Strona 90 z 128
: czw wrz 10, 2009 21:15
autor: mendrek
: pn wrz 14, 2009 09:18
autor: zorro89
teraz juz coprawda autko sprzedane ale mi sie najbardziej podobalo jak sie przejezdzialo przez taki jeden przejazd kolejowy jak sie od zywca na bielsko jedzie zawsze bylem dumny jak sie ze mna korek twozył bo golfisko przejezdza przez przejazd :green_fuck:
[ Dodano: 14 Wrz 2009 09:21 ]
: pn wrz 14, 2009 13:03
autor: MAPET
Marko16v pisze:wiadomo że im niżej tym bardziej twardo
kolego wiadomo ale wlasnie ze jest odwrotnie!
: pn wrz 14, 2009 13:54
autor: zorro89
MAPET, tez tak wlasnie myslalem ale po przejechaniu sie aukiem kumpla zmienilem zdanie moze i jest tak ale jesli mowimy o kitach i tez w zaleznosci nie tylko do obnizenia ale od producenta moze to byc beton albo lekko bardziej twardy
: pn wrz 14, 2009 13:55
autor: MAPET
ale o czym mwoisz bo nie wiem?
mowisz ze jest tak jak ja pisze czy ze nie jest?
im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
: pn wrz 14, 2009 13:57
autor: zorro89
MAPET, no ja teraz bardziej mowie o kicie a nie gwincie
: pn wrz 14, 2009 13:58
autor: MAPET
ale co w kicie jak w kicie nie masz plynnej regulacji tylko narzuca Ci wysokosc wiec tu nie ma co mowic o kicie
kazdy ma swoja charakterystyke bo -40 a -80 to juz inny zawias przeciez
: wt wrz 15, 2009 09:13
autor: dawid018
MAPET pisze:kazdy ma swoja charakterystyke bo -40 a -80 to juz inny zawias przeciez
do tego dochodzi jeszcze różnice między benzyną a dieslem.jak ktoś bezmyślnie wkłada sprężyny z benzyny do diesla to nie ma się co dziwić auto ma miękkie.
jak u siebie w dieslu miałem kit KW + sprężyny dedykowane do diesla to było dużo twardziej niż na gwincie.teraz na tym zawiasie jeździ kumpel i ma go włożonego do benzyny i ma beton taki jak na gwincie z reg twardości skręcona ma maxa.
: wt wrz 15, 2009 15:09
autor: Passat944
MAPET pisze:
im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
Ja w TaTechnix miałem zupełnie odwrotnie, im wyżej dawałem tym auto było miększe bo jak leżał na samym dole to było stosunkowo twardo . Podniosłem o 6-8cm i było miękko jak na serii. Ale co się dziwić zawias za 920zł więc bez rewelacji. Teraz szukam czegoś firmowego.
: wt wrz 15, 2009 18:01
autor: Marko16v
Passat944, No ja mam tak samo, ale o to mi chodzi własnie, niziutko i twardo, tylko tyłu tak nie skrecisz jak przodu i miększy jest .....
: wt wrz 15, 2009 21:35
autor: D1_PITER
Jak ma z przodu kit ale jest tak twardy jak niejeden gwint. Praktycznie jak reka probuje go ugiac to sie uginaja gumy w zawieszeniu i opona a nie sprezyna
na drodze juz cos tam sie lekko rusza ale ogolnei jest taczka - i o to chodzi
teraz cztery dni nie jezdzilem moim zglebionym autkiem tylko samymi seriami i juz sie nie moge doczekac az jutro wsiade i poczuje ten asfalt hehehe
: wt wrz 15, 2009 21:46
autor: marcinas1983
D1_PITER, ja też mam na przodzie "kit", amory MTS'a i springi Eibacha i.... na postoju nie idzie ugiąć auta... ugina się opona
, ale podczas jazdy jest właśnie inaczej... jeździ się przyjemnie i o to chodzi... wiadomo, że to nie to samo co seria, ale jest komfort połączony z glebą
.... jeździłem serią kilka dni.... i tak jak Ty nie mogłem się doczekać jazdy mk2 na glebie.
P.S.
Jechałem też citroenem C1.... to jest dopiero taczka na serii.... podskakuje jak piłeczka na drodze... zero tłumienia... jechać się tym nie dało... o wiele lepszy komfort jazdy mam w mk2
: wt wrz 15, 2009 22:41
autor: MAPET
Passat944 pisze:a w TaTechnix miałem zupełnie odwrotnie, im wyżej dawałem tym auto było miększe bo jak leżał na samym dole to było stosunkowo twardo
na samym dole to tawrdo bo amorki juz dobijaja sie do konca a im w gore tym siskasz sprezyne wiec na samej gorze jest najtwardziej ew sie nie zmienia
: sob wrz 19, 2009 11:12
autor: KoguT
panowie jaki gwint wybrać?
Ta Technix
czy
Mts Technik?
opiszcie mi te dwa gwinty i ktory jest lepszy?