Strona 2 z 4

: czw cze 05, 2008 00:05
autor: MK_TRE
Kisiel, dzieki za linka do strony jesli przyjdzie czas kupna to z pewnoscia bedzie zakladany tylko na sezon bo fakt zima to szkoda a i dluze sie posmiga bo za taka cene to szkoda bylo pojazdzic pótlora roku i wywalac $$$$na regeneracje lub next zawias.po wymianie zawiasu trzeba ustwic zbierznosc i geometrie????ile takie cus :grin: kosztuje tak orientacyjnie?????

: czw cze 05, 2008 14:42
autor: phanteon
Witam

jestem w trakcie kupna gewinde do siebie. Nie zdecydowałem sie na kit-a, bo po pierwsze jest sporo twardszy (tak twierdzi sprzedawca). Pozatym zostaje możliwosć regulacji.
MK_TRE pisze:po wymianie zawiasu trzeba ustwic zbierznosc i geometrie????ile takie cus kosztuje tak orientacyjnie?????
U Nas jest Pan Mirek który ustawia wszystko za 90 zł, ale to dobra cena.

: pt cze 06, 2008 00:01
autor: MK_TRE
phanteon, a na jakiej firmy gwint padł wybór?????cos markowego jak KW,WEITEC??czy cos tanszego.
ja sie rozgladam na niemieckim ebay-u bo na angielskim nie wiem czemu nie moge znalesc albo nie ma???
cos tanszego
http://cgi.ebay.de/JOM-GEWINDEFAHRWERK- ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/SUPERSPORT-Gewindefa ... dZViewItem

a moze KW??
http://cgi.ebay.de/KW-Gewindefahrwerk-V ... dZViewItem

a tu TA TECHNIK
http://cgi.ebay.de/TA-Technix-Gewindefa ... dZViewItem
tylko tu jest tylko tył z regulacja wysokosci zdaje mi sie ???jesli patrze na dobra fote :crazy:

a tu FK bodajze z regulacja twardosci???
http://cgi.ebay.de/FK-Edition-Plus-Gewi ... dZViewItem

tu weitec:

http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-Weit ... dZViewItem
i takie moje pytanie jak sie ma cena do jakosci i trwalosci szczególnie tych tanszych gwintów czy ktos je zna lub jezdzi ta takich?????

: pt cze 06, 2008 00:10
autor: phanteon
MK_TRE, kupuje mts-a. Nie stać mnie na nic bardziej znanych firm. Jednak znam osobę, która śmiga na nim i jest zadowolona. Oczywiście nie wiem co jeśli chodzi o żywotność...ale napewno jest to lepszy wybór niż gt cupline i twierdzi tak wiele osób. Zresztą mocno przekonuje mnie, że handluje tym MAPET. Do tego kupuje z firmy, która ma stałą siedzibę niedaleko mnie. Jednak daje to komfort.

Jak coś do uderzaj do mnie to Ci powiem jak mi się jeździ. :helm:

: pt cze 06, 2008 11:05
autor: MK_TRE
phanteon, a spoko spoko jakby co to dawaj zanaka no wlasnie u mnie tez z $$$$$$$jest róznie staram sie odlozyc jak najwiecej i kupic jak najlepszy chcialbym wciasnac gwinta jeszcze na ten sezon ale zobaczymy czy sie wyrobie?najpózniej zakup bedzie wczesna jesienia a wtedy bede mógsie pokusic o cos z ofeety KW vwriant 1
no wlasnie tez tak slyszelem ze MTS jest spoko u mnie z kolei koles smiga na GTC tylko na kicie nie na gwincie i ma przód zaradty w góre a tyl siedzi nisko jakim cudem???????-40/-40
a masz moze jakies namiary do tej firmy jakas stronke lunkałbym sobie oferte :grin:

: pt cze 06, 2008 12:19
autor: phanteon
MK_TRE, właśnie odebrałem gewinde. O 16 montuje. Dam zna jak wrażenia.

: pt cze 06, 2008 19:48
autor: MK_TRE
phanteon, no to stary ze szczególami :grin: :grin: jak mozesz to podeslij jakies foty jak sie gofer usadzil za gwincie

: pt cze 06, 2008 20:10
autor: gangster145
Ja dzisiaj wymienilem amory z tylu, obnizony o 40 mm- wyglada lepiej a i siedzi sie nizej. dumny jestem z siebie bo wymienilem je sam- wczesniej przeczytalem temat zmiany zawiasu na forum- POMOGLO! poszlo bez problemu,dwie i pol godziny na ulicy bo garazu nie mam niestety. z przodem bedzie gorzej bo wczesniej musze zmienic opony na nizszy profil- felga powinna byc dobra- stary model FOX 15'' ET35, a za dwie nowe gumy musze dac 70 funtow wiec moze za tydzien!!! pisalem o cenach kitow na wyspach- SPROSTOWANIE- ceny dotycza amorow niegwintowanych!!! na stronie demontweeks mozna zamowic darmowy katalog- duzy wybor czesci do vw i tania wysylka do polski!!! pozdro (co dziwne) ze wciaz slonecznej szkocji!!!

: pt cze 06, 2008 23:23
autor: phanteon
No to poszło - wymiana jest dziecinna (dzięki za pomoc Rafitowi) - trzeba tylko się zorientować i stroszkę samozaparcia. Niestety problem może być ze śrubami - walka straszna i bez pneumata może się nei udać - u mnie tak było. Jest super. Nie wrzuce fotem, bo nie mam czym zrobić i zresztą narazie jest tylko 5cm w dół. Fotki wrzuce w mój temat :helm:

: pt cze 06, 2008 23:53
autor: MK_TRE
phanteon, no to gratki stary ja wlasnie slaedzilem tematy poswiecone wymianie serii na gwinta z reszta ogólnie wymiena zawiasu i to faktycznie nie jest taaaak skomplikowane zwalilem laczki u siebie i oblukalem co i jak wiec tez nie powinienem miec problemu.5 cm róznicy jakby nie bylo to juz cos!!!!!
spoko to czekam na foty :grin: a jak sie jezdzi twardo czy jest troche komfortu?
gangster145, miedzy et35 a 45 nie powinno byc problemu tylko profil 50 i bedzie rgac ja u siebie mam fele 7cala 15'' laczki 195 wiec az sie prosi o zawias

: sob cze 07, 2008 00:10
autor: phanteon
MK_TRE pisze:a jak sie jezdzi twardo czy jest troche komfortu?
Jest super. Tylko progi zwalniające nie są przyjemnością. A tak...cud miód i dziewice...a dopiero tył wstawiony mam ;D

: sob cze 07, 2008 10:10
autor: MK_TRE
cud miód i dziewice.........heeeee i o to chodzi a ile cie zawiecha wyszla???

: sob cze 07, 2008 22:29
autor: phanteon
Cena między moim a Twoim nie ma nic wspólnego. Po pierwsze inny silnik i inne zawieszenie z tyłu.

A jeździ się super. JEstem bardzo zadowolony...a jestem zwolennikiem komfortu.

: ndz cze 08, 2008 12:54
autor: MK_TRE
phanteon, wiem wiem bo widze po opisie tak pytam no widzialem foty i jest elegencko jakie masz teraz nastawy?