Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mumino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 10:22
Lokalizacja: Szczecin

Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: mumino » pn gru 31, 2012 13:34

Zmieniłem ostatnio zawieszenie w swoim mk3 na sportowe. Noi wszystko ładnie pięknie niżej, sztywniej itd.
Niestety z tyłu słychać dziwne dźwieki, szczególnie podczas jazdy po kostce brukowej i sporadycznie przy jakimś ostrzejszym zakręcie czy coś w tym stylu.
Dźwiek jest dośc dziwny z początku myślałem że może wydech uderza gdzies w belke ale wychodzi na to że nie ;( generalnie tak jakby coś o coś uderzało :(
Nie wydaje mi sie żeby ten dźwiek wydawaly amorki.
Nie mam juz szczerze mówiąc pojęcia gdzie szukać źródła. :?
może przypadkiem ktoś miał coś podobnego u siebie ?


mój skromny MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491870" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lukasz3001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr paź 05, 2011 10:17
Lokalizacja: Lubin

Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: lukasz3001 » pn gru 31, 2012 15:09

zmieniales tylko springi czy wsadziles kit lub gwint? jezeli calosc to do sprawdzenia tuleje w belce i talezyki miedzy amorem a kielichem i stawial bym bardziej na nie ze sie zuzyly i czasami puknie mialem cos podobnego u siebie



Awatar użytkownika
mumino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 23, 2012 10:22
Lokalizacja: Szczecin

Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: mumino » pn gru 31, 2012 15:17

cały kit, tuleje wyglądają dobrze i raczej by tak nie pukały, kurcze najgorzej, że ciężko tak opisać ten dźwiek ;( no nic musze jeszcze sprawdzic te talerzyki tylko jak one wsumie mogą się zużyć ? Nad nimi jest jeszcze taka guma która wchodzi w kielich tak jakby, ale ona też nie wyglądała źle...


mój skromny MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491870" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
metlex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 18:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: metlex » śr sty 02, 2013 16:21

może po prostu buda pracuje? i coś trzeszczy? naprężenia są normalne przy obniżeniu :)
chyba , że to coś głośniejszego...
to polecam wsadzić kogoś do bagażnika na jakimś parkingu albo polnej drodze z dziurami i niech słucha gdzie to dokładnie...



Awatar użytkownika
Mudżahedin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lut 05, 2013 23:47

Re: Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: Mudżahedin » śr lut 20, 2013 01:13

też miałem ten problem. sportowe sprężyny, amortyzatory i 195/50 r16 AZEV :hmm: . i na kostce brukowej, lub na drogach z płyt ażurowych hałasowała ... klapa bagażnika(rytmiczne, metaliczne stukanie). U mnie pomogło wpasowanie przewodu od powietrza, w element zamka klapy - rygiel mocowany do nadwozia.
Można też sprawdzić ustawienie ograniczników klapy bagażnika - czy klapa nie jest za luźno spasowana. Nie sprawdzałem tej metody, bo pomogła pierwsza.
Sprawdź u siebie ograniczniki klapy, jak nie to owiń np izolacją ten rygiel i zobacz czy pomogło. jeżeli pomoże to zastąp izolację kawałkiem wężyka, bo taśma zniszczy się po kilkukrotnym zamknięciu klapy.



Awatar użytkownika
mikolajmakoski1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1562
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 14:10
Lokalizacja: Nowa Sól

Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: mikolajmakoski1 » pt lut 22, 2013 00:13

sprawdz czy lozysko do góry przy poduszce jest dobrze dokrecone


"Dla ciebie to wkładanie kasy w starego golfa,dla mnie to wkładanie serca w pasje."
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6&start=56

Awatar użytkownika
kazik199216
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt lut 15, 2011 18:54
Lokalizacja: Pabianice

Dziwne dźwieki po wymianie na sportowe :(

Post autor: kazik199216 » sob lut 23, 2013 00:08

Szukam szukam i nie mogę znaleść a mój problem jest podobny wiem piszę tu. Po wymianie seryjnego zawieszenia na gwint w moim mk4 tdi i skręceniu najpierw coś tarło ale z tym sie uporałem (podłużnica tarła o półoś (stabilizatora aktualnie nie ma)) lekko go podniosłem i jest ok ale kiedy skrecam w prawo strasznie rzuca samochodem cały przód sie trzęsie jak by koła były odkręcone a wszystko skręcone tak jak powinno.Kiedy jadę wolno i skrecam to jest ok jak jest powyżej 20 dopiero zaczyna go telepać i to tylko jak skrecam w prawo
Może być to wina przegubu wewnętrznego?? Dzisiaj zauważyłem ze na prawym przegubie wewnetrznym jest rozerwana osłona i jest tam sporo syfu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości