Strona 10 z 10

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn gru 29, 2014 20:20
autor: szakulvip
to co Ty chcesz osiągnąć to sie tak nie da, żeby równo stał przy 4 os i załadunku i jeszcze chcesz komfort jak przy serii.

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn gru 29, 2014 20:26
autor: piotrb79
Może się żle wyraziłem bo domyślam się że tak do końca nie będzie, bo nawet na serii przy pełnym obciążeniu tyl siedzi niżej niż przód. Chodzi o to że przy tych -30 i wyjeździe na wakacje tłumik nie szorował po asfalcie. Wiem że na Kicie jest mniejszy skok i mniej siada. Pytanie tylko czy mogę kupić cały zestaw z jednej firmy np MTS. Czy to będzie duża róźnica między tym co mi polecałeś czyli amorki mts i spręźyny eibach?

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn gru 29, 2014 20:52
autor: szakulvip
piotrb79 pisze:wyjeździe na wakacje tłumik nie szorował po asfalcie
bano coś za coś :D nie powiem Ci bo ja jedynie latałem po 2-3 osoby na pokładzie prędzej to bym obstawiał że amorki o odboje bedą ci walić
piotrb79 pisze:Pytanie tylko czy mogę kupić cały zestaw z jednej firmy np MTS. Czy to będzie duża róźnica między tym co mi polecałeś czyli amorki mts i spręźyny eibach?
to co Ci polecam to masz pewność że na pewno przód bedzie niżej niż tył lub równo siądzie a przy kicie mtsa masz odwrotnie i to kiczowato wygląda, cenowo możliwe że eibach + amorki mts wyhjdzie trochę drożej obstawiam że kpl nowych amorków Mts u kolegi Mapeta ok. 450 zł + używki eibach 250zł

Re: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 19, 2015 14:04
autor: siwy17tg
Siema:) jeszcze jedno pytanie do znawców tematu zawieszen:) mam spring -40 i amor seria. gdybym założył amortyzatory sportowe to obniżył by się bardziej czy nie? bo nie wiem jakie kupić mam do wyboru nowe seria i używane może 6tys km MTS od kolegi co byście polecili?

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 19, 2015 16:09
autor: szakulvip
sportowy amor nie obniża, jak masz opcje mtsa to sie nie zastanawiaj tylko bierz. Zresztą mnie mtsy nowe wyszły taniej niż nowe bilstein b4, brałem od Mapeta.

Re: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 19, 2015 16:20
autor: fifo_mk2
Ja do mk2 kupiłem mts -4/4 i fakt tyl siedział niżej, ale jest opja regulacji na talerzu i jest sporo poziomów. Seryjnie jest ustawiony na środkowym i są opcje 3 poziomy do góry i 3 w dół. Jeśli chodzi o warunki jezdne to jak najbardziej polecam.

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 19, 2015 18:08
autor: siwy17tg
aha... spoko... a zakładając nowe poduszki amortyzatorów pójdzie w górę czy zostanie bez zmian??? bo jak tak to kiszka będzie....

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pt mar 20, 2015 11:04
autor: szakulvip
aleo czym wy piszecie, jeden o amorkach sportowych drugi o gwincie, ludzie ale sie dogadujecie.