Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » czw kwie 26, 2012 13:19

darrrrekdaro, setny raz załóż gwint pokręć nim parę razy sam będziesz wiedział ile można opuścić a ile nie

Shmatan, po co się wcinasz w temat jak o co innego pytam kolegę Takata , zresztą g...o prawda bo ja mam oby dwie półosie grube


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 26, 2012 14:07

ok ale tam miedzy półosią a tym stabilizatorem jest skok taki sam jak na amorku czy jak ? chce mniej wiecej wiedziec, nie znam sie na mechanice. jesli skok tam bedzie to musze zostawic pewnie ze 2 cm conajmniej awaryjnie na dołki powiedzmy czy cos..a wtedy auto pojdzie mało w dół


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
djzoltan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr sie 03, 2011 22:34
Lokalizacja: Świebodzinejro

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: djzoltan » czw kwie 26, 2012 14:26

Teoretycznie w jednym bedzie tarlo jak zejdzie 2cm w dul w innym 4 cm jak auto stoi to pokaze ci ze masz 2cm luzu ale w czasie jazdy po nierownosciach ten skok bedzie mniejszy i wiekszy napszemian, takze tolerancje sam musisz dobrac. Musisz sam pokrecic gwintem wtedy sie dowiesz metoda wlasnych prob i bledow. nikt ci tego nie wytlumaczy ile masz luzu zostawic czy jaka tolerancja i ile mozesz skrecic.. bo nawet wielkosc felgi i opony ma znaczenie ile sie uda sposcic auto.. takze powodzenia. :okej:


Moj Goferrrrr http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=454924" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: darrrrekdaro » czw kwie 26, 2012 14:29

wszystko jasne o to mi chodziło właśnie.dzieki :pub:


Mój Golf tutaj

Awatar użytkownika
TAKATA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn lut 08, 2010 22:58
Lokalizacja: Małopolska

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: TAKATA » sob kwie 28, 2012 19:43

Yaro1981 pisze:TAKATA, masz foto z boku ile jest luzu od pół osi do stabi bo widzę że masz cienką półoś
Daje więcej foto z obydwu stron
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » sob kwie 28, 2012 20:25

TAKATA, dzięki teraz jeszcze powiedz ile masz gwint skręcony :)


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: truckman » sob kwie 28, 2012 20:27

Nie bedzie ci nic tarlo bo masz stabi z tt czy tam s3 bo jest pod polosia :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
TAKATA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn lut 08, 2010 22:58
Lokalizacja: Małopolska

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: TAKATA » sob kwie 28, 2012 21:01

Yaro1981 pisze:TAKATA, dzięki teraz jeszcze powiedz ile masz gwint skręcony :)
Jest jeszcze 5cm gwintu. Docelowo skręcę go jeszcze z 2 cm, ale to jak ogarnę ranty w alu.



Awatar użytkownika
TAKATA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pn lut 08, 2010 22:58
Lokalizacja: Małopolska

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: TAKATA » sob kwie 28, 2012 21:09

truckman pisze:Nie bedzie ci nic tarlo bo masz stabi z tt czy tam s3 bo jest pod polosia :bigok:
Jeśli to do mnie to wiem o tym że mam stabi z TT :grin: ,a kolega Yaro1981 pytał czy nie obciera od spodu półosi bo stabi mam zamontowany na łącznikach tylnych z Alfy 166.



Awatar użytkownika
kypke
VW oder nichts
VW oder nichts
Posty: 458
Rejestracja: wt lis 08, 2011 22:24
Lokalizacja: Gliwice

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: kypke » ndz maja 06, 2012 14:49

a ten stabi podejdzie do gwintu fk albo do mts'a http://allegro.pl/stabilizator-ibiza-cu ... 19413.html" onclick="window.open(this.href);return false; lub te http://allegro.pl/stabilizator-przedni- ... 89473.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://allegro.pl/stabilizator-1k051130 ... 58408.html?" onclick="window.open(this.href);return false;?
Ostatnio zmieniony ndz maja 06, 2012 20:45 przez kypke, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kojot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 19, 2005 20:50
Lokalizacja: Głuchołazy&Germering
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: kojot » ndz maja 06, 2012 18:27

a powiedzcie mi panowie czy żaden z was nie miał problemu z ostatnim tłumikiem w tdi gumy całe nie wiem spawać tylną część na sztywno wali mi o gwint i najprawdopodobniej jeszcze gdzieś ,nawet przy jezdzie 30 km/h na małych nierównościach :crazy:


http://www.auto-brandstetter.de/

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: Yaro1981 » ndz maja 06, 2012 22:25

kypke, nie dość ze każdy z tych stabilizatorów jest inny to żaden nie jest z golfa IV masz szukać takiego co ma ta samą płytę podłogową a nie kombinować z innych samochodów na pierwszych stronach masz wszystko napisane

kojot, a co ma tłumik do gwintu :chytry: bo nie kumam z resztą temat tyczy się stabilizatora robisz off top


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
kojot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw maja 19, 2005 20:50
Lokalizacja: Głuchołazy&Germering
Kontakt:

Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: kojot » pn maja 07, 2012 05:06

ma to że jak opuszczasz zadek w dół zadek tylna oś jest bliżej podłogi i automatycznie robi sie mniej miejsca sory za off top


http://www.auto-brandstetter.de/

Awatar użytkownika
rafal_polo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw maja 13, 2010 19:58
Lokalizacja: LESZNO
Kontakt:

Re: Mk4+gwint i łącznik stabilizatora

Post autor: rafal_polo » wt maja 08, 2012 22:35

koledzy powiedżcie mi czy taki stabilizator mi podejdzie do bory kombi ponieważ ori obciera o pół oś
http://allegro.pl/seat-altea-leon-ii-to ... 79610.html" onclick="window.open(this.href);return false;

proszęo szybką odpowiedz najlepiej na gg 2038866


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=445488&p=5984182#p5984182

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości