 09:48
autor: mally
toudi pisze:ja bym miske skrocil.odciol kawalek i obspawal.
Wtedy bys miał za mało oleju w silniku i byś go zatarł:)....super pomysł:) :okej: :okej:

: pt lis 21, 2008 14:18
autor: kaczor4011
panowie rowniez od kilku dni chodzi mi cos takiego po głowie, mam nawet blache nierdzewke, tylko jak to zamocowac??mialem taki plan, zeby dac rozpórke wachaczy i tam ja zamocowac, ale jak ja zamocowac z przodu??

: pt lis 21, 2008 18:24
autor: toudi
a chlodnicy oleju nie mozna zainstalowac po skruceniu skrzyni??ja nie widze kloppotu.mozna skrzynie troche skrucic,nic sie nie stanie,nie przesadzajcie

[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 21:38 ]
chodzi o miske :smoke:

: ndz lis 23, 2008 10:16
autor: jozekrjrj
kaczor4011, na wspornikach do podłuznic


co do przerabiania miski to jezeli juz jest taka potrzeba to tylko i wyłacznie w gre wchodzi sucha miska tak jak to było zrobione np: w rajdowym fiacie 131 abarth ale to zajmuje troche bagarka

: ndz lis 23, 2008 14:24
autor: GarageBoy
Kapsel, nieźle masz tą miskę :bajer: Płyty już nie podłożysz, a tak jeździc to nie da rady, bo na miski nie wyrobisz :crazy:

: pn lis 24, 2008 20:55
autor: tuer
Rób suchą miskę tak jak kolega wyżej napisał. Ciekawe tylko ile by cię to kosztowało ? Taniej pewnie skołować worek zapasowych :)

: śr gru 03, 2008 11:46
autor: Zybi236
Witam, ja miałem też problem z miską olejową w swoim Vento, kilka razy przywaliłem w garb w asfalcie i rozwiązałem ten problem samodzielnie. Najpierw zamontowałem trzy wsporniki z zamkniętych profili prostokątnych o wymiarach 2x1cm na leżaco puszczając je od przedniej belki do ławy zawieszenia, czyli wzdłuż pojazdu, rozstawiając je co ok 30cm. Zamocowałem je do belki i ławy oczywiści od spodu żeby ewentualne uderzenia nie przyjmowały tylko śruby ale miejsce oparcia wsporników. Profile przed montażem wygiąłem w długie spłaszczone S żeby powstały tzw płozy. Tylne śruby żeby nie zostały ścięte zostały wpuszczone w profil (dolny otwór większy aby łeb śruby się schował) i obspawane. Do zamontowanych w ten sposób profili dospawałem punktowo blachę stalową również wygiętą w kształt płozy tak jak profile. Następnie całość zdemontowałem i obspawałem spawem ciągłym na całej długości styku każdego profilu z blachą. Osłona była może i toporna ale nie do zaje...nia. Pomiędzy miską a osłoną zostawiłem ok 1-2cm luzu na ewentualne ugięcie się osłony przy kontakcie z garbem itp niespodziankami na drodze a całkowita grubość osłony wynosiła 1cm profil plus blacha 4mm czyli ok 1,5cm.