mk4 na 17

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

mk4 na 17

Post autor: trepson_vlcrew » pt wrz 14, 2012 17:18

witam. chcialem troche dobrej fachowej rady.
chcialbym obnizyc samochod tak max te -40 a narazie tylko springi wchodza w gre. tylko na to fundusze pozwalaja... chce pogodzic to z komfortem, wiem ze nie bedzie bardzo ladnie wygladac ale duzej kozy nie bedzie w takim razie.
chcialbym zebyscie doradzili co do firmy, czy lepiej kupic caly kit czy same sprezyny. i czy musze szukac pod wersje silnikowa czy obojetnie jaka byle golf iv. jestem kompletnie zielony i chce rady.


Obrazek


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

mk4 na 17

Post autor: Shmatan » pt wrz 14, 2012 17:22

theblues888 pisze:jestem kompletnie zielony i chce rady.
Wystarczy że poświęcisz 10 minut na wyszukanie wątków o identycznej tematyce, i wszystko będziesz wiedział. Nie jesteś na forum od dziś, więc powinieneś ogarniać takie rzeczy



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

mk4 na 17

Post autor: trepson_vlcrew » pt wrz 14, 2012 18:13

szukam czytam ale chcialbym tez konkretnej rady w indywidualnym przypadku


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

mk4 na 17

Post autor: Shmatan » sob wrz 15, 2012 09:09

theblues888 pisze:caly kit
theblues888 pisze:tylko na to fundusze pozwalaja
Za cenę kita kupisz gwint. Jak kit to tylko coś z wyższej półki z regulacją twardości (moim zdaniem), gwint fk miękki i komfortowy (jak na gwint).
theblues888 pisze:same sprezyny
szybciej skończą się amorki, ale na sezon na pewno wystarczy. To tak czy inaczej jest rozwiązanie przejściowe więc bierz co znajdziesz na allegro w dobrej kasie - jak będziesz miał nazwę to charakterystykę wygooglujesz na forum
theblues888 pisze:czy musze szukac pod wersje silnikowa
tak



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

mk4 na 17

Post autor: trepson_vlcrew » sob wrz 15, 2012 10:57

aha rozumiem ;d jezeli cos znajde sensownego to wrzuce i zobaczymy czy sie beda nadawac ;d dzieki :pub: :pub:


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

mk4 na 17

Post autor: Shmatan » sob wrz 15, 2012 11:36

Nie wrzucaj, tylko naucz się szukać i czytać.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 34 gości