Gwint KW V2 vs kit Koni Sport

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MikeWRC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: pt wrz 02, 2011 12:35

Gwint KW V2 vs kit Koni Sport

Post autor: MikeWRC » pt paź 19, 2012 15:04

Hej,

Pytanie dotyczące porównania zawieszeń gwinta KW V2 i kita Koni Sport. Czy oba mają te same tłoczyska (grubość) i ten sam zakres regulacji (3 opcje)? Jestem ciekaw jak wypada porównanie najtwardszego ustawienia Koni Sport Kit sprzed 2010r (czyli amor sportowy Koni Sport + sprężyna Vogtland) vs gwint KW V2 również sprzed 2010 r. (czyli bebechy koni, sprężyna liniowa KW przód, progresywna tył) w wersji najtwardszej. Od jakiegoś czasu obniżenie -35 jakoś mi nie starcza.

Jeżdże na stałe na kicie Koni skręconym na środek i jest całkiem przyjemnie, wcale nie jakoś mega twardo.


Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
MikeWRC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: pt wrz 02, 2011 12:35

Gwint KW V2 vs kit Koni Sport

Post autor: MikeWRC » wt lis 20, 2012 09:52

Mały update tematu, czyli sam sobie odpowiadam na pytania :bigok: . Może ktos kiedyś wykorzysta tą wiedzę.

1) Grubość tłoczysk w Koni Sport 2007r i KW V2 inox sprzed 2007r.(chyba) nie jest taka sama i co ciekawe Koni Sport ma grubsze tłoczysko niż KW:

Obrazek
Obrazek


Skoda Octavia 1,9TDi AXR, OBECNIE: 143KM / 325Nm
MikeWRC, OCP http://www.octaviaclub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Opis mojej fury: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5596854" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości