Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: czarnykurczak » czw gru 01, 2011 20:30

Apsik, gwint FK też zregenerowałbyś?


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: Apsik » sob gru 03, 2011 02:44

Dj Darecki pisze:Czyli jak masz cienki amor ( wylany itp ) to właśnie skaczesz, seryjny tez raczej się zalicza do tego .
No nie porównuj wylanego amortyzatora do seryjnego. To są dwie zupełnie różne charakterystyki :banghead:
Dj Darecki pisze:Amor ma dużo do charakterystyki .
I tak szybciej zauważysz wymianę sprężyny niż amortyzatora
Dj Darecki pisze:Po co stosować regulacje twardości w amorach ?
Po to żebyś więcej zapłacił. Uwierz mi, że przeciętny użytkownik nie rozróżni twardości amortyzatora - przykład:
Wiosna do MK5 z Opola zakładałem gwint KW bo klient miał dość jazdy na gwincie FK, który najpierw po 11 miesiącach wylał, a potem wymieniony na gwarancji posłużył jeszcze rok. Powiedziałem klientowi, żeby po tygodniu wrócił to ustawimy twardość. Wrócił i przetestowaliśmy 7 ustawień (za każdym razem identyczna trasa Racibórz - Szonów - Racibórz 22km), za pierwszym razem poinformowałem go że jest maksymalnie miękko, za drugim razem, że regulacja jest maksymalnie twardo, a faktycznie nic nie zmieniałem. Zgadnij co powiedział? Oczywiście było za twardo i miałem skręcić tak do połowy :popcorn: I to jest już dla mnie 3ci przypadek, że najpierw jest wielkie hura z regulacją a potem jest pupa bo kierowca własnego auta nie potrafi wyczuć.
Dj Darecki pisze:" Utwardzili " << widzisz , po co by mieli utwardzać jeżeli seryjne sa takie same ( jak twierdzisz)
A po to że te "utwardzone" to wyższa półka, i więcej musisz zapłacić, a jedyne co się zmiania to amortyzator i opakowanie
piotrus6282 pisze::P ale jest różnica między tymi zwykłymi a sportowymi zwykłe po prostu słabiej trzymają a sportowe mocniej
W jaki sposób to udowodnisz, skoro na siłę tłumienia ma wpływ nawet ciśnienie powietrza w oponach. Opis produktu z www to nie wszystko.
MAPET pisze:wlasnie dlatego regulacja jak sie pokreci to czuc roznice w twardosci a sprezyna zostaje ta sama :)
Optymistycznie napisałeś :) ale niewielu jest takich wśród nas którzy poznają charakterystykę już po przejechaniu 3-4 zakrętach.

A skąd to wiem - znacie markę Raceland - znacie. Właściciel firmy przeszedł na emeryturę i zamiast sprzedać firmę to ją zamknął. Po prostu zakończył współpracę z dostawcami i zaprzestał działalności. Akurat byłem przy okazji w Belgii żeby coś jeszcze wyhaczyć i odbyłem dość ciekawą rozmowę z "product managerem" dotyczącą wydechów z nierdzewki i zawieszeń, amortyzatorów, zawieszeń gwintowanych a i chyba przede wszystkim ich sprzedaży. Mówiąc krótko, cena 5000zł w przypadku markowych gwintów jest jak najbardziej uzasadniona. Dostajemy jakość i wytrzymałość, jeżeli zaczynamy mówić o zamiennikach, to to już nie jest KW czy KONI.
Sportowy czy "nie sportowy" amortyzatory o których tak dyskutujemy - w większości przypadków to tylko kolor i nalepka. Jedna linia produkcyjna, 2 różne malowania, 2 różne oznaczenia i mamy 2 teoretycznie różne produkty (a zapłacony tylko jeden TUV).
A wracając do "utwardzonych" to zwykły(seryjny) to jest najczęściej olejowy, a utwardzony(sportowy) to gazowy.
Pozostałe przypadki to amortyzatory z prawdziwego zdarzenia ale i cena jest inna.

Oczywiście nie musicie mi wierzyć, ale ta rozmowa pozwoliła mi spojrzeć na całą sprawę z zupełnie innej strony. Życie i praktyka weryfikuje, bo tak naprawdę to ważna jest szeroka oferta, jakość na tym samym lub wyższym poziomie niż konkurencja z tego samego sektora i bardzo dobra sprzedaż.
czarnykurczak pisze:Apsik, gwint FK też zregenerowałbyś?
Ja mogę Ci jedynie wymienić amortyzatory na nowe sztuki z gwarancją, dotoczyć nakrętki, naprawić mocowania itp

Propos toczenia - jeżeli ktoś z Was będzie miał kiedykolwiek szansę wrzucenia na tokarkę przednie gwintowane zawieszenie z Golfa 5 (Audi A3) ale wersja z mocowaniem stabilizatora to niech poda odchylenie od osi (mi wyszło tak: KW 2mm bicia, FK 11mm!! a FK było nowe z paczki)

Pozdro


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: Dj Darecki » sob gru 03, 2011 11:29

Apsik pisze: Dj Darecki napisał(a):Po co stosować regulacje twardości w amorach ?


Po to żebyś więcej zapłacił. Uwierz mi, że przeciętny użytkownik nie rozróżni twardości amortyzatora -
Ja jestem przeciętny i bez problemu poznałem różnicę po skręcenie na maxa w gwincie FK ( wkłady Koni)
Fakt mało kto pozna różnicę między ustawieniem 1 a 2 , 3 - 4 .
Ale między np . min a maxem jest spora , pomijając fakt że komfort uciekł już dawno :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: Apsik » sob gru 03, 2011 11:42

Dj Darecki pisze:Ja jestem przeciętny i bez problemu poznałem różnicę po skręcenie na maxa w gwincie FK .
Fakt mało kto pozna różnicę między ustawieniem 1 a 2 , 3 - 4 .
Ale między np . min a maxem jest spora , pomijając fakt że komfort uciekł już dawno
Ale zgodzisz się ze mną, że jest wiele osób które deklarują, że wyczują każdą zmianę, a faktycznie ... jest jak jest.
Mi kiedyś wydawało się, ze ustawienie min i max każdy powinien rozpoznać :grin:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: Dj Darecki » sob gru 03, 2011 11:52

Apsik pisze:Ale zgodzisz się ze mną, że jest wiele osób które deklarują, że wyczują każdą zmianę, a faktycznie ... jest jak jest.
Zgodzę , ale wszystko zależy o tej regulacji itp , jeżeli przebiega ona stopniowo równomiernie to raczej ciężko poznać.
Np. mam zwykłe amory koni z regulacją przez wciskanie amora , i tu działa to dziwnie . Powiedzmy że regulacja jest od 1-6 .
Kręcąc amorem od 1-4 twardość wzrasta pomału , a dopiero powyżej 4-5 robi się to odczuwalne twarde . :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

rafal_tc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 30, 2011 18:54

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: rafal_tc » śr gru 14, 2011 21:38

U mnie w mieście regenerują amorki 270zł sztuka.
Amorki po regeneracji są jak nowe



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: Yaro1981 » śr gru 14, 2011 22:21

rafal_tc, kosmiczne ceny masz


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: toudi » pn gru 26, 2011 21:07

chcecie tanio to zrobcie tak:
do tylu wklady z uno tylko trzeba przerobic nakretke i do amora podloyc gumy zeby wklad nie latal, przod wklady golf 1 i terz przerobic nakretke albo dotoczyc.ja praktycznie jade na samych odbojach zeby opon nie rozwalic. mozna zalozyc sportowe wkldy z una i golfa 1 dotoczyc trzpien i go skrocic


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
piotrus6282
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw wrz 22, 2011 14:33

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: piotrus6282 » sob sty 21, 2012 09:16

a nie wiesz kolego toudi czy by pasowały na tył może sportowe amory z uno np: http://allegro.pl/amortyzatory-tylne-sp ... 91028.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: MAPET » sob sty 21, 2012 11:57

mozemy zmierzyc


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrus6282
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw wrz 22, 2011 14:33

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: piotrus6282 » sob sty 21, 2012 15:25

no dobrze by było dostać wszystkie wymiary długość gwintu itp itd :) wiadomo o co chodzi :bajer:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: MAPET » śr sty 25, 2012 15:07

niesttey ale do uno amorek wyglada zupelnie inaczej to tylko foto pogladowe nie ma za bardzo takich wkladow by dopasowac do gwintu


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrus6282
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: czw wrz 22, 2011 14:33

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: piotrus6282 » śr sty 25, 2012 18:27

no to niezła lipa :?



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Gdzie kupić tylne wkłady do zawieszenia KW V2?

Post autor: DamianCU » pt sty 27, 2012 22:48

Jeśli masz kompletny zestaw na tył to go zregeneruj.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości