Strona 84 z 128

: wt lip 21, 2009 23:16
autor: D1_PITER
pawelsliwka pisze:
Elwis84 pisze:witam. panowie czy przy zmianie kołek z 15" na 16" byde musiał jechac na geometrie? Dodam ze mam gwinta i pewnie nim pokrence żeby wszystko ładnie sie zgrało.
Nie bedziesz musial!!! :grin:
Zmina kół nie wpływa na geometrie zawieszenia. Natomiast zmiana wysokości sprężyny już tak. Jeżeli będziesz kręcił gwintami z przodu to musisz ustawić geometrię, chyba, że będzie to naprawdę niewielka zmiana.

[ Dodano: 21 Lip 2009 23:18 ]
Tekilus pisze:no może przesadziłem ale ze 20 cm to napewno. wahacze to są nachylone do kół w bardzo dużym kącie! ja tego nie zakładałem ani się nie bawiłem z tym więc nie wiem nic apropo tego ale jest to naprawde uciążliwe
Tobie to się chyba jednostki miar pomyliły. Zastanów się co piszesz i jak by wyglądał samochód obniżony o 20-30cm. Pokaż mi zdjęcie tak obniżonego auta. Tylko nie z Photoshopa ;)

: śr lip 22, 2009 06:01
autor: Elwis84
D1_PITER pisze:pawelsliwka napisał/a:
Elwis84 napisał/a:
witam. panowie czy przy zmianie kołek z 15" na 16" byde musiał jechac na geometrie? Dodam ze mam gwinta i pewnie nim pokrence żeby wszystko ładnie sie zgrało.

Nie bedziesz musial!!!


Zmina kół nie wpływa na geometrie zawieszenia. Natomiast zmiana wysokości sprężyny już tak. Jeżeli będziesz kręcił gwintami z przodu to musisz ustawić geometrię, chyba, że będzie to naprawdę niewielka zmiana.
chodzi o 2 cm szkoda mi nowych opon chciałbym pare sezenów na nich pojezdzic :grin:

: śr lip 22, 2009 17:58
autor: D1_PITER
Elwis84 pisze:chodzi o 2 cm szkoda mi nowych opon chciałbym pare sezenów na nich pojezdzic :grin:
2cm przy paruset kilometrach może już zepsuć opony.. Ja dla spokoju ducha bym wydał te 30-60zł na ustawienie geometrii. Tym bardziej, że mówisz, że opony masz nowe i chcesz jeździć na nich długo.

: ndz lip 26, 2009 16:16
autor: Marko16v
W myśl co ma się wytrzeć to się wytrze, autko lżejsze o kolejną niepotrzebną część :jezor:


Obrazek Obrazek Obrazek

Strachu było sporo bo i uderzenie solidnie dało się odczuć w środku, ale na szczęście skończyło się lajtowo :okej:

: ndz lip 26, 2009 17:50
autor: D1_PITER
Marko16v, to się nazywa - selekcja naturalna :helm:


Wie ktoś może czy są jakieś unormowania prawne co do prześwitu samochodu? Czy to tylko i wyłącznie sprawa właściciela pojazdu? Gdzieś mi się coś obiło o uszy kiedyś.

: ndz lip 26, 2009 20:12
autor: Marko16v
D1_PITER, Swiatła głowne przednie musza być min 50 cm nad jezdnią, nic poniżej, tyle wiem z przepisów co do gleby ;-) ew auto musi przejsc przegląd dopuszczający do ruchu, nie wjedziesz na rolki, nie przejdziesz przeglądu, po ptokach :-P

: ndz lip 26, 2009 22:42
autor: D1_PITER
Marko16v pisze:Swiatła głowne przednie musza być min 50 cm nad jezdnią, nic poniżej, tyle wiem z przepisów co do gleby ;-) ew auto musi przejsc przegląd dopuszczający do ruchu, nie wjedziesz na rolki, nie przejdziesz przeglądu, po ptokach :-P
No tak lampy. I rzekomo rejestracja 30cm od ziemi. Chociaż moja jest przy asfalcie ;) Nie no wiem, że auto nie może niszczyć nawierzchni drogi. Czyli nie może zachaczać o śpiących policjantów. Tak to rozumiem.

: ndz lip 26, 2009 22:53
autor: FisheR
D1_PITER pisze:I rzekomo rejestracja 30cm od ziemi
ja mam na dokladce i nikt sie nie czepia :bajer:

: ndz lip 26, 2009 22:55
autor: D1_PITER
Conscious, ja też :pub:

: pn lip 27, 2009 01:11
autor: Kri$
Marko16v, no i pozbyles sie problemu :) Ja pamietam, ze walilem tym czesto po progach zwalniajacych :)

: wt lip 28, 2009 16:58
autor: dawid018
Conscious pisze:D1_PITER napisał/a:
I rzekomo rejestracja 30cm od ziemi
ja mam na dokladce i nikt sie nie czepia
chodzi o tylną rejestracje.

co do przeswitu to jest jakaś minimalna odległość między elementami instalacji LPG do podłoza ale nie pamiętam dokładnie ile.

: śr lip 29, 2009 09:48
autor: owcy2
Ja właśnie wywaliłem sportowe zawieszenie na rzecz fabrycznego i nie żałuje. Różnica jest kolosalna, o nic już nie wadze i nie oglądam się na niewielkiej koleinie czy już olej nie cieknie z michy. Co prawda prowadzenie w zakrętach gorsze i troszkę buja ale plecy nie bolą po dłuższej trasie i jest naprawdę przyjemnie. Nie tak jak dawniej, wóz drabiniasty na żelaznych kołach :green_fuck:
Gleba fajna tylko nie na nasze drogi niestety.

: śr lip 29, 2009 10:01
autor: MAPET
owcy2 pisze:Gleba fajna tylko nie na nasze drogi niestety.
pitolisz... trza umiec jezdzic i to lubiec....

: śr lip 29, 2009 12:23
autor: Alan GTi
MAPET pisze: pitolisz... trza umiec jezdzic i to lubiec....
popieram w całej rozciągłości :bigok: albo komfort albo wygląd ^^ trzeba to mieć w genach ;d