Regulacja gwintu mk4

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » czw lut 23, 2012 01:04

Siema wszystkim. Mam tkaie małe pytanko. Otóz jakis czas temu zepsuła mi się regulacja tylniego zawieszenia i oczywiście auto stoi dość wysoko z tylu, a przód praktycznie opuszczony jest na maxa i śmiesznie to wygląda. Nurtuje mnie pytanie, czy można wywalić z tylnich sprężyn regulacje? Samochód nie będzie stał wtedy za nisko? Nie będzie nic chaczyc? I czy bez kanalu, tylko i wylącznie z ori podnośnikiem uda mi się ją wywalić? Prosze o pomoc!:)



Awatar użytkownika
Trewor87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 521
Rejestracja: sob paź 01, 2011 08:50
Lokalizacja: Rumia

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Trewor87 » czw lut 23, 2012 01:22

Domcioo20 pisze:jakis czas temu zepsuła mi się regulacja tylniego zawieszenia
Możesz to sprecyzować?


Gwint H&R z wywaloną regulacją:

Obrazek

Jeździć się da, ale jak masz szerokie koła, to raczej nie zabieraj kompletu pasażerów :bajer:



Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Re: Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » czw lut 23, 2012 01:35

Trewor87 pisze:
Domcioo20 pisze:jakis czas temu zepsuła mi się regulacja tylniego zawieszenia
Możesz to sprecyzować?

Hmmm. Śrubunki tylniego zawieszenia? jakos tak to się precyzyjnie nazywa...
A. i jeszcze jedno. Jesli je wyjme, spręzyna będzie mogla stac sobie na wachaczu? z tego co pamietam pod ori sprężyna znajdowala się taka jakas podkładka, no ale jej nie mam. nic sie nie stanie jesli jej nie zamontuje pod tą sportową sprężyne?


A z przodu masz obnozony gwint na maxa? Czy też coś przerabiałes zeby byl niżej?



Awatar użytkownika
Trewor87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 521
Rejestracja: sob paź 01, 2011 08:50
Lokalizacja: Rumia

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Trewor87 » czw lut 23, 2012 10:34

Tak jak pisałem wcześniej - ja mam H&R, a tam ten "śrubunek" ma troszkę inną konstrukcję niż inne gwinty.
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... cia558.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

I ja mam po prostu wywalone te nakrętki :chytry:
Domcioo20 pisze:Jesli je wyjme, spręzyna będzie mogla stac sobie na wachaczu? z tego co pamietam pod ori sprężyna znajdowala się taka jakas podkładka, no ale jej nie mam. nic sie nie stanie jesli jej nie zamontuje pod tą sportową sprężyne
Mechanik nie jestem więc nie mogę się mądrzyć :jezor:

Przodu nie mam na max w dół, bo mi koła wystają a nie mam zaklepanych rantów



Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » czw lut 23, 2012 11:06

Dzięki! W takim razie nie pozostaje nic innego jak tylko je wyjac i ocenic na wlasne oczy... A co do tego czy uda mi sie to zrobic na fabrycznym podnosniku jest szansa???



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Yaro1981 » czw lut 23, 2012 12:24

Domcioo20, bez problemu na seryjnym podnośniku to zrobisz nawet koła nie trzeba ściągać jak pierwszy raz się za to zabierasz to pół godziny i masz gotowe, tez z tyłu mam wyciągniętą regulacje na 18" przy 4 osobach i zapakowanym bagażniku potrafi przytrzeć o nadkole ale nie ma żle , a pod seryjna sprężyną na belce ja nie miałem żadnej podkładki


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Re: Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » czw lut 23, 2012 16:01

Yaro1981 pisze:Domcioo20, bez problemu na seryjnym podnośniku to zrobisz nawet koła nie trzeba ściągać jak pierwszy raz się za to zabierasz to pół godziny i masz gotowe, tez z tyłu mam wyciągniętą regulacje na 18" przy 4 osobach i zapakowanym bagażniku potrafi przytrzeć o nadkole ale nie ma żle , a pod seryjna sprężyną na belce ja nie miałem żadnej podkładki
Nie trzeba koła zdjąc? Hmmm... troszke zastanawia mnie to jak odkręce np ta tuleje, skoro jest ona przykręcona do tylniej belki... musiał bym wczołgać sie chyba caly pod auto:D. Ale zobaczymy. Jutro albo w week postaram się to zrobić i napisze jak wyszlo:D



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Yaro1981 » czw lut 23, 2012 17:15

zrobisz jak uważasz ja przy takim zabiegu nie odkręcam koła a dostęp od tyłu przy podniesionym samochodzie jest aż za nadto dobry pół godzinki i tuleje skończyły na śmietniku :grin:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » sob lut 25, 2012 13:29

No i musialem zdjac felgi... Inaczej by nie wyjoł spręzyny, ponieważ srubunki były bardzo wyskoko skręcone i musiałem sie troszkę pobawić zanim wyjołem spręzyne... No ale jest lipa. Na mokrej nawierzchnii troszkę opny szorują o nadkola;/



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Regulacja gwintu mk4

Post autor: KoJ@K » pt kwie 13, 2012 20:43

Yaro1981 pisze: pod seryjna sprężyną na belce ja nie miałem żadnej podkładki
No dokładnie,ja też nie miałem żadnej regulacji pod tylną sprężyną,tylko gumka u góry.


Obrazek

Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » pt kwie 13, 2012 21:33

A ja mialem wlaśnie... I na tej "podkładce" siedziala ori sprężyna. A mechanik który zakladal mi gwint nie zdioł jej no i regulache H.. strzelil:D. Bo prze z ta podkladkę regulacja gwintu nawet po przykreceniu jej śrubą przemieściła się... Podkładki juz nie ma a śrubunki już siedza na belce:)



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Regulacja gwintu mk4

Post autor: KoJ@K » sob kwie 14, 2012 09:39

A mozesz zapodac jakies foto tej podkladki ?


Obrazek

Domcioo20
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: wt sie 23, 2011 18:32

Regulacja gwintu mk4

Post autor: Domcioo20 » sob kwie 14, 2012 09:55

Fotki słabej jakości ale jakieś mam. 1 fotka właśnie z tą podkładką co była pod sprężyną, i przyłożony do niej srudunek. Widac że troszke odstaje, no i nawet po przykreceniu go śrubą od dołu wygieło mi 1i 2 strone. Śrubunki troszke porysowane, bo tej sytuacji próbowane było je odkręcić wszystkimi sposobami ale nie stety wyszła lipa:D.
Obrazek

No a tu foto już po zdjęciu podkladki. Fotki robione dla mechanika który spieprzył robote :| Od razu widać że śrubunek siedzi 100x lepiej.
Obrazek



Awatar użytkownika
darrrrekdaro
edismd.
edismd.
Posty: 915
Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
Lokalizacja: Tarnów

Regulacja gwintu mk4

Post autor: darrrrekdaro » wt kwie 24, 2012 19:13

na MTS technik ile mniej wiecej można zyskać cm w dół wywalając tą regulację ?


Mój Golf tutaj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości