Strona 89 z 128
: sob sie 08, 2009 18:29
autor: AdiCorp
owcy2 pisze:mając obniżone zawieszenie należy bardzo uważać żeby auta nie zniszczyć
Mając seryjne zawieszenie należy postępować tak samo (chyba
)
owcy2 pisze:Niestety spokój ducha o miskę olejową, komfort jazdy, brak tłuczenia na wszechobecnych krajowych dziurach w aucie przeważyły.
Zgubne myślenie
Wiadomo zarówno gleba, jak i seria mają swoje wady i zalety, wszystko kwestia gustu i wyczucia auta: wolisz sztywno i nisko - montujesz glebę, wolisz wysoko i "aero" - jeździsz na serii.
P.S.
A propos SERII
Ciekawy przypadek widziałem ostatnio: na Muchowcu w Katowicach jechały dwa golfy, jeden na serii i jak zaczął hamować, to tak nim bujało w przód i tył, że ze zderzaka mało iskry nie zaczęły lecieć
brrrr
[ Dodano: 08 Sie 2009 18:42 ]
D1_PITER pisze:'kolega się zawiesił'
Jak w tym skeczu Kabaretu Młodszych Panów...
"Sorry za spóźnienie chłopaki, ale wiecie mam nisko auto zawieszone i jakiś gówniarz żyletkę rzucił no i... stanąłem"
: sob sie 22, 2009 20:40
autor: kajman_pl
witam jakiej firmy polecacie zawias -40/30 do mojego golfa ? chcialbym aby bylo bardzo twardo
Poniewaz jezdze czesto z kompletem osob dlatego chce twardy zawias kupic zeby nie obcieralo o nadkola.. Jakiej firmy sa takie dosc twarde kit'y ?
chce wydac tak max 800 zł
: sob sie 29, 2009 04:29
autor: reksio06
Witam planuje zakup do mojego mk3 sprężyn -60/-40 ale do seryjnych amortyzatorów wiem ze niby maksymalnie na serie pasują -40/-40 mam felgi 14 profil 180/60 i nie planuje tego zmienić czy macie jakieś foty swoich mk3 na takich sprężynach jak to wygląda czy możecie mi coś doradzić lub odradzić???
: sob sie 29, 2009 06:36
autor: Kondzio1927
Ja mam glebę ale nie aż tak strasznie dużą bo amory zielone i bardzo fajnie się na nich jeździ bo trzyma się drogi al nieraz przytarłem na krawężniku
lub jak jadę po progach zwalniających to mi trze zawsze
: sob sie 29, 2009 15:38
autor: rafal85rtc
reksio06 pisze:czy możecie mi coś doradzić lub odradzić???
np to ze nie rob błedu zakladajac -60 na seryjne amorki ja to przerabialem i bardzo krotko sie nacieszylem potem postanowilem kupic o skróconym skoku i jest git
: sob sie 29, 2009 16:47
autor: reksio06
jblpower pisze:np to ze nie rob błedu zakladajac -60 na seryjne amorki ja to przerabialem i bardzo krotko sie nacieszylem potem postanowilem kupic o skróconym skoku i jest git
czyli z tego co mi napisałeś to na przód do -60 jeszcze amorki ale na tył to do -40 mogą być seryjne
A może ma kto zdjęcia swojego mk3 na takim zawieszeniu jak wyżej pisałem
: sob sie 29, 2009 17:13
autor: carrion
reksio06 pisze:czyli z tego co mi napisałeś to na przód do -60 jeszcze amorki ale na tył to do -40 mogą być seryjne
Springi do -40 możesz założyć na seryjne amory. Powyżej tej wartości nie ma sensu na seryujne amory ładować springów, bo chwila i będziesz miał po amortyzatorach.
Ja wczoraj założyłem kit 40/40 MTS Technik, poszedł w dół bardziej niż myślałem, ale i tak jest cudnie. A właśnie,
reksio06, najlepiej zestaw kupić
Tutaj mój wóz na serii i starych felgach:
A tutaj na glebie i nowym felunku:
Oceńcie sami, na której fotce jest lepiej
/204/30ba1a50ac7418c2med.jpg[/IMG][/URL]
: ndz sie 30, 2009 02:40
autor: reksio06
Tak wiec carrion twoje słowa jak i zdjecia przemówiły do mnie i zostane przy -40/-40 tylko teraz zadaje sobie pytanie czy na zime jest sens to zakładac w moich okolicach drogowcy nie za bardzo sie kwapią do odśnieżania ale zakup na pewno będzie i przeczekaj do wiosny dzieki bardzo za foto
: pn sie 31, 2009 22:07
autor: carrion
reksio06, na fotce widzę, że masz wąską dokładkę zderzaka, czyli jestem pewien, to oryginał, a więc nie do złamania. Możesz zatem śmiało sobie autko obniżać juz teraz, ten hokej na pewno nie pęknie. A jeśli auto za bardzo Ci w dół pójdzie, to wyręczysz drogowców i sam drogi odśnieżysz
Ja nie żałuję ani kilometra przejechanego jak dotąd na glebie. Nie mogę się nią nacieszyć i napatrzeć hehe.
: czw wrz 10, 2009 10:05
autor: Marko16v
Panowie, mam takie pytanko, jak utwardzić tył przy gwincie Ta Technix ( Mk3 ) ?, wiadomo że im niżej tym bardziej twardo, przod mam zjechany że zostało 2 cm gwintu i jest ok, ale z tyłu się tak nie da, 7 cm do końca jeszcze a nie chce mieć zadku niżej od przodku, tylko niestety przy szerszych felgach opony mi już trą o nadkola na wybojach, jest jakieś inne wyjście oprocz zaklepania rantów błotników ?, pozdro
: czw wrz 10, 2009 12:11
autor: Kri$
Możesz wsadzić odboje
O takie jak na tej aukcji
http://www.allegro.pl/item732843194_odb ... _bora.html
: czw wrz 10, 2009 17:35
autor: Marko16v
Kri$, Juz mam z tyłu odboje które były razem w zestawie, to do nich jeszcze dołożyć te z aukcji ?
: czw wrz 10, 2009 18:22
autor: ChabczaN
przez pewien okres jezdzilem na alumach 14 profil 40 było ciezkoz kasą... i z przodu jezdzilem bez sprezyn
bylo hardcorowo twardo jak na rowerze
miske mialem tak rowniutko wyklepaną ze nie wystawała nizej niz kołyska... nie było dnia zebym gdzies nią nie przytarł
w zakrety wchodzilo sie bajecznie pod warunkiem ze droga byla rowna jak stol
inaczej samochod zaczynal skakac ... nie jeden raz przyje***** głowa w dach xD nie mialem zapietych pasow... ale jak sie ludzie patrzeli ...
po dluzszych wycieczkach bolał kregoslup ;/ w koncu nadszedł czas wypłaty
i w golfiku zawitał gwint
wszytskim ktorzy sie zastanawiaja POLECAM super sprawa jest i komfort i gleba samochod nie plywa jak kajak przy hamowianiu a wg mnie wystarczajaco dobrze tlumi nierownosci
pare fotek ;]
pozdro
: czw wrz 10, 2009 19:01
autor: Yaro1981
od kedy glebe sie mieszy od dokładki auto na fotce stoji pod gorke a miedzy asfaltem a progiem to ile tam masz 20cm
Czytam ten temat i zauważyłem ze niektorzy to chyba nie wiedza o czym on jest