Bardzo fajnie to chodzi taki efekt chciałbym uzyskać gratuluję.
Air Ride - INFO Ogólne
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 23:40
- Lokalizacja: W-wa
Air Ride
mcgiwerr Tak wiem i napisałem z tych tańszych ogólnie mi chodziło, żeby strasznie wolne one nie były
Re: Air Ride
a ja ostatnio wpadłem na coś takiego.mcgiwerr pisze:Tanszych juz nie ma. Potem sa juz drozsze kolo 100-150 za sztuke
co prawda ręczne, ale jak ktoś szuka budżetowego rozwiązania...
http://allegro.pl/zawor-reczny-5-3-1-8- ... 17109.html
widziałem też u tego samego oferenta 1/4".
Czy cuś takiego nadałoby się w ogóle?
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride
http://allegro.pl/pneumatyka-elektrozaw ... 49153.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co myślicie o tym? Piszą tam też że mają zawór 5/3 1/2" za 150 zł ;p
co myślicie o tym? Piszą tam też że mają zawór 5/3 1/2" za 150 zł ;p
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Air Ride
O, sporo fajniejsza oferta od tego crap'u, który wrzuciłem
przy okazji,
czy dysponuje ktoś jakimś graficznym schematem działania takiego zaworu 5/3 i sposobu jego podłączenia?
widziałem jakąś prostą animację jego działania i za cholerkę nie mogłem sobie wyobrazić, jak podłączyć to do air'a, żeby działało
przy okazji,
czy dysponuje ktoś jakimś graficznym schematem działania takiego zaworu 5/3 i sposobu jego podłączenia?
widziałem jakąś prostą animację jego działania i za cholerkę nie mogłem sobie wyobrazić, jak podłączyć to do air'a, żeby działało
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Re: Air Ride
tylko pamietajcie chłopaki aby zawory 5/3 w stanie spoczynku miały zamknięty powrót:) bo jak bedzie otwarty to kicha wyjdzie:)
[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]
Air Ride
Dzięki Zaba
Ale myślałem, że w przypadku zaworu 5/3 można jakoś podłączyć całą oś bez obawy o przepuszczanie powietrza między poduchami...
sash, a to nie jest standard? tzn. że ten zawór w pozycji spoczynkowej jest całkowicie zamknięty? (rózni się tym od 5/2)
[edit]
kumam czaczę. są 3 rodzaje 5/3, w tym taki, który interesuje nas, czyli w pozycji spoczynkowej wszystkie drogi zamknięte (NZ)
Ale myślałem, że w przypadku zaworu 5/3 można jakoś podłączyć całą oś bez obawy o przepuszczanie powietrza między poduchami...
sash, a to nie jest standard? tzn. że ten zawór w pozycji spoczynkowej jest całkowicie zamknięty? (rózni się tym od 5/2)
[edit]
kumam czaczę. są 3 rodzaje 5/3, w tym taki, który interesuje nas, czyli w pozycji spoczynkowej wszystkie drogi zamknięte (NZ)
- Zaba91
- Użytkownik
- Posty: 290
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
- Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
- Kontakt:
Air Ride
chyba większość jeździ na "połączonych" razem poduchach i jakoś to działa o tym się nie wypowiem bo niestety ciągle brak kasy mi doskwiera i air to tylko plany... jednak można to wyeliminować dając jeden zawór 5/3 na jedno koło wtedy masz sterowanie każdym kołem osobno i nie ma swobodnego przepływu powietrza między poduchami.
Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Air Ride
wszyściuteńko ładnie właśnie zakumałem
nie do końca rozumiałem jak dokładnie 5/3 ma działać w pneumacie, stąd moje pytania.
nie wiem czemu, założyłem, że 5/3 ma możliwość sterowania 2 kołami w sposób odseparowany.
teraz rozumiem, że chodzi o to, że można pociągnąć jeden przewód pneumatyczny i jednym zaworem można pompować i upuszczać, co w przypadku zaworów LPG wymagałoby 2 sztuk
nic to, cena trochę większa od zaworów LPG, ale przynajmniej dużo większy porządek, mniej przewodów i złączek, wyjdzie więc na jedno a będzie estetyczniej
DZIĘKI za wyjaśnienie.
nie do końca rozumiałem jak dokładnie 5/3 ma działać w pneumacie, stąd moje pytania.
nie wiem czemu, założyłem, że 5/3 ma możliwość sterowania 2 kołami w sposób odseparowany.
teraz rozumiem, że chodzi o to, że można pociągnąć jeden przewód pneumatyczny i jednym zaworem można pompować i upuszczać, co w przypadku zaworów LPG wymagałoby 2 sztuk
nic to, cena trochę większa od zaworów LPG, ale przynajmniej dużo większy porządek, mniej przewodów i złączek, wyjdzie więc na jedno a będzie estetyczniej
DZIĘKI za wyjaśnienie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 23:40
- Lokalizacja: W-wa
Air Ride
A czy mogły ktoś dać schemat podłączenia takiego zawory 5/3 bo z tego obrazka wyżej nie bardzo kumam, który podnosi, a który opuszcza.
pod taki zawór można podpiąć 1 oś czyli potrzebne są tylko dwa, jak da sie cztery to każde kolo z osobna można regulować?
A jeszcze jedno czy taki zawor to szybko pompuje powietrze, ma moze ktos u siebie taki i filmik jak on dziala.
pod taki zawór można podpiąć 1 oś czyli potrzebne są tylko dwa, jak da sie cztery to każde kolo z osobna można regulować?
A jeszcze jedno czy taki zawor to szybko pompuje powietrze, ma moze ktos u siebie taki i filmik jak on dziala.
Air Ride
Panowie,
czy takie kompresorki z fabrycznych bryk, typu BMka e39/e38, X5, merolek ML czy VW touareg, mają wbudowane wyłączniczki ciśnieniowe, z których można od razu skorzystać?
Szukałem wstępnie jakichś kompresorów i nowe Viair'y ceną przytłamszają, a takie używki z samochodów są 2 razy tańsze i wyglądają jak nówki bo są z reguły w jakichś pokrywkach wyciszających.
Czy ktoś podpowie mi ile mniej więcej wychodziło go cenowo zrobienie okuć na jeden mcpherson?
Chodzi mi zarówno o koszt materiału jak i obróbki u tokarza.
Dałem gościowi do zrobienia na próbę okucia na jeden amorek i nie był w stanie mi powiedzieć ile to będzie mniej więcej kosztować
czy takie kompresorki z fabrycznych bryk, typu BMka e39/e38, X5, merolek ML czy VW touareg, mają wbudowane wyłączniczki ciśnieniowe, z których można od razu skorzystać?
Szukałem wstępnie jakichś kompresorów i nowe Viair'y ceną przytłamszają, a takie używki z samochodów są 2 razy tańsze i wyglądają jak nówki bo są z reguły w jakichś pokrywkach wyciszających.
Czy ktoś podpowie mi ile mniej więcej wychodziło go cenowo zrobienie okuć na jeden mcpherson?
Chodzi mi zarówno o koszt materiału jak i obróbki u tokarza.
Dałem gościowi do zrobienia na próbę okucia na jeden amorek i nie był w stanie mi powiedzieć ile to będzie mniej więcej kosztować
Re: Air Ride
Z tego co jest mi wiadome to nie posiadają wyłączników ciśnieniowych. Jak robisz zestaw niskobudżetowy i nie zależy ci na szybkości to możesz je użyć natomiast jak chcesz mieć szybki zestaw to raczej nie opłacalna sprawa bo będziesz długo czekał zanim nabiją ci butle. Przykładowo nabicie 10L butli od 7 do 10Barów zajmowało 2 kompresorom z MB około 6min natomiast 2 Viair'y 450C robią to w 28-30sek.daniel_87 pisze:czy takie kompresorki z fabrycznych bryk, typu BMka e39/e38, X5, merolek ML czy VW touareg, mają wbudowane wyłączniczki ciśnieniowe, z których można od razu skorzystać?
Szukałem wstępnie jakichś kompresorów i nowe Viair'y ceną przytłamszają, a takie używki z samochodów są 2 razy tańsze i wyglądają jak nówki bo są z reguły w jakichś pokrywkach wyciszających.
Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Air Ride
NooN, na chwilę obecną zależy mi, żeby złożyć coś, co będzie budżetowe i będzie działać. na szybkości mi nie zależy. chodzi o to, żeby kiedy trzeba, leżeć na podłużnicach, a kiedy nie trzeba, nie drzeć brzuchem w koleinach.
różnica w czasie napełniania jest ogromna, ale jeden taki Viair to koszt rzędu 1000,- - też spora różnica.
BTW, pisałeś wcześniej, że opuszczanie masz na zaworach 1/8"? moim zdaniem bardzo sprawnie opada (patrząc na Twoje wcześniejsze filmy, stage 1 był sporo wolniejszy, na jakich średnicach to było?)
różnica w czasie napełniania jest ogromna, ale jeden taki Viair to koszt rzędu 1000,- - też spora różnica.
BTW, pisałeś wcześniej, że opuszczanie masz na zaworach 1/8"? moim zdaniem bardzo sprawnie opada (patrząc na Twoje wcześniejsze filmy, stage 1 był sporo wolniejszy, na jakich średnicach to było?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości