Strona 10 z 128
: czw mar 22, 2007 17:21
autor: dawid018
sas_gti, w sporcie nie liczy sie wygląd tylko tak jak napisales sztywne zawieszenie.tobie na wyglądzie też nie zależy i założyles sobie b6 a mnie zalezy na wyglądzie i dlatego mam kw.nikt nikogo nie zmusza do zakładania gleby.jak ktoś założy sobie -80 to musi sie nauczyć z tym jezdzić a jak się nie podoba to zakłada serie.
sas_gti pisze:i wcale nie mam ani -80 ani 15 cm nad ziemia
nie pisałem konkretnie o tobie tylko ogolnie
sas_gti pisze:macie betony bo inaczej by amor dobijał i latacie nad dziurami i koleinami, kola tracą kontakt z podłozenm...
przy twardym zawiasie nikt na dziurawej drodze nie pojedzie 100km/h tylko 60 albo i wolniej dlatego kola raczej zostają na asfalcie.poza tym akurat supersport do najlepszych zawieszeń nie należy
ja póki co zostawiam sportowe zawieszenie a w planach mam zamiar jeszcze bardziej obnizyć auto.od kiedy mam niski zawias jeżdże wolniej a co za tym idzie bezpieczniej i uważniej i jeszcze nic nie urwałem ani nie zgiąłem a autem jeżdże codziennie ok 30km
niech rząd da każdemu młodemu kierowcy sportowe zawieszenie i od razu mniejszy się liczba wypadków bo wolniej będa jezdzć
barteKKK03, i bardzo dobrze zrobisz
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw mar 22, 2007 18:07
autor: sas_gti
dawid018 pisze:sportowe zawieszenie i od razu mniejszy się liczba wypadków bo wolniej będa jezdzć
no wlasnie!!! i tu sie nie rozumiemy, bo ja za cholere nie nazwałbym sportowym zawieszniem takiego na ktorym trzeba jeździc wolnej niz na serii...dla mnie wykładnikiem "sportowosci" jest to jakie predkosci mozna osiagac...gleba -80 jest w/g mnie "pseudo-sportowa" bo nie da sie na tym szybko pojezdzic w warunkach drogowych...nie chciałbym placic kase za spowalnianie mojego auta
dawid018 pisze:poza tym akurat supersport do najlepszych zawieszeń nie należy
wlasnie nalezy do jednych z najgorszych a mimo to wielu uzytkowników go wielbi i chwali...ja auto na takim gównie juz kupilem i było fajnie do momentu jak wyjechałem z bawarii, a jak juz wjechalem na polskie drogi to sie zaczęła męczarnia
moj b6 z seryjnym sprigiem teraz siedzi sporo nizej niz seria ale nie jest to -80 a mimo to wiele osob mi mówiło ze spoko gleba, jednak zwalniac nigdzie nie musze
zeby juz nie zanudac
MOJE ZDANIE: Dobry sportowy zawias to jest :
dobra firma, sensowna twardosc, nie za duze obnizenie, tyle ile sie da ale nie na siłe, a rezultatem bardzo dobrze sprawujace sie zawieszenie na ansze drogi...auto w ten sposob mozna obnizyc i to znaczie nie tracac na osiagach...ja nie widze sensu ladowania -80 bo tylko zwalnia nasze auta, ale nie jestem jakims ignorantem i rozumiem ze niektorzy maja ptrzeba zozenia sobie takiego zawiasu...wolny kraj...wy sie bediecie tlukli 20kmh a ja smigne obok ze mnie nawet nie zauwazycie
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
...pozdrawiam
: czw mar 22, 2007 18:32
autor: dawid018
sas_gti pisze:no wlasnie!!! i tu sie nie rozumiemy, bo ja za cholere nie nazwałbym sportowym zawieszniem takiego na ktorym trzeba jeździc wolnej niz na serii...dla mnie wykładnikiem "sportowosci" jest to jakie predkosci mozna osiagac...gleba -80 jest w/g mnie "pseudo-sportowa" bo nie da sie na tym szybko pojezdzic w warunkach drogowych...nie chciałbym placic kase za spowalnianie mojego auta
na tym da się szybko jezdić tylko nie w każdym miejscu w polsce.ja mam takie szczęście że 3 lata temu zrobili 10km drogi gdzie jeżdże do dziewczyny i po tej drodze jest gitara i zawieszenie w pelni spelnia swoją rolę.drogi mam jakie mamy i tu tkwi cały problem.
walsnie nalezy do jednych z najgorszych a mimo to wielu uzytkownikóe go wielbi i chwali...
dlatego ze to jest najtańsze zawieszenie tak jak GT CUP >>>> szczerze powiem że wole kupić za 400 używke np weitec albo kw niż to coś za 600
ty nie lubisz niskich zawieszeń a ja jeszcze tak i niech tak pozostanie
ps.ile u ciebie kosztują tarcze i klocki do mkII TD(jr) 86r ??chodzi o przod
: czw mar 22, 2007 18:40
autor: sas_gti
dawid018 pisze:ty nie lubisz niskich zawieszeń a ja jeszcze tak i niech tak pozostanie
nie tyle ze nie lubie niskich tylko lubie szybkie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, sam mam przeciez dosc niskie ale nie na tyle zeby mi to przeszkadzało
tarcze sprawdze wieczorkiem,bo teraz wychodze , jak cos to masz katalog w moim podpisie, ceny nizsze o minumium 15-20 %
naje;piej przypomnij mi na pw
: czw mar 22, 2007 18:47
autor: SToRM
Ja od 7 lat uzytkuje auta na glebie - na poczatku Polo Mk1, pozniej Golfa MK2 a teraz mk3 - coz.. penwo nigdy do takiej zabawki nie zaloze serii.. Ale najsmieszniejszym paradoksem w momencie zalozenie sportowego, niskiego zawieszenia, skontruowanego do szybszej jazdy to jest ze zaczynamy jezdzic wolno - baa, duzo wolniej.. Tak wiec niech zyje SLOW AND LOW SQUAD!
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw mar 22, 2007 20:51
autor: covacsxxx
SToRM pisze:Ale najsmieszniejszym paradoksem w momencie zalozenie sportowego, niskiego zawieszenia, skontruowanego do szybszej jazdy to jest ze zaczynamy jezdzic wolno - baa, duzo wolniej
swieta prawda...
co do pytania poczatkowego.....nie wyobrazam jezdzic samochodem sterczacym jak las...i gibajacym sie jak kuter rybacki..konkretna gleba do tego dobra felga..niekoniecznie wielka i jest extra..... moze jak bede miec 50 lat to nie bede tego lubil..ale poki jestem mlody na bujajaca sie limuzyne nie przesiade sie
: pt mar 23, 2007 01:12
autor: zajac
sas gti a powiedz mi taka rzecz jesli w naszym pieknym kraju drogi byly by co najmniej tak dobre jak u niemca to nie posadzilbys swojej furki bardziej ??
bo to wlasnie jest paradoks w polsce ze takie zawieszenie jakie by nie bylo jest "sportowe" i sluzy wlasnie do szybszej i bezpiecznej jazdy tylko u nas nie ma na to warunków ale na zachodzie sie sprawdza w 100%
: pt mar 23, 2007 01:29
autor: sas_gti
zajac pisze:sas gti a powiedz mi taka rzecz jesli w naszym pieknym kraju drogi byly by co najmniej tak dobre jak u niemca to nie posadzilbys swojej furki bardziej ??
bo to wlasnie jest paradoks w polsce ze takie zawieszenie jakie by nie bylo jest "sportowe" i sluzy wlasnie do szybszej i bezpiecznej jazdy tylko u nas nie ma na to warunków ale na zachodzie sie sprawdza w 100%
przeciez nawet mowilem ze jak jechalem jeszcze w mienczech i nawet na kijowym superoscie to było ok, wiec oczywiscie moze i bym posadzil, ale zrobiłbym bo jednak nadal po to ze dzieki temu byłbym szybszy...obnizajac auto tak samo jak w DE w Polsce nie ma sensu bo to to tylko zwalnia i tu znawiązuję do drugiej czesci twojego posta...troche nie rozumeim tej logiki, skoro jezdzimy w Polsce to na cholere mowic ze jakbysmy byli w DE to bym chciał glebe...moze i tak ale co z tego? jakbysmy byli z polnocnej Finlandii to by sie trzeba bylo dostosowywac do szutrów i do lodu w zimę ale co z tego? w australii jeszcze inny typ zawiszenia by sie sprawdzal ale co z tego? ja chce byc szybki tu u nas
btw: glebe mam taką , pokazuje bo mam wrazenie ze juz kolejna osoba ma mnie za jakiegos miłosnika wielkich prześwitów...
![Obrazek](http://img390.imageshack.us/img390/5250/incognitoiq8.jpg)
: pt mar 23, 2007 01:34
autor: dawid018
sas_gti, gdzieś ty tym autem jedzieł??nieżle upaćkany.ta gleba mi wygląda na -60 bo jest prawie tak jak u mnie
: pt mar 23, 2007 09:05
autor: wilk
Wczoraj leciałem w trasę i nie było aż tak źle. Nawet byłem zaskoczony bo było wręcz dobrze jeżeli chodzi o komfort. Bardzo fajnie łykało sie zakręty - cała przyjemność... Bardzo dobrze auto się prowadziło...
: pt mar 23, 2007 11:05
autor: Kowal_
sas_gti, offroad sobie urządzałeś?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: pt mar 23, 2007 11:52
autor: sas_gti
dawid018 pisze:sas_gti, gdzieś ty tym autem jedzieł??nieżle upaćkany.ta gleba mi wygląda na -60 bo jest prawie tak jak u mnie
mkowalm pisze:sas_gti, offroad sobie urządzałeś?
no poniekąd tak! się ćwiczy
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
: pt mar 23, 2007 16:32
autor: Komas
wilk pisze:Wczoraj leciałem w trasę i nie było aż tak źle. Nawet byłem zaskoczony bo było wręcz dobrze jeżeli chodzi o komfort. Bardzo fajnie łykało sie zakręty - cała przyjemność... Bardzo dobrze auto się prowadziło...
a jak nierownosci drogi? Koleiny? Ja sie boje ze miske na koleinach zostawie
[ Dodano: Pią Mar 23, 2007 18:07 ]
mam jeszcze pytanie do osob ktore nie maja gwintu tylko zame sprezyny sportowe. Czy na tył na amory zakladaliscie odboje? Czy je wywaliliscie?