Wiesz, no na tej zasadzie to nic nie ustalisz, bo dla Ciebie ten sam zestaw będzie okej, lub miękki. To zbyt subiektywne są odczucia, by się tylko na nich opierać.Air Evolution pisze:Nie, nie jeździłem ale znam kogoś kto jeździł i rozmawiałem z tym kims.
Pod springi -40 będzie lepsze B8, bo do tego te B8 są stworzone. Ktoś je właśnie w tym celu projektował. Ale to będzie jeździło tak samo, jak pełne B12. Przecież co to jest B12? B12 to nic innego, jak sprężyny H&R 35/35 (lub Eibach, różnie pakują, ale najczęściej H&R) + właśnie Bilstein B8. O to właśnie tutaj chodzi. Co z tego, że weźmiesz B8 + jakieś sprężyny - 40. To weź lepiej B12, który jest strojony jako komplet i świetnie to jeździ. Natomiast za twardo może Ci być na każdym kicie, cholera wie jakie masz odczucia i co dla Ciebie jest twardo. Chcesz mieć w miarę komfortowe, to weź komplet Eibacha 30/30 - czyli Pro-System i miększego kita od tego raczej nie znam. A też jeździ świetnie i trakcja rewelacja. Tylko, że B12 będzie kosztował ze 3 patyki, a Eibach też koło 2300 pln. To są kity z górnej półki, tu nie ma żadnej lipy w jeździe itd... Jeśli natomiast to wszystko jest za drogie, to albo zbieraj kasę i dopiero kup, albo weź sobie kita MTS, który jest za grosze, ludzie sobie chwalą i po sprawie.Air Evolution pisze:konkretnie pytam czy pod sprngi max -40 bedzie lepsze b6 czy b8