Strona 90 z 226
Air Ride - INFO Ogólne
: pn gru 26, 2011 20:31
autor: dawid018
a jak się ma spawanie okuć do nierozbieralnych kolumn???mam jakiś kit niby ori VW i gwinta z regulacją twardości ale ze to mój pierwszy air to wole go zrobić na kicie tylko zastanawia mnie kwestia spawania podstawy poduszki.
Air Ride - INFO Ogólne
: pn gru 26, 2011 21:57
autor: bula222
chyba musiałbyś wyjąc tłoczysko bo podczas spawania doprowadzasz ciepło i mogą się tam te uszczelniacze zniszczyć no nie wiem
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Air Ride - INFO Ogólne
: pn gru 26, 2011 23:59
autor: Mentos6660
Ale po co spawac? Robisz okucie a w srodku kilka ringow ktore ci uszczelnia wszsytko. podstawe sprezyny obcinasz i zostawiasz tylko spaw i na tym opierasz okucie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na ori niby tak nie usiadzie jak na sporcie poniewaz sport ma krotsze amorki. rob na gwincie zawsze mozesz to rozebrac i powrocic do normalnego gwintu:)
Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 00:13
autor: Zaba91
rób tak jak
Mentos6660, pisze
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zawsze na przegląd czy coś można wrócić na sprężyny a po nim znowu na powietrze
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Re: Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 00:34
autor: sash997
cegiel1989 powietrze do amorów wejdzie jak po dziurach pojeździsz, z moich olejaków sie zrobiły gazowo olejowe bo po rozebraniu same wychodzą do góry
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 00:37
autor: cegiel1989
sash997 pisze:cegiel1989 powietrze do amorów wejdzie jak po dziurach pojeździsz, z moich olejaków sie zrobiły gazowo olejowe bo po rozebraniu same wychodzą do góry
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a czy szkodzi im to?? jak było z ich pracą,
powiedz mi jeszcze ze zrobiły się twardsze heh
Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 19:26
autor: dawid018
Mentos6660 pisze:Na ori niby tak nie usiadzie jak na sporcie poniewaz sport ma krotsze amorki. rob na gwincie zawsze mozesz to rozebrac i powrocic do normalnego gwintu:)
mam kita jakieś -60 i na springach i amorach jest wybite VW a nie seria zawias.gwinta mi trochę szkoda do eksperymentów a za zawias dałem 60zł więc kaszta żadne.całość chce robić sam.do tokarki mam dostęp,kiedyś w szkole coś tam sie toczyło więc powinienem dać rade.
Zaba91 pisze: zawsze na przegląd czy coś można wrócić na sprężyny a po nim znowu na powietrze
yyyy jak by to powiedzieć.z przeglądem nie mam problemu bo jestem diagnostą
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 21:46
autor: sash997
niezauwarzyłem aby jakoś inaczej pracowały...
Re: Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 21:52
autor: Mentos6660
dawid018 pisze:Mentos6660 pisze:Na ori niby tak nie usiadzie jak na sporcie poniewaz sport ma krotsze amorki. rob na gwincie zawsze mozesz to rozebrac i powrocic do normalnego gwintu:)
mam kita jakieś -60 i na springach i amorach jest wybite VW a nie seria zawias.gwinta mi trochę szkoda do eksperymentów a za zawias dałem 60zł więc kaszta żadne.całość chce robić sam.do tokarki mam dostęp,kiedyś w szkole coś tam sie toczyło więc powinienem dać rade.
Zaba91 pisze: zawsze na przegląd czy coś można wrócić na sprężyny a po nim znowu na powietrze
yyyy jak by to powiedzieć.z przeglądem nie mam problemu bo jestem diagnostą
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
A moze ktos obcial dwa zwoje na springach i jest -60:P w kazdym badz razie sprawdz wysokosc amorka i zmierz gdzies ori i zobacz czy jest nizsze bo bez sensu robic air wydac kase zeby potem miec gorzej niz na gwincie go posadzisz:P Ja i tak bym uderzyl w gwint zawsze mozesz powrocic.. Ja wychodze z zalozenia ze jak juz cos robic to z jajem bo i tak wlozysz w to troche pracy a po co efekt ma byc gorszy:)Pozdrawiam!
Air Ride - INFO Ogólne
: wt gru 27, 2011 22:57
autor: dawid018
Mentos6660 pisze:A moze ktos obcial dwa zwoje na springach i jest -60:P w kazdym badz razie sprawdz wysokosc amorka i zmierz gdzies ori
robisz ze mnie debila czy jak??jak mówie ze jest niższe to jest.
chce robić na kicie bo szkoda mi zjeb@c dobrego gwintu z regulacją twardości.zresztą co za problem później dorobić jedną podstawę i przełożyć z kita na gwint.
bula222 pisze:chyba musiałbyś wyjąc tłoczysko bo podczas spawania doprowadzasz ciepło i mogą się tam te uszczelniacze zniszczyć
problem jest bo amor nierozbieralny:/
Air Ride - INFO Ogólne
: śr gru 28, 2011 00:16
autor: Docenty
z gwintem wogole nie ma problemu... wyciagasz poduche z okuciami, wkladasz sprezyny i masz 100% gwint
Air Ride - INFO Ogólne
: śr gru 28, 2011 00:17
autor: dawid018
jeszcze jedno.do mkII lepiej bałwan "2" czy "3"??
nie chce żeby ni nie wiadomo jak wysoko podnosił.dla mnie wystarczy jak z obecnych -120mm podniesie do -70
Air Ride - INFO Ogólne
: śr gru 28, 2011 00:40
autor: MAPET
polozy sie nisko zarowno na 2 jak i 3 balw
tylko na 3 sie wyzej podniesie wiec zeby w maire fajnie twardo jezdzic to bedziesz musial wyzej podniesc
Air Ride - INFO Ogólne
: śr gru 28, 2011 00:41
autor: bula222
myślę że nie ma co się bawić w 2 lepiej 3 dać odrazu
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)