Strona 76 z 128
: czw paź 02, 2008 22:18
autor: DJTim
nie no tego nie zakładali jedynie po tej płycie przejechał.. wiem to da tylko przyblizone ustawienie ale zrobił na tym zawieszeniu prawie 5 tys i zimowych i letnich opon nie ruszyło wogóle tzn nie scieło wiec chyba jest ok a nic nie ustawiałem po zmianie zawiasu
: pt paź 03, 2008 08:38
autor: Fredi88
heh czyli nie ustawil zbieznosci... nie moze byc ustawiona dobrze zbieznosc po zmianie zawieszenia... jest to nierealne... jedz i ustaw, 60zl to nie majatek
: pt paź 03, 2008 10:50
autor: kamiltar
witam wszsytkich
przeczytalem to wszystko co tutaj napisaliscie ale dalej niewiem co zrobic.
Mialem kupic zawieszenie h&r gwintowane do bory tdi bo myslalem ze sobie ustawie na miekko i na twardo i nizej i wyzej itd.
Ale ogolnie mi chodzi o to zeby bylo nizej ladniej i stabilniej, no i zeby wsadzic 18/8,5 225/40
czy mozecie mi powiedziec jakie sprezyny kupic zeby dobrze na tym jezdzic? i jakie amortyzatory?
i jest np
http://cgi.ebay.co.uk/GOLF-MK4-1-8-1-8T ... 286.c0.m14
lub np
http://cgi.ebay.co.uk/JAMEX-VW-GOLF-MK4 ... 286.c0.m14
lub np
http://cgi.ebay.co.uk/Koni-Coilover-sus ... 286.c0.m14
lub
http://cgi.ebay.co.uk/VW-LOWERING-SPRIN ... 286.c0.m14
: ndz paź 05, 2008 22:15
autor: tomek0o7
: pt paź 10, 2008 23:43
autor: Belliall
Witam wszystkich. Od ponad 1,5 miesiąca jestem posiadaczem zglebionego golfa mk2.
Długo zastanawiałem się czy to zrobić, a ze jak już coś robię to żeby było z wykopem to zdecydowałem się na - 80/80.
Zachęcam wszystkich do zglebowania swoich VW, to na prawdę nie boli
: sob paź 11, 2008 00:16
autor: Kri$
Ja na glebie jezdze 1,5 miesiaca, na poczatku kilka razy obtarlem w okolicach wahaczy oraz miska o droge
ale teraz sie przyzwyczailem i praktycznie nigdzie juz nie obcieram.
Apetyt rosnie w miare jedzenia - na zime nie bede kombinowal - ale na wiosne razem z nowymi felgami od razu gwint idzie na maksa w dol
: sob paź 11, 2008 00:21
autor: VwMarcin
Ja ostatnio jeszcze chcociaż troche musiałem niżej zejść, przez ostatnie 5 lat, miałem jakieś -80/-60, teraz oceniam na -100/-80.
Gleba musi być i bynajmniej nietylko dla wyglądu...kto ma nisko ten wie czemu jeszcze...często jeździłem ojca autem tam ma duże koła (17/45/215) i duży prześwit (przez duże koła) i nielubie, źle się czuje, za wysko, chyba mam lęk wysokości :green_fuck:
: sob paź 11, 2008 09:52
autor: Belliall
Kri$ pisze:Apetyt rosnie w miare jedzenia
Zgadza sie
, juz teraz marzy mi sie zeby zglebic swojego jeszcze troche, chocby o 10mm.
: sob paź 11, 2008 17:28
autor: Fredi88
mi juz gwint sie skonczyl i co teraz? :green_fuck:
: sob paź 11, 2008 17:30
autor: Kri$
To gwintownica w reke i gwintuj nizej
: sob paź 11, 2008 20:54
autor: barteKKK03
Fredi88 pisze:mi juz gwint sie skonczyl i co teraz? :green_fuck:
Sprężynki pomocnicze out
Ja się szykuję teraz do regeneracji swojego gewinde
: pn paź 13, 2008 18:34
autor: Baryla
broniłem się przez dłuższy czas od gleby, ale dostałem sprężyny, znalazłem na nie kupca tylko musiałem stwierdzić jakie to są. Więc je założyłem, przejechałem się i stwierdziłem że nie ma ch... zostają w golfie
Foto trochę oszukane, ale jest około -60 może dobre -40
Foto
: pn paź 13, 2008 21:40
autor: mk1988
a ja u siebie założyłem -80 i wygląda to tak :
jedyny minus to profil opony ale podejrzewam ze na wiosne będzie nizej
: śr paź 15, 2008 11:31
autor: cwa88
A co byscie doradzili na przod mialem GT Cup pelen kit i juz amorki mowia dziekuje bo tyl juz seryjny amor Monroe i springi GT Cup a co na przod przejde chyba na seryjne amory bo te coc szybko sie koncza( tyl nie wytrzymal roku:/) a springi sa -40 a mozna nizej na oryg springach. Mam teraz szeroka dokladke pod waski zdesc i nie ma az takich problemow na 185/60/14 latem a na zimowkach 155/70/13 juz nizej sie zrobilo ale nie ma tragedii.