Strona 100 z 128

: sob lis 07, 2009 08:10
autor: mikew_86
kostia pisze:
kozaafr pisze:
kostia pisze:gdzie mam szukać springów 100/120? ewentualnie 120/140,wolałbym te drugie :food: a zapomniałem,do mk2.
A w ogóle da się gdzieś ruszyć na tym ?? :helm:
a czemu nie? :goof:
Do mojego domu byś na tym nie dojechał i jestem w stanie założyć się o skrzynkę wódki. :grin:

: sob lis 07, 2009 16:41
autor: D1_PITER
Po torach się elegancko jeździ :P Nic nie tłucze, opony nie szumią, komfortowo i cicho :grin:

: sob lis 07, 2009 20:53
autor: ManiekGLS
Ja u siebie mialem taka gleba na maxa gwint skrecony i powiem ze zle sie nie jezdzilo..........nie byl za betoniasty ale nie podskakiwał tez.....

Obrazek

: sob lis 07, 2009 21:56
autor: Kaczor
kostia pisze:
mikew_86 pisze:
kostia pisze: a czemu nie? :goof:
Do mojego domu byś na tym nie dojechał i jestem w stanie założyć się o skrzynkę wódki. :grin:
deseczki i damy radę :hmm: wiem że w wiele miejsc nie wjadę :crazy:
A Forumowi koledzy z mojego miasta już mnie denerwują,tekstami że na torach będą mnie spychać,a gdzie indziej blokować drogę :rotfl:
mówię i powtarzam że z Grubym sobie po Kilińskiego będziecie upalać :rotfl:
Samochód ma być do jeżdżenia a nie toczenia się i blokowania innym drogi , czy widziałeś kiedyś żebym na jakiejś dziurze lub torach zwolnił ? :satan:

: sob lis 07, 2009 22:17
autor: toudi
ManiekGLS, co miales za fele ijaki gwint
jak sie jezdzi na gwincie kw bez regulacji.kupilem takiego dwa amory daje do regeneracji.

: sob lis 07, 2009 22:35
autor: toudi
kit -80/-80 felga 16 7j z przodu dystany 25 i nakldki z g60.obtarlem blotniki od srodka i troche opony.na ostrych zakretach tarlo ale to przez dystansy.zalozylem 13 na zime i juz z garazu nie wyjechalem ;) kit znalazl nowego wlasciciela .na wiosne gwint kw
Obrazek Obrazek

: ndz lis 08, 2009 00:03
autor: ManiekGLS
toudi, Felgi maxx przod 14/8j tył 14/9j Gwint Apex-a

I jezdze do dzis tylko na 16/8 opony 195/40 teraz i jest swietnie....

Obrazek

: ndz lis 08, 2009 00:12
autor: -Gruby-
kostia, zanim to złozysz, o ile złozysz to minie pińcet lat, :helm:

A no i nie podszywaj się pod swojego tatę, :D


Gleba, gleba, gleba. Ma swoje plusy i minusy. Tak jak mowi Kaczor, zwalnianie do zera, denerwowanie innych użytkowników drogi, ale to wszystko, w moim mniemaniu rekompensuje trzymanie w zakretach.

: ndz lis 08, 2009 13:00
autor: guti
kostia, moz tympy mechanik bedzie chciał sprzedac gwinta z mk III, mtsa, bo mu za twardo i za nisko.....jak cos to odezwij sie, daleko nie masz w razie czego :)

: ndz lis 08, 2009 15:22
autor: Kaczor
-Gruby-, nikt mnie nie przekona ze tzw gleba to lepsze trzymanie w zakrętach - załóż sobie taki zestaw jak ja mam , porównaj i wtedy mi powiesz co lepsze ( sachs performance i seryjne nowe sprężyny wzmacniane)
a jak chcesz naprawdę dobrego trzymania to jedynie dwójka w syncro jest sensowna , i to nie tylko dlatego ze napęd który za rewelacyjny nie jest ale niezalezne wahacze z tyłu więcej dają