Strona 80 z 128

: ndz sty 04, 2009 16:18
autor: D1_PITER
Witam

Mam dwa pytania..

Czy jak glebujecie gwintem to ustawiacie wysokość lewego względem prawego mierząc wysokość opony od nadkola? liczycie liczbę zwojów i ustawiacie jednakową? Metod może być dużo, jakie stosujecie?

Jak wygląda jazda na gwincie z poliuretanami. Domyślam się, że seryjne tyleje gumowo-metalowe dają resztki komfortu a na poliuretanach?

: ndz sty 04, 2009 16:21
autor: barteKKK03
Ja suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.

: ndz sty 04, 2009 16:25
autor: D1_PITER
barteKKK03 pisze:Ja suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.
Na logikę jest to dobra metoda ale moim zdaniem w pełni nie wykorzystuje zalety gwintu. Osobiście twierdzę, że należałoby zatankować pół baku, i włożyć do samochodu to wszystko co wozimy na co dzień i starać się ustawić poziom. Równolegle do ziemi. Gwint właśnie daję tą możliwość, że auto może stać równo..

: ndz sty 04, 2009 17:02
autor: vwosiu
barteKKK03 pisze:a suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.
ja czynię tak samo
PITERsca pisze:Na logikę jest to dobra metoda ale moim zdaniem w pełni nie wykorzystuje zalety gwintu. Osobiście twierdzę, że należałoby zatankować pół baku, i włożyć do samochodu to wszystko co wozimy na co dzień i starać się ustawić poziom. Równolegle do ziemi. Gwint właśnie daję tą możliwość, że auto może stać równo..
wykorzystanie gwintu jest wówczas jak się skończy skala :green_fuck: skręci się do końca
nie zawsze idzie równo ustawić tak jak piszesz zawsze jest coś co chcesz jednak poprawić a gwint daje możliwość by było nisko :) dla mnie dalej będzie dobrym rozwiązaniem suwmiarka :bigok:

: sob kwie 11, 2009 12:16
autor: rafal85rtc
Obrazek Obrazek u mnie na tym zawieszeniu tak siedzi i jest jeszcze mozliwosc nizej ale juz teraz nie da sie pojezdzic :jezor:

: czw cze 18, 2009 13:55
autor: sirmoses
Christopherek pisze:więc nie piszcie głupot(nie mówię że w tym temacie jest coś na ten temat ale ogólnie) że hokej wam pęka
hmmm ja dwa rozwalilem jezdzilem z nimi max 2 dni :) na pierwszym lepszym lezacym policjancie zostawilem :) i czepiam o wszystko co jest tylko mozliwe :)

jezdzi sie swietnie, trzyma sie drogi jak opetany... ale cos za cos... kregi w kregoslupie przestawiam, jak wpadne w dziure to zeby wybijam, ogolnie nie polecam

: czw cze 18, 2009 14:00
autor: Marko16v
Tak apropo pudełek od zapałek :-P


Obrazek

ps. tego plastiku ze zdjęcia już nie mam :-P, ale hokej jak narazie wszystko znosi dzielnie :hmm:

: czw cze 18, 2009 14:37
autor: Gruby_malbork
Nie będę zakładał nowego tematu więc piszę tu:
Na aukcjach w treści jest napisane że (gwinta) da się skręcić do 70mm ale gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że da radę więcej tylko że to już wtedy bez homologacji? :grrr: Jak to jest?

: pt cze 19, 2009 14:11
autor: pczerniej
teoretycznie powinien być prześwit pomiędzy oponą a nadkolem

: pt cze 19, 2009 14:18
autor: PiotrTDI
pczerniej pisze:teoretycznie powinien być prześwit pomiędzy oponą a nadkolem
dokładnie teoretycznieale można jezdźić i niżej :bajer:

: pt cze 19, 2009 16:10
autor: Dj Darecki
GoBoss_malbork pisze:Na aukcjach w treści jest napisane że (gwinta) da się skręcić do 70mm ale gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że da radę więcej tylko że to już wtedy bez homologacji?
A co ci z tej homologacji jak policja sama nie wie jak powinno być .

: sob cze 20, 2009 09:46
autor: mendrek
Panowie i Panie mozecie mi powiedziec czy to jest -60 u mnie na przodzie. Poprzedni wlasciciel auta mówi ze jest -60. Od hokeja do ziemi ma 10cm. A od nadkola 58 czy 59 do ziemi na felgach 14x6 i oponie 185x60x14. Pozdrawiam moze ktos sie wypowie
Obrazek

: sob cze 20, 2009 13:33
autor: rysiektr
po zmianie springów póki co z tyłu z GT cupline -60 na H&R -40 jest wyraźna poprawa w prowadzeniu auta, nie skacze tak, teraz szukam przodu H&R -40 i zobaczymy jak to będzie, dodam że mam amory o skróconym skoku

: sob cze 20, 2009 17:47
autor: jasiek21
chłopaki mam pytanie:
jak mocno przykręcić śrubę która trzyma łożysko i sprężynę w zawieszeniu nowy typ w mk3? Tak z czuciem, ile się da ręcznie czy mogę pneumatem przykręcić?