Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ja wczoraj na mojej glebie -40/-40 (ale jest niżej, nie ma bata!) zrobiłem sobie mały off-road...Kumpel się buduje i prosił o pomoc we wtarganiu czegoś tam do domu, więc ruszyłem na pomoc. Zapomniałem tylko, że tydzień padało i glinowisko wokół jego chaty zrobiło się dość nieprzyjemne...Powiedzmy, że wyrównałem mu trochę teren, ale podłoga golfa cała od spodu uwalona plus pełno gliny na kołach, przez co biły strasznie. Dzisiaj auto już wypucowane i bez uszczerbku na zdrowiu, czyli jak zaliczyłem taki teren, to wjadę wszędzie!
nizsze polozenie srodka ciezkosci zawsze bedzie korzystne pod sportmikew_86 pisze:Wszystko zależy czy robi się zawias pod sport czy pod lans. Jeśli pod to pierwsze to ok. -30 wystarczy, jeśli pod lans to gwintem do oporu byle nie podbijało na przeciętnej asfaltowej drodze.
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 21:46 przez brzozak2, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447
- elpiotrek
- Forum Master
- Posty: 1982
- Rejestracja: ndz paź 05, 2008 19:25
- Lokalizacja: elblag i braniewo
pod lans tezbrzozak2 pisze:nizsze polozenie srodka ciezkosci zawsze bedzie korzystne pod sport
[ Dodano: 29 Paź 2009 17:59 ]
ja mam -60/60 i bardzo zle zrobilem, ze nie kupilem gwintu, cena byla w miare podobna... a teraz mam szpare miedzy przednimi kolami a blotnikami... ale spoko, szukam juz szprezyn do przodu -90 :green_fuck: :green_fuck:
Ja się dziś wbiłem w Poznaniu na takie koleiny, że musiałem się na pasie trochę rozpychać, by jechać na koleinach, a nie w nich.
Mam komunikat dla każdego, kto myśli nad uziemieniem: To naprawdę nic strasznego. Fakt, trzeba się na obnizonym zawieszeniu nauczyć jeździć, bo nie jest to tak, że się wsiądzie i można zasuwać. Trzeba być ostrożnym, nie przeczę. Ale za kółkiem zawsze trzeba być ostrożnym
Mam komunikat dla każdego, kto myśli nad uziemieniem: To naprawdę nic strasznego. Fakt, trzeba się na obnizonym zawieszeniu nauczyć jeździć, bo nie jest to tak, że się wsiądzie i można zasuwać. Trzeba być ostrożnym, nie przeczę. Ale za kółkiem zawsze trzeba być ostrożnym
Tu bardziej koledze chodziło o prawdziwą wyczynową jazdę. Środek ciężkości - racja, z tym że bardzo niskie i twarde zawieszenie będzie mało sportowe na wybojach jakie możemy spotkać na naszych drogach bo będzie po nich poprostu lecieć gubiąc trakcję. Niskie i twarde zawieszenia są do równych asfaltów (np tor). Osobiscie twierdzę że 40/40 ma największe predyspozycje do sportowej jazdy po polskich drogach. Niżej to nie tylko lans, my to poprostu lubimybrzozak2 pisze:nizsze polozenie srodka ciezkosci zawsze bedzie korzystne pod sportmikew_86 pisze:Wszystko zależy czy robi się zawias pod sport czy pod lans. Jeśli pod to pierwsze to ok. -30 wystarczy, jeśli pod lans to gwintem do oporu byle nie podbijało na przeciętnej asfaltowej drodze.
a w zimie za pług śnieżny robimyD1_PITER pisze:my to poprostu lubimy
a tak na poważnie to mam pewne obawy co do swojej pierwszej zimy na glebie...zobaczymy
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 21:16 przez KrzychuGT, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości