czy po takim obnizeniu wejda 225/40 do mk4

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Waldek87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sty 09, 2012 20:23
Lokalizacja: Toruń

czy po takim obnizeniu wejda 225/40 do mk4

Post autor: Waldek87 » sob sty 21, 2012 16:45

calie cwaniaki to na pks-ie sa.
ja jestem wesolym czlowiekiem i mam zwałe z policji ,ktora sie wszystkiego czepia wiec i zabieranie dowodu mnie bawi.
moze nie znam sie moze nie zrobilem rozeznania dokladnego ale napewno duzo pisalme z ludzmi na pw bo temat to nie wszystko. a po drugie skontaktowalem sie tez z paroma osobami w TRN ,ktore pomogly mi z tym problemem.
Lubie ryzykowac kto pomogl DZIEKI WIELKIE! Tobie rowniez cali . Ale usmiechnij sie i nie gadaj,ze ktos cwaniakiem jest bo policjanci co niektorzy sa poprsotu dziwni i zwale trzeba miec.
Mialem z nimi stycznosc bez sensu mi zabierali i bardzo porusza mnie ich temat wyglupilem sie pisaniem "a niech se zabieraj.." ale do idealnych nikt nie nalezy zawsze glupote popelnic moze:)

pzdr



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: czy po takim obnizeniu wejda 225/40 do mk4

Post autor: beetle » sob sty 21, 2012 19:25

Yaro1981 pisze:bzdury ja mam 8.5x18 ET 27 i nic nie wystaje jak gwint skręce to i przy ET 25 nic nie będzie wystawać
o'k, sorry - w golfie jest jakoś szerzej niż w beetle (też mk4 jakby co), u mnie taki numer nie przejdzie :)
nie będziemy się kłócić o 3 mm. :foch:

wracając do tematu oto co na temat minimalnego ET po obniżeniu sądzą golfiarze z http://uk-mkivs.net:
Obrazek
fotka z bardzo ciekawego tematu mk4 Wheel Fitment Q&A z tego forum

Adam on the left is running 18x8j et24 (front) and 18x9j et27 (rear) - this is very close to 'flush' fitment
Pat on the right is running 18x9j et25 (front) and 18x10j et28 (rear) - this pokes a wee bit


tylko weźmy poprawkę na to że za granicą "wystawanie" dotyczy bieżnika opony a w Polsce przystawiamy pion do błotnika i mamy odpowiedź czy koło wystaje czy nie.
no i ważne kto ile obniża i naciąga - czy do lansu/codziennej jazdy do roboty.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Waldek87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sty 09, 2012 20:23
Lokalizacja: Toruń

czy po takim obnizeniu wejda 225/40 do mk4

Post autor: Waldek87 » sob sty 21, 2012 19:58

--->>
Ostatnio zmieniony wt mar 06, 2012 14:03 przez Waldek87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Waldek87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sty 09, 2012 20:23
Lokalizacja: Toruń

czy po takim obnizeniu wejda 225/40 do mk4

Post autor: Waldek87 » wt mar 06, 2012 14:02

Felunek osadzony na gwincie z ET30 wszedl bez problemu przy glebie bez obcierania a wiec ryzyko sie opłaciło. Dzieki wielkie wszystkim,którzy udzielili sie w temacie by pomoc doradzic i zwrocic uwage swierzakowi,który powoli sie uczy!!


Pozdrawiam
Waldek.K

ps. dorzuce fotki jak zrobie pozniej.



Awatar użytkownika
Waldek87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn sty 09, 2012 20:23
Lokalizacja: Toruń

czy po takim obnizeniu wejda 225/40 do mk4

Post autor: Waldek87 » śr mar 07, 2012 23:29

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości