Strona 2 z 3

: śr maja 07, 2008 11:49
autor: ppoll27
no to lipa mechanik - w golfie odboje graja duza role bo zaczynaja pracowac juz przy niewielkim obciazeniu tylu ... jak bedziesz zmienac to piankowe są lepsze ... przy wymianie jak będziesz miał wyjęte sprężyny to możesz sprawdzić ich długość bo przypuszczam że się uklepały z tego co pamiętam to seryjne w mk3 powinny mieć ok 340 mm przy średnicy ok 110 mm i grubości drutu ok 10 mm - i jak sobie kupisz "świeży" zwykły zamiennik przyzwoitej firmy to będzie OK :bigok:

: pt maja 09, 2008 13:27
autor: x86635
a jak rozwizac ten problem bo mnie tez tra sa jakies twardsze sprezyny zeby nie bujalo autem ja mam narazie zawieszenie GT cupline 60/40 tak niby jest sztywno ale jak ktos siadzie albo jakas dziura to trze... :grrr:

: pt maja 09, 2008 13:35
autor: Wojtek
Dreak'e, a czego sie spodziewałeś? przy takim obnizeniu trzeba zaklepac wewnętrzne ranty w nadkolach z przodu i z tyłu inaczej nie ma innej możliwości jak obcieranie. Z resztą to też rada dla autora tematu, nie baw sie w zadne gumki, amortyzatory i takie tam, po prostu zaklep sobie ranty w nadkolach (a jezeli sam się boisz to idz do jakiegos blacharza-lakiernika, nie wezmie wiecej niz 100zł za cos takiego)

: pt maja 09, 2008 23:35
autor: x86635
tak tylko ja mam plastikowe nadkola a one sa mocowane do tego rantu nadkola wiec zaklepac nie da rady

: sob maja 10, 2008 06:33
autor: Wojtek
Dreak'e, wszystko się da, poprzegladaj sobie w "nasze auta" kto ma glebe duza i nakladki na błotniki i zapytaj. Z patentów ktore ja widziałem to np. osadzenie nakładek na kleju

: pn cze 30, 2008 08:50
autor: moquai
Cześć,
Po małych perturbacjach z moim golfem postanowiłem go nie sprzedawać a co za tym idzie trochę rzeczy porobić....i tu dalej idą w parze amory z tarciem opon o nadkola. Jeszcze tego nie zrobiłem - tz. żaden mądry mechanik jeszcze mi nic na to nie zaradził. Mam taki plan, żeby ten samochód podnieść cały (przypominam 2.0 gti). Samochód jest dobry i na trasę i na wypady .... na ryby :smoke: tylko ta wysokość....możecie poradzić jaki zestaw kupić (amor+sprężyna) żeby autko podnieść znacznie i jednocześnie by to było stabilne na drodze ?

: pn cze 30, 2008 13:17
autor: MAPET
jesli go podniesiesz to logiczne ze bedzie srodek ciezkosci wyzej i bedzie gorzej sie auto prowadzialo... w ogole dla mnei akurat to bezsens podnosic i to GTi...

: pn cze 30, 2008 15:49
autor: moquai
Dla mnie akurat sens jest. Po prostu samochód jest za niski. Ktoś lubi nisko, ktoś wysoko....możesz mi dać jakieś namiary na mechanika z Czewy który by się tematem zajął lub pomógł w rozwiązaniu problemu tarcia opon o nadkola ?

: pn cze 30, 2008 15:53
autor: MAPET
to trzeba bylo se od razu kupic wyzszy samochod a nie teraz podnosic...

co do mechanika to co tu dumac albo felga za szeroko wystaje albo zla opona albo to i to... wiec albo zmienisz felgi i opony albo podegniesz ranty lub podetniesz od spodu to jedyne rozwiazania

: pn cze 30, 2008 16:57
autor: moquai
Nie sądziłem, że niski samochód w moim przypadku będzie tak niefunkcjonalny. W ogóle to psioczysz bardzo, ja grzecznie pytam a ty się buldoczysz....ochłoń chłopcze.

Odsadzenie felgi OK, opona letnia 50-tka, zimowa 60-tka. Popróbuje podnieść go sprężynami.

: pn cze 30, 2008 21:12
autor: MAPET
moquai pisze:ja grzecznie pytam a ty się buldoczysz....ochłoń chłopcze.
ja sie buldocze? i prosze nie mow do mnie w ten sposób... prosze... nie jestem dla ciebei chlopcem...

: ndz sty 25, 2009 19:49
autor: moquai
Jeśli ktoś ma nadal taki problem to podpowiem żeby sprawdził oznaczenie felg. Przy feldze 6jx15 et 38 opona 15c niestety bedzie tarła o nadkola. Dla 15-sto calowych kół odsadzenie winno być 45. Dla mnie był to problem zagadka od ponad roku.

: ndz lut 01, 2009 22:17
autor: Radi mk3
Musiała to być wina złego ET felgi , przeciez oponki 195/50 R15 były montowane seryjnie w mocniejszych wersjach Mk3. ja miałem ori bbs właśnie z takimi wymiarami niestety ET nie pamiętam

: sob lut 21, 2009 13:25
autor: moquai
I kółko się zamyka. Podobno et38 było montowane seryjnie w MK3 2.0Gti. Nim wymienie felgi, zrobię z tyłu sprężyny.