Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
Witam mam parę pytań , mianowicie chciałbym otrzymać więcej informacji o nachylenie kół w golfie 3 bo myślałem, że to nie możliwe ponieważ jest belka ale zauważyłem że sporo ludzi ma w MK2 oraz MK3 i postanowiłem zebrać troszkę informacji jak to zrobić ? oraz naciągniecie opony czy to jest bezpieczne proszę o jakiekolwiek podpowiedzi ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw cze 18, 2015 13:49
- Lokalizacja: SZY
Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
Poszukaj na olx lub allegro "camber plates golf 3" albo po prostu camber, cambery itp. Jest tego dużo i w miarę tanie. Co do naciągu sam osobiście nie widzę niczego niebezpiecznego w jeździe z takimi oponami
Po to Bóg dał nam nogi, abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
Gdyby naciąganie opon miało jakiekolwiek walory trakcyjne to widziałbyś to w sporcie.
Wpływa negatywnie na bezpieczeństwo i narazi twoje felgi na uszkodzenia:
- stopka opony nie przylega w optymalny sposób do kołnierza felgi co może powodować utratę ciśnienia np. podczas przeciążeń
- rant opony nie chroni felgi przed uszkodzeniami, ryzyko konieczności częstego prostowania felg
- duży spadek komfortu z powodu redukcji wstępnego tłumienia
Pozostaje jeszcze wygląd a tu to sobie sam odpowiesz.
Wpływa negatywnie na bezpieczeństwo i narazi twoje felgi na uszkodzenia:
- stopka opony nie przylega w optymalny sposób do kołnierza felgi co może powodować utratę ciśnienia np. podczas przeciążeń
- rant opony nie chroni felgi przed uszkodzeniami, ryzyko konieczności częstego prostowania felg
- duży spadek komfortu z powodu redukcji wstępnego tłumienia
Pozostaje jeszcze wygląd a tu to sobie sam odpowiesz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw cze 18, 2015 13:49
- Lokalizacja: SZY
Re: Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
W drift-cie dość często stosowana jest regulacja kąta nachylenia koła więc nie mów, że w sporcie "nie widać".basteks pisze:Gdyby naciąganie opon miało jakiekolwiek walory trakcyjne to widziałbyś to w sporcie.
Bardzo ładna odpowiedź i w 100% się z Tobą zgadzam, na pewno jazda na pochylonych kołach znacząco wpływa na bezpieczeństwo ale musimy sobie zadać pytanie czy takie auto ma nam służyć na daily-car, czy tylko na weekendy. Podejść do tego tematu może być tak wiele jak tylko jest osób i każdy będzie na swój sposób uważał to za mniej lub bardziej bezpieczne.
Po to Bóg dał nam nogi, abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
Nawiązując do sportu pisałem o naciąganiu opon a nie o geometrii kół.
Jeśli chodzi o nachylenie kół, oczywiście ma to zauważalny wpływ na trakcję i w jeździe na co dzień wydaje się nie przydatne, chyba że w co drugi zakręt wchodzisz bokiem.
Zmienione pochylenie koła w stosunku do ustawień optymalnych będzie powodowało nierównomierne zużycie opon i z tym trzeba się liczyć.
Jeśli chodzi o nachylenie kół, oczywiście ma to zauważalny wpływ na trakcję i w jeździe na co dzień wydaje się nie przydatne, chyba że w co drugi zakręt wchodzisz bokiem.
Zmienione pochylenie koła w stosunku do ustawień optymalnych będzie powodowało nierównomierne zużycie opon i z tym trzeba się liczyć.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: czw cze 18, 2015 13:49
- Lokalizacja: SZY
Nachylenie kół oraz naciągniecie opony
Oj to przepraszam niedociągnięcie z mojej strony źle przeczytałem:)
Po to Bóg dał nam nogi, abyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości