jakie są Wasze doświadczenia z budowanie zawieszeń na gwincie i na kitach (amortyzatorach bez regulacji wysokości) ?
jakie są za i przeciw obydwu rozwiązań ?
czy bazowanie na gwincie nie komplikuję sprawy i nie czyni zestawu bardziej podatnego na usterki ?
trudniej uszczelnić gwint, zwykły amortyzator czy to może to bez znaczenia ?
...chciałbym rozpocząć dyskusję na temat jakie są Wasze spostrzeżenia na ten temat.
budować na bazie gwintu czy kitu - oto jest pytanie?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
budować na bazie gwintu czy kitu - oto jest pytanie?
mozesz budowac na tym i na tym nie ma znaczenia ale na gwincie prosciej uszczelnic dolne okucie amorki musisz pociachac przod np zalezy tez jakie auto masz na mysli bo czasem sa wklady i wtedy przerabiac trzeba lagę...
dyskusje masz takie toczone w temacie przykeljonym
dyskusje masz takie toczone w temacie przykeljonym
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
budować na bazie gwintu czy kitu - oto jest pytanie?
tak .. ale tam takie zamieszanie - 152 strony o wszystkim ... sam se czytaj Właśnie chodzi mi że jak masz opcje gdzie możesz przyspawać okucie do obudowy amorka (nie do amorka bezpośrednio) to dolne uszczelnienie miałbyś już z głowy...
budować na bazie gwintu czy kitu - oto jest pytanie?
mozesz przyspawac jest tak jak mowisz
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości