Strona 75 z 128

: pn wrz 15, 2008 12:34
autor: Fredi88
mozesz jechac na rolki w poznaniu takie cos maja... wolaja 50zl od nadkola... wiec 200zl cale auto

: pn wrz 15, 2008 14:36
autor: MariuszM
Fredi88 pisze:mozesz jechac na rolki w poznaniu takie cos maja... wolaja 50zl od nadkola... wiec 200zl cale auto
do Poznania mam trochę daleko :grin: - czytałem troche na forum o rozciąganiu nadkoli za pomocą tych maszynek z rolkami (niektórzy robia to podobno na gorąco żeby nie uszkodzić laklieru i nie trzeba było malować po zabiegu).. byłoby to fajne tylko:

1. Czy ktoś w okolicach Krakowa lub Katowic się tym zajmuje??
2. Czy ktoś z szanownych kolegów wykonał taki zabieg u siebie i mógłby sie podzielić doświadczeniem (o ile da się wyciągnąć na tym błotniki i czy faktycznie obejdzie się bez ciapania lakierem)..
3. Co z nakładkami plastikowymi na błotniki (mam wersję GT więc i szkoda by było psuć bo mi się podobają te plastiki)

U mnie nie obciera dużo. Na prostej nawierzchni jest ok - tylko duże dziury i nierówności podczas jazdy w więcej niż 3 osoby stają się nieznośne .. myślę że poszerzenie 1,5-2 cm powinno wystarczyć żeby problem zniknął... Jeśli nie to pozostanie mi już tylko klepanie całych błotników u blacharza ... :kac:

4. I jeszcze jedno pytanie. Skrzypiące poduszki amorów tylnich mam zamiar przesmarować wazeliną techniczną .. jak myślicie powinno to pomóc??

Co do wspomnianych problemów ze zbieżnością - jutro jadę jeszcze raz na geometrię ... zobaczymy co i jak .. może tym razem fachura da radę .. dam znać po zabiegu...

: pt wrz 19, 2008 18:05
autor: mlody87
Panowie pytanie mam !!!
Czy załoze do mk3 felgi z rantem rh cup 16x9 z ET45 jesli jezdze na gwincie skreconym około do połowy?? nie bedzie obcierało nigdzie ,bo gdzies czytałem ze czasem jest problem ze felga czy opona ociera o sprezyny????

: pt wrz 19, 2008 18:20
autor: dawid018
mlody87, na moje będzie ociarało.fela szeroka + wysokie ET.dystans rozwiąże problem


u mnie niestety wystąpił problem i musiałem zrezygnować z max gleby.nie wiem czy to normalne bo w mkII tak nie miałem ale po skręceniu gwintu(do końca gwintu 2,5 cm) i ustawieniu geometrii kół pół osie zrobiły się za długie.dzięki temu rozwaliłem jeden przegub i musiałem auto podnieść o 3 cm a i tak jak sie przód ugnie to słychać że przeguby po du*ie dostają. czy to normalne??

: pt wrz 19, 2008 18:21
autor: FisheR
mlody87, coprawda mam inne felgi 15x6,5 et 40 i z tylu mam ze 3mm do sprezyny a z przodu nawet ocieralo i musialem lekko kat zmienic bo zdzieralo opone o sprzezyne :crazy:

: pt wrz 19, 2008 18:34
autor: mlody87
ja na chwile obecną mam 15x7 et37(chyba) i nigdzie nie ociera, przeswit opony od nadkola około 3cm przód i tył bo na gwincie niewiem ile dokładnie skreciłem.

co do dystansów odpadaja bo z tyły by mi błotnik opone wydarł bo teraz jest na styk, a z przodu by felga wystawała za błotnik;/

no i moze byc lipa z takimi felgami, a o jakim ET szukac zeby nie ocierały z waszego doswiadczenia, mówie odrazu ze nie bede gwintu na max skrecał bo drogi ani pół u mnie niema zebym wtedy przejechał (teraz juz musze uwazac).

: pt wrz 26, 2008 08:09
autor: djtomek
no i teraz ja moge się pochwalić gleba u siebie w golfie... założylem kit 60/40 mts technik.. narazie jezdze w tej konfiguracji i jest fajnie i przyjemnie... trzeba tylko uwazac na wszystko :) hehe
na wiosen tył idzie niżej :) :bigok:

: śr paź 01, 2008 09:41
autor: Kaktus_dj
ja przymierzam się do założenia gwintu, teraz mam sprężynki eibacha i prowadzi mi się bardzo fajnie ale wracając do mojego pytania:
czy przy założeniu gwintu skręceniu go wysoko(np. na zimę) muszę ponownie jechać na ustawianie zbieżności kół w okresie wiosennym gdzie z powrotem posadzę golfika nisko?
czy przy każdej zmianie wysokości auta trzeba udawać sie na zbieżność?

: śr paź 01, 2008 09:49
autor: Marioo
Ja podniesiesz gwint to musisz ustawic zbieznosc, jak obnizysz to znowu musisz ustawic, po kazdej zmianie wysokosci musisz jechac na zbieznosc.

: śr paź 01, 2008 10:56
autor: Kaktus_dj
tak też przypuszczałem dzięki :bigok: Marioo, za szybką odpowiedź

: śr paź 01, 2008 15:15
autor: barteKKK03
Po każdorazowej regulacji gwintu, która jest większa niż 1cm, należy zrobić zbieżność...

: czw paź 02, 2008 11:54
autor: DJTim
a to ciekawe bo ja mieniałem zawieszenie z seryjnego na sportowe i nie pojechałem na zbierzność. pomiesiacu jazdy nie scieło mi opon a co ciekawsze jak pojechałem na przegląd to zbieżnośc wyszła idealna.

: czw paź 02, 2008 18:05
autor: Fredi88
rzeczywiscie bardzo ciekawe :panna:

: czw paź 02, 2008 21:01
autor: homsky
DJTim pisze:co ciekawsze jak pojechałem na przegląd to zbieżnośc wyszła idealna.
W jaki sposób mierzyli zbiezność ???? :helm:

Zakładali przyrządy na koła ( głowice pomiarowe ) ???