Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
yaro nie wie jak dziala stabilizator i po co on jest. Moga byc łacznik krótsze i beda spelniac caly czas swoje zadanie. Ich dlogosc nie jest ostotna. Wazne by byly tej samej dlugosci bo inaczej auto bedzie stalo krzywo.
Spokojnie mozna dopasowywac łaczniki od innego auta lub ewentualnie skracac swoje- poprostu przeciać drut i na odpowiedniej dlugosci spawnąć i po sprawie.
Spokojnie mozna dopasowywac łaczniki od innego auta lub ewentualnie skracac swoje- poprostu przeciać drut i na odpowiedniej dlugosci spawnąć i po sprawie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
wesol, owszem można ale , ale tu chodzi o stabilizator gięty nie z 4motion jak w zdjęciu kolegi który jest spięty do mocowania stabi 4motion w takim zestawieniu on nie spełnia swojej roli i czy on jest czy go nie ma to na jedno wychodzi , stabilizator krótko mówiąc zapobiega nadmiernemu przechulaniu sie podczas pokonywania zakrętów spina koła bez niego lub z nim żle zamontowanym zaliczysz rów prędzej niż myślisz . Wszystko było by oki gdyby kolega miał stabi prosty z tt 4motion itp a nie gięty który nie będzie pochłaniał tych sił na łukach
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Yaro1981, powiedz mi jaka jest różnica między drążkiem 238 a 270mm
skoros taki fachman
skoros taki fachman
były http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Yaro1981, ja ponad rok nie mialem i rowu nie zaliczylem. Zadna roznica w prowadzeniu
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
mialem kiedys polo 6N coprawda tam mialem stabilizator ale sa wersje ze slabszymi silnikami co nie maja od nowosci takiego elementu.
Wazne by stabilizator spinal oba wahacze czy tam amortyzatory. Grubsc jego i ewentualna konstrukcja wplywa jedynie na to jak mocno bedzie sie poddawal przy przeciazeniach jednej strony. skrócenie czy wydluzenie łacznika nie powinno w zasadzie wplywac tak by ktokolwiek cos wczół
Wazne by stabilizator spinal oba wahacze czy tam amortyzatory. Grubsc jego i ewentualna konstrukcja wplywa jedynie na to jak mocno bedzie sie poddawal przy przeciazeniach jednej strony. skrócenie czy wydluzenie łacznika nie powinno w zasadzie wplywac tak by ktokolwiek cos wczół
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Kurde, ale różnica po zmianie stabi jest duża i bardzo odczuwalna. ! I mam jeszcze pytanie do osób, które mają go założonego - czy u wszystkich ten stabi jest tak blisko wahacza ??
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
KoJ@K, u mnie idzie całą dłoń wsunąć pod niego, a u Ciebie widzę że szpara jest minimalna
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
aby ok -40mm to nie wiele w porównaniu do Twojego, zapomniałem ze masz niezłą glebe , gdzieś czytałem ze ktoś miał podobny problem że o wahacz mu haczył stabilizator, nawet chyba w tym temacie
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
Nie no nie przesadzajmy z tą niezłą glebą. Akurat o wahacz mi jeszcze nic nie stuka póki co. I nie widziałem w tym temacie nic takiego ...
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
KoJ@K, u mnie jest calkiem inaczej, jaki masz gwint ? bo np w MTS'ie jest nizej ucho pod lacznik na amorze przyspawane niz w KW i trzeba inny łącznik zastosowac (krotki)
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
No właśnie dzisiaj siedząc w kanale rozkminiałem to i myślałem, jakby jakieś krótsze łączniki dac. Tylko pytanie z czego ?! Teraz mam założone te co były razem ze stabi - od TT. Astra 3 też ma takie długie, ale nie wiem czy podejdą... Gwint AP.
szczep, A Ty jaki masz gwint i z czego łączniki ?
szczep, A Ty jaki masz gwint i z czego łączniki ?
Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
mam KW V1 Inox Line i ori długie łączniki od 4Motion/quattro, tak właśnie napisałem że może wina łącznika bo kolega kupił gwint MTS'a z uchem na amorze, zmienił stabilizator i się okazało że ori łącznik jest za długi o jakieś 4-5cm co za tym idzie, małe chińskie rączki źle przyspawały ucho na amorzeKoJ@K pisze:szczep, A Ty jaki masz gwint i z czego łączniki ?
Mk4+gwint i łącznik stabilizatora
No to teraz pytanie czy KW i AP mają uszy w tych samych miejscach (wydaje mi się, że tak samo mają, bo AP jest niby produkowane w fabryce KW ) i drugie - czy łączniki z 4motion są takie samy czy inne niż w TT ?! Możesz zmierzyc długośc, ile mają cm ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości