Strona 99 z 128

: ndz lis 01, 2009 20:53
autor: kubUS777
ja mam glebe w moim mk2 -40/-40 i koła 15" :helm: i już jechałem z kompletem oraz załadowanym bagażnikiem w rezultacie 2razy piknął no cóż polskie drogi :chytry: na 14" głowa spokojna :bajer: no chyba że ktoś ma ABSa to 15" min i max zarazem :P

: pn lis 02, 2009 11:54
autor: rysiek07
witam!nie moge sie zdecydowac na zawias do mojego mk2 nie wiem czy zalozyc -40/40 czy -60/40 albo -60/60 poniewaz duzo jezdze a mam golfa na waskim zderzaku i szeroka dokladka felgi 14" 6J ET 38 opony 185/55/14 i nie chce zeby dokladka obcierala.bede wdzieczny za porade :pub:

: pn lis 02, 2009 12:52
autor: A r t u r
ja noszę się z zamiarem wymiany opon , zimno więc już trzeba, na zimę mam alusy 15 cali 6j, nie pamiętam et, ale koło jest dosyć schowane w nadkole, myślę nad zakupem dystansów przelotowych np 17 -20 mm na tył, co o tym myślicie, czy na zimę ma to jakiś sens?, raczej chodzi mi o wygląd , no ale trakcję też powinno poprawić,

: śr lis 04, 2009 10:25
autor: luki07
Kowal_ pisze:
luki07 pisze:bez wyciagania nadkoli czy z wyciagnietymi Kowal_
a co to za sztuka wyciągnąć nadkola i włożyć szerokie koło?
luki07 pisze:wlasnie dla mnie "lansowaniem" a raczej glupota jest zakladanie kolek 9 cali bez wyciagania nadkoli na auto z gwintem ktore wiadomo przy wiekszych nierownosciach beda tarly i pozniej gadanie "bo ten gwint jest za miekki bo mi tyl dobija na nierownosciach"
Bzdura. Poczytaj sobie posty Kri$, chociaż jeden, który miał i wie o czym mowa.

A ja podam prosty przykład również z autopsji - Steffan BCW 5-Stern 14x9" ET10, 225/40/14. Golf kolegi z tyłu ma wycięte ranty nadkoli, gwint TA. Ja gwint FK, nadkola nieklepane, ani nie wycięte i mogę spuścić niżej i normalnie jeździć pomimo, że nadkola nieruszane (a daje to na prawdę sporo), mu natomiast takie coś przy większej nierówności potrafi przytrzeć.
luki07 pisze:Kri$ czy zakladajac na auto kola ktore nie mieszcza sie oczekiwales ze nie bedzie Ci tarlo?
Jak to się nie mieszczą, Steffany wyżej nawet nie wystawały mi poza obrys samochodu (pakiet G60). Powiedz mi gdzie jest jakikolwiek sens kupowania szerszego koła po to żeby poszerzać auto i koło się nadal chowało i nie wypełniało nadkoli tak jak się tego oczekuje?
wiec albo zakladasz szeroki felunek zeby miec i godzisz sie z tym ze bedzie przycieralo
To co piszesz jest totalnie bez sensu.
1.sztuka wlasnie nie jest zalozyc szerokie kolo, takie zeby wystawalo, sztuka jest przekonac Policjanta ktory Cie zatrzyma zeby nie zabral dowodu lub przysolil mandatem, ale skoro masz wiecej kasy jak rozumu jezdzij sobie i na 10 calach mi to zwisa

2.kazdy gwint idzie utwardzic w ten lub inny sposob

3.to nie zaden bezsens bo nawet majac twardy gwint przy pelnym aucie a czasem tak jest i tak Ci bedzie obcierac zwlaszcza na naszych polskich dziurawych drogach

tyle mojej pogawedki z Toba

: śr lis 04, 2009 13:06
autor: Kri$
luki07 pisze:1.sztuka wlasnie nie jest zalozyc szerokie kolo, takie zeby wystawalo, sztuka jest przekonac Policjanta ktory Cie zatrzyma zeby nie zabral dowodu lub przysolil mandatem, ale skoro masz wiecej kasy jak rozumu jezdzij sobie i na 10 calach mi to zwisa
Pare razy mnie zatrzymywali na szerokiej feldze i zawsze przyczepiali sie tylko do ciemnych szyb, na wystajace felgi nawet nie zwracali uwagi :)

: śr lis 04, 2009 17:02
autor: tomwol20
Koledzy taka kwestia. mam tylko springi obnizajace. jakies -60/-40 przod jest wlasnie nizej. myslalem ze bedzie -40/-40... ale w czym rzecz... otoz chce poszerzyc stalaki. i moja obawa. na tyl chce dac 14x9 cali. na przod 14x8 cali. czy nie bedzie to za szeroko?? to ze przytrze troche to maly problem bo z tymi springami i ats 15x7 et20 i oponie 185x60 czasem przytarlo... a i mialem jeszcze 10mm dystans. a ranty nie klepane. gorzej jak by mialo trzec nontoper ile taka 9 calowa felga moze wystawac poza obrys mojego mk2?? felgi ktore beda poszerzane to stalaki vw et bodajze 47 ale nie pamietam dokladnie...

: śr lis 04, 2009 18:09
autor: luki07
Kri$ pisze:
luki07 pisze:1.sztuka wlasnie nie jest zalozyc szerokie kolo, takie zeby wystawalo, sztuka jest przekonac Policjanta ktory Cie zatrzyma zeby nie zabral dowodu lub przysolil mandatem, ale skoro masz wiecej kasy jak rozumu jezdzij sobie i na 10 calach mi to zwisa
Pare razy mnie zatrzymywali na szerokiej feldze i zawsze przyczepiali sie tylko do ciemnych szyb, na wystajace felgi nawet nie zwracali uwagi :)

Kri$ no i cale szczescie, zawsze to pare stowek w kieszeni ale z tego co pamietam to Kawul dostal mandat :chytry: nigdy nie wiesz na kogo trafisz

: czw lis 05, 2009 18:04
autor: adam_golf
koledzy co powiecie o zawieszeniu gwintowanym V-maxx zna ktoś tą firmę??
http://www.allegro.pl/item807723294_v_m ... f_iii.html
czy może lepiej założyć zawieszenie Bilsteina B4 + sprężyny Weitecka -40mm

: czw lis 05, 2009 21:02
autor: Fredek84
Te zawieszenia robią furorę w Anglii i nie tylko.

Dwa lata gwarancji no i certyfikat TUV to chyba mówi samo za siebie, myślę że warto.

Z tego co się orientuję to nie ma na naszym rynku zawieszeń gwintowanych w podobnej cenie z certyfikatem TUV. No chyba, że się mylę.

Co do sprzedawcy to mogę polecić kupowałem u niego 2 miesiące temu Zawieszenie WEITEC,
zresztą też na tym forum pytałem o opinie. Mi wtedy bardzo pomogli i doradzili, nie są tacy żeby wcisnąć na siłę klientowi ciemnotę.

Pozdr. Fredek

: czw lis 05, 2009 22:29
autor: kozaafr
kostia pisze:gdzie mam szukać springów 100/120? ewentualnie 120/140,wolałbym te drugie :food: a zapomniałem,do mk2.
A w ogóle da się gdzieś ruszyć na tym ?? :helm:

: pt lis 06, 2009 14:43
autor: kozaafr
Bo to już ładne uziemienie :helm: