Strona 10 z 226

: wt maja 26, 2009 18:03
autor: Luq@sz
przejżałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na kilka pytań :
- czy air nadaje się do zwykłej jazdy na codzień?
- czy air działa przy skrajnych temperaturach (+40stopni C,- 25stopni C)?, tu pytanie dodatkowe czy nie potrzebny jest osuszacz powietrza w zimie
- czy budowa aira na gwinde ta-tech nie będzie błędem(przód)?
- czy nadają się tylny amor o MTS ?
- czy w przypadku upychania bytli tak, żeby ich widać nie było można połączyć zaworami np 2 mniejsze gaśnice ?
- czy przy zastosowaniu rozwiązana na tył jak w golfach 2 passat b35i variant bedzie smigał jak lekka dwójka ?
- jak się zachowuje air przy prędkościach dochodzących do 200km/h

wiem, że to dużo pytań, ale lubie wiedzieć wiecej zanim wezme się do roboty :)

wiem, że to dużo pytań

: wt maja 26, 2009 19:14
autor: MAPET
Luq@sz pisze:- czy air nadaje się do zwykłej jazdy na codzień?
raczej tak ale np osobiscie bym sie bal na tym smigac wiec tego do siebie nei zakladam
Luq@sz pisze:- czy nadają się tylny amor o MTS ?
tak
kolega zrobil na amorkach tych airide idgayowi i bedzie sobie robil juz mam dla niego komplet mtsa odlozony :)
Luq@sz pisze:czy przy zastosowaniu rozwiązana na tył jak w golfach 2 passat b35i variant bedzie smigał jak lekka dwójka ?
nie rozumiem co to za roznica?
- jak się zachowuje air przy prędkościach dochodzących do 200km/h
ja bym wolal nie sprawdzac ;) dlatego nie bede tego mial :)

: wt maja 26, 2009 19:20
autor: Luq@sz
MAPET pisze:
Luq@sz pisze:czy przy zastosowaniu rozwiązana na tył jak w golfach 2 passat b35i variant bedzie smigał jak lekka dwójka ?
nie rozumiem co to za roznica?
ciężaru auta b3 troche jednak więcej waży

: śr maja 27, 2009 08:22
autor: MAPET
sprezarka nie ma znaczenia jaki auto przeciez ona tylko ma napompowac zbiornik i tyle pozniej to powietrze w poduszce robi robote

: sob maja 30, 2009 11:44
autor: Luq@sz
ja jednak poczekam na opinię ludzi, którzy śmigają na airze na codzień, jak to jets przy "wysokich: prędkościach typu 170-200 ? czy da się tym jechać czy są jakieś mankamenty ?

: sob maja 30, 2009 12:00
autor: dj domin1
Na vw zone poszukaj tematu o air. Kiedyś tam czytałem wypowiedź gościa który miał przyjemność jechać pewnym vento vr6 na air. Ogólnie wyglądało to tak że rozpęd do 200 potem ostre hamowanie ze 180, zakręt i znowu rura. Z tego co pisał prawie w ogóle nie odczuwalna była obecność pneumatyki. Tak że myśle że jak dobrze zawias zrobiony będzie ok.

: wt cze 02, 2009 13:25
autor: tomek08
Witam, pozwólcie że wtrącę swoje trzy grosze. Ja osobiście uważam, że air sprawdzi się o wiele lepiej niż zwykłe zawieszenie, a co do twardości po nie równościach to powinno być ok. Nawet powinno lepiej tłumić nierówności i nie przenosić drgań i trzasków do wnętrza. Pozdrawiam.

: wt cze 02, 2009 15:44
autor: Dj Darecki
tomek08 pisze:Ja osobiście uważam, że air sprawdzi się o wiele lepiej niż zwykłe zawieszenie, a co do twardości po nie równościach to powinno być ok. Nawet powinno lepiej tłumić nierówności i nie przenosić drgań i trzasków do wnętrza. Pozdrawiam.
Masz racje , w tirach najlepiej się to sprawdza i niech tak zostanie.
Pogadaj z tymi co mieli Air i się przekonasz jak się lata 120 km/h w zakrętach .

Pozdrawiam

: wt cze 02, 2009 21:32
autor: tomek08
Wydaje mi się, że Dj Darecki, chodziło o to, że w zakrętach jest dużo sztywniejszy niż na zwyczajnym zawiasie. Jak by dopracował to wszystko i parę ulepszeń to by można zrobić taki bajer, że w zakrętach by dopompowywało to koło które jest bardziej obciążone. Nawet już wiem jak.

: wt cze 02, 2009 21:41
autor: Sawno
a mi się zdaje że odwrotnie

: wt cze 02, 2009 22:38
autor: Dj Darecki
tomek08 pisze:Wydaje mi się, że Dj Darecki, chodziło o to, że w zakrętach jest dużo sztywniejszy niż na zwyczajnym zawiasie
Mylisz się , jak powietrze może być sztywniejsze od oleju czy gazu sprężonego?.
Air to tylko pokazówka nic więcej :chytry:

: wt cze 02, 2009 23:11
autor: tomek08
Dj Darecki, powietrze jest zamiast sprężyny, a amorek musi być i tak, bo inaczej byś wyfrunął z drogi na pierwszej nierówności.

: śr cze 03, 2009 17:34
autor: dj domin1
Dj Darecki pisze:Mylisz się , jak powietrze może być sztywniejsze od oleju czy gazu sprężonego?.
Ze co? :chytry:
tomek08 pisze:Dj Darecki, powietrze jest zamiast sprężyny, a amorek musi być i tak, bo inaczej byś wyfrunął z drogi na pierwszej nierówności
No właśnie.
Sztywność zawieszenia zależy od amortyzatora. Po to ludzie w tym temacie pisali o amorkach z regulacją twardości.

: śr cze 03, 2009 17:35
autor: Dj Darecki
dj domin1 pisze:No właśnie.
Sztywność zawieszenia zależy od amortyzatora. Po to ludzie w tym temacie pisali o amorkach z regulacją twardości.
Sprężyna też jest ważna

Ps. Zapytajcie Grzenia dla czego wywalił Air i wsadził gwint :) , żeby jeździć normalnie :)