Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » sob lis 07, 2009 08:10

kostia pisze:
kozaafr pisze:
kostia pisze:gdzie mam szukać springów 100/120? ewentualnie 120/140,wolałbym te drugie :food: a zapomniałem,do mk2.
A w ogóle da się gdzieś ruszyć na tym ?? :helm:
a czemu nie? :goof:
Do mojego domu byś na tym nie dojechał i jestem w stanie założyć się o skrzynkę wódki. :grin:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » sob lis 07, 2009 16:41

Po torach się elegancko jeździ :P Nic nie tłucze, opony nie szumią, komfortowo i cicho :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » sob lis 07, 2009 20:53

Ja u siebie mialem taka gleba na maxa gwint skrecony i powiem ze zle sie nie jezdzilo..........nie byl za betoniasty ale nie podskakiwał tez.....

Obrazek


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » sob lis 07, 2009 21:56

kostia pisze:
mikew_86 pisze:
kostia pisze: a czemu nie? :goof:
Do mojego domu byś na tym nie dojechał i jestem w stanie założyć się o skrzynkę wódki. :grin:
deseczki i damy radę :hmm: wiem że w wiele miejsc nie wjadę :crazy:
A Forumowi koledzy z mojego miasta już mnie denerwują,tekstami że na torach będą mnie spychać,a gdzie indziej blokować drogę :rotfl:
mówię i powtarzam że z Grubym sobie po Kilińskiego będziecie upalać :rotfl:
Samochód ma być do jeżdżenia a nie toczenia się i blokowania innym drogi , czy widziałeś kiedyś żebym na jakiejś dziurze lub torach zwolnił ? :satan:


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » sob lis 07, 2009 22:17

ManiekGLS, co miales za fele ijaki gwint
jak sie jezdzi na gwincie kw bez regulacji.kupilem takiego dwa amory daje do regeneracji.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » sob lis 07, 2009 22:35

kit -80/-80 felga 16 7j z przodu dystany 25 i nakldki z g60.obtarlem blotniki od srodka i troche opony.na ostrych zakretach tarlo ale to przez dystansy.zalozylem 13 na zime i juz z garazu nie wyjechalem ;) kit znalazl nowego wlasciciela .na wiosne gwint kw
Obrazek Obrazek


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
ManiekGLS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 813
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
Kontakt:

Post autor: ManiekGLS » ndz lis 08, 2009 00:03

toudi, Felgi maxx przod 14/8j tył 14/9j Gwint Apex-a

I jezdze do dzis tylko na 16/8 opony 195/40 teraz i jest swietnie....

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 00:04 przez ManiekGLS, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-Gruby-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 568
Rejestracja: pt sie 25, 2006 15:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: -Gruby- » ndz lis 08, 2009 00:12

kostia, zanim to złozysz, o ile złozysz to minie pińcet lat, :helm:

A no i nie podszywaj się pod swojego tatę, :D


Gleba, gleba, gleba. Ma swoje plusy i minusy. Tak jak mowi Kaczor, zwalnianie do zera, denerwowanie innych użytkowników drogi, ale to wszystko, w moim mniemaniu rekompensuje trzymanie w zakretach.
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 00:13 przez -Gruby-, łącznie zmieniany 1 raz.


[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 08, 2009 13:00

kostia, moz tympy mechanik bedzie chciał sprzedac gwinta z mk III, mtsa, bo mu za twardo i za nisko.....jak cos to odezwij sie, daleko nie masz w razie czego :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaczor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: śr paź 12, 2005 23:11
Lokalizacja: Uć ...
Kontakt:

Post autor: Kaczor » ndz lis 08, 2009 15:22

-Gruby-, nikt mnie nie przekona ze tzw gleba to lepsze trzymanie w zakrętach - załóż sobie taki zestaw jak ja mam , porównaj i wtedy mi powiesz co lepsze ( sachs performance i seryjne nowe sprężyny wzmacniane)
a jak chcesz naprawdę dobrego trzymania to jedynie dwójka w syncro jest sensowna , i to nie tylko dlatego ze napęd który za rewelacyjny nie jest ale niezalezne wahacze z tyłu więcej dają


Kleić , Taśmić , Trytytkować ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości