Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » czw wrz 10, 2009 21:15

Auto siedzi troche wysoko. Ja mam 80/70 i jakos nigdzie nie zachaczam a auto siedzi naprawde nisko w porównaniu z innymi. auto moze i wyglada u ciebie fajnie lecz stoi tak jak poprzednik pisze pod góre i przód widac ze jest nizej niz tyl. Ja postanowiłem ze nizej nie zejde bo juz nie ma gdzie wjechac. Ale jazda jest przyjemna i auto w porównaniu z innymi trzyma sie jak przyklejone do drogi. Parę fotek mego szpejka na 80/70

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Na 14 calowej stali bylo naprawde nisko moze okolo 1 lub 2 cm prześwitu miedzy mocowaniem wahacza, a ziemia. Jak sie podoba gleba..

Mam pytanie jakie odboje wstawic zeby mi tyl nie obijal bo jak ktos siadzie to belka siada na ramie i zero amortyzacji sie robi. Mozecie cos podradzic.



Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: zorro89 » pn wrz 14, 2009 09:18

teraz juz coprawda autko sprzedane ale mi sie najbardziej podobalo jak sie przejezdzialo przez taki jeden przejazd kolejowy jak sie od zywca na bielsko jedzie zawsze bylem dumny jak sie ze mna korek twozył bo golfisko przejezdza przez przejazd :green_fuck:

[ Dodano: 14 Wrz 2009 09:21 ]
Obrazek


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn wrz 14, 2009 13:03

Marko16v pisze:wiadomo że im niżej tym bardziej twardo
kolego wiadomo ale wlasnie ze jest odwrotnie!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: zorro89 » pn wrz 14, 2009 13:54

MAPET, tez tak wlasnie myslalem ale po przejechaniu sie aukiem kumpla zmienilem zdanie moze i jest tak ale jesli mowimy o kitach i tez w zaleznosci nie tylko do obnizenia ale od producenta moze to byc beton albo lekko bardziej twardy :D


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn wrz 14, 2009 13:55

ale o czym mwoisz bo nie wiem?

mowisz ze jest tak jak ja pisze czy ze nie jest?


im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 13:56 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
zorro89
GTI
GTI
Posty: 695
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:31
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: zorro89 » pn wrz 14, 2009 13:57

MAPET, no ja teraz bardziej mowie o kicie a nie gwincie


Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn wrz 14, 2009 13:58

ale co w kicie jak w kicie nie masz plynnej regulacji tylko narzuca Ci wysokosc wiec tu nie ma co mowic o kicie ;) kazdy ma swoja charakterystyke bo -40 a -80 to juz inny zawias przeciez


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt wrz 15, 2009 09:13

MAPET pisze:kazdy ma swoja charakterystyke bo -40 a -80 to juz inny zawias przeciez
do tego dochodzi jeszcze różnice między benzyną a dieslem.jak ktoś bezmyślnie wkłada sprężyny z benzyny do diesla to nie ma się co dziwić auto ma miękkie.
jak u siebie w dieslu miałem kit KW + sprężyny dedykowane do diesla to było dużo twardziej niż na gwincie.teraz na tym zawiasie jeździ kumpel i ma go włożonego do benzyny i ma beton taki jak na gwincie z reg twardości skręcona ma maxa.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » wt wrz 15, 2009 15:09

MAPET pisze: im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
Ja w TaTechnix miałem zupełnie odwrotnie, im wyżej dawałem tym auto było miększe bo jak leżał na samym dole to było stosunkowo twardo . Podniosłem o 6-8cm i było miękko jak na serii. Ale co się dziwić zawias za 920zł więc bez rewelacji. Teraz szukam czegoś firmowego.



Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Marko16v » wt wrz 15, 2009 18:01

Passat944, No ja mam tak samo, ale o to mi chodzi własnie, niziutko i twardo, tylko tyłu tak nie skrecisz jak przodu i miększy jest .....


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt wrz 15, 2009 21:35

Jak ma z przodu kit ale jest tak twardy jak niejeden gwint. Praktycznie jak reka probuje go ugiac to sie uginaja gumy w zawieszeniu i opona a nie sprezyna :D na drodze juz cos tam sie lekko rusza ale ogolnei jest taczka - i o to chodzi :bigok: teraz cztery dni nie jezdzilem moim zglebionym autkiem tylko samymi seriami i juz sie nie moge doczekac az jutro wsiade i poczuje ten asfalt hehehe :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 15, 2009 21:46

D1_PITER, ja też mam na przodzie "kit", amory MTS'a i springi Eibacha i.... na postoju nie idzie ugiąć auta... ugina się opona :P , ale podczas jazdy jest właśnie inaczej... jeździ się przyjemnie i o to chodzi... wiadomo, że to nie to samo co seria, ale jest komfort połączony z glebą :) .... jeździłem serią kilka dni.... i tak jak Ty nie mogłem się doczekać jazdy mk2 na glebie.

P.S.
Jechałem też citroenem C1.... to jest dopiero taczka na serii.... podskakuje jak piłeczka na drodze... zero tłumienia... jechać się tym nie dało... o wiele lepszy komfort jazdy mam w mk2 :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt wrz 15, 2009 22:41

Passat944 pisze:a w TaTechnix miałem zupełnie odwrotnie, im wyżej dawałem tym auto było miększe bo jak leżał na samym dole to było stosunkowo twardo
na samym dole to tawrdo bo amorki juz dobijaja sie do konca a im w gore tym siskasz sprezyne wiec na samej gorze jest najtwardziej ew sie nie zmienia


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » sob wrz 19, 2009 11:12

panowie jaki gwint wybrać?

Ta Technix

czy

Mts Technik?

opiszcie mi te dwa gwinty i ktory jest lepszy?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości