Podwyższenie Golfa III GTI

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr maja 07, 2008 11:49

no to lipa mechanik - w golfie odboje graja duza role bo zaczynaja pracowac juz przy niewielkim obciazeniu tylu ... jak bedziesz zmienac to piankowe są lepsze ... przy wymianie jak będziesz miał wyjęte sprężyny to możesz sprawdzić ich długość bo przypuszczam że się uklepały z tego co pamiętam to seryjne w mk3 powinny mieć ok 340 mm przy średnicy ok 110 mm i grubości drutu ok 10 mm - i jak sobie kupisz "świeży" zwykły zamiennik przyzwoitej firmy to będzie OK :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt maja 09, 2008 13:27

a jak rozwizac ten problem bo mnie tez tra sa jakies twardsze sprezyny zeby nie bujalo autem ja mam narazie zawieszenie GT cupline 60/40 tak niby jest sztywno ale jak ktos siadzie albo jakas dziura to trze... :grrr:



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » pt maja 09, 2008 13:35

Dreak'e, a czego sie spodziewałeś? przy takim obnizeniu trzeba zaklepac wewnętrzne ranty w nadkolach z przodu i z tyłu inaczej nie ma innej możliwości jak obcieranie. Z resztą to też rada dla autora tematu, nie baw sie w zadne gumki, amortyzatory i takie tam, po prostu zaklep sobie ranty w nadkolach (a jezeli sam się boisz to idz do jakiegos blacharza-lakiernika, nie wezmie wiecej niz 100zł za cos takiego)


Obrazek

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » pt maja 09, 2008 23:35

tak tylko ja mam plastikowe nadkola a one sa mocowane do tego rantu nadkola wiec zaklepac nie da rady



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » sob maja 10, 2008 06:33

Dreak'e, wszystko się da, poprzegladaj sobie w "nasze auta" kto ma glebe duza i nakladki na błotniki i zapytaj. Z patentów ktore ja widziałem to np. osadzenie nakładek na kleju


Obrazek

moquai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:58
Lokalizacja: Rędziny

Post autor: moquai » pn cze 30, 2008 08:50

Cześć,
Po małych perturbacjach z moim golfem postanowiłem go nie sprzedawać a co za tym idzie trochę rzeczy porobić....i tu dalej idą w parze amory z tarciem opon o nadkola. Jeszcze tego nie zrobiłem - tz. żaden mądry mechanik jeszcze mi nic na to nie zaradził. Mam taki plan, żeby ten samochód podnieść cały (przypominam 2.0 gti). Samochód jest dobry i na trasę i na wypady .... na ryby :smoke: tylko ta wysokość....możecie poradzić jaki zestaw kupić (amor+sprężyna) żeby autko podnieść znacznie i jednocześnie by to było stabilne na drodze ?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 30, 2008 13:17

jesli go podniesiesz to logiczne ze bedzie srodek ciezkosci wyzej i bedzie gorzej sie auto prowadzialo... w ogole dla mnei akurat to bezsens podnosic i to GTi...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

moquai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:58
Lokalizacja: Rędziny

Post autor: moquai » pn cze 30, 2008 15:49

Dla mnie akurat sens jest. Po prostu samochód jest za niski. Ktoś lubi nisko, ktoś wysoko....możesz mi dać jakieś namiary na mechanika z Czewy który by się tematem zajął lub pomógł w rozwiązaniu problemu tarcia opon o nadkola ?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 30, 2008 15:53

to trzeba bylo se od razu kupic wyzszy samochod a nie teraz podnosic...

co do mechanika to co tu dumac albo felga za szeroko wystaje albo zla opona albo to i to... wiec albo zmienisz felgi i opony albo podegniesz ranty lub podetniesz od spodu to jedyne rozwiazania


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

moquai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:58
Lokalizacja: Rędziny

Post autor: moquai » pn cze 30, 2008 16:57

Nie sądziłem, że niski samochód w moim przypadku będzie tak niefunkcjonalny. W ogóle to psioczysz bardzo, ja grzecznie pytam a ty się buldoczysz....ochłoń chłopcze.

Odsadzenie felgi OK, opona letnia 50-tka, zimowa 60-tka. Popróbuje podnieść go sprężynami.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 30, 2008 21:12

moquai pisze:ja grzecznie pytam a ty się buldoczysz....ochłoń chłopcze.
ja sie buldocze? i prosze nie mow do mnie w ten sposób... prosze... nie jestem dla ciebei chlopcem...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

moquai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:58
Lokalizacja: Rędziny

Post autor: moquai » ndz sty 25, 2009 19:49

Jeśli ktoś ma nadal taki problem to podpowiem żeby sprawdził oznaczenie felg. Przy feldze 6jx15 et 38 opona 15c niestety bedzie tarła o nadkola. Dla 15-sto calowych kół odsadzenie winno być 45. Dla mnie był to problem zagadka od ponad roku.



Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » ndz lut 01, 2009 22:17

Musiała to być wina złego ET felgi , przeciez oponki 195/50 R15 były montowane seryjnie w mocniejszych wersjach Mk3. ja miałem ori bbs właśnie z takimi wymiarami niestety ET nie pamiętam


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

moquai
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 14, 2007 13:58
Lokalizacja: Rędziny

Post autor: moquai » sob lut 21, 2009 13:25

I kółko się zamyka. Podobno et38 było montowane seryjnie w MK3 2.0Gti. Nim wymienie felgi, zrobię z tyłu sprężyny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości