GOLF 3 NEGATYW

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
sfiq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lis 21, 2005 16:17
Lokalizacja: Szczecin / Nowogard
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: sfiq » czw paź 21, 2010 13:47

Dj Darecki pisze:W mk3 negatywu na tyle nie było raczej .
micky pisze:a w syncro nie idzie zrobic?
Wlasnie w syncro byl negatyw (wachacze z tylu) przy prawie max glebie u mnie jest ok 4 stopnie jak pamietam

Obrazek
Obrazek


[img]http://img39.imageshack.us/img39/6379/logozsrssmaller.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/155675.html][img]http://images.spritmonitor.de/155675.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Wilk90 » czw sie 04, 2011 15:58

Witam! jak zrobic negatyw (-3)-(-5) w mk3.
Prosze o jak najprostrzy opis a nawet obrazkowy :crazy:
Co to fasolki? :chytry:



Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Wilk90 » czw sie 04, 2011 15:59

negatyw przód i tył:)



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: webster__ » wt sie 09, 2011 17:21

a pytanie mam odnosnie opon? strasznie dostaja po tylku?


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Kowal_ » wt sie 09, 2011 18:26

Wilk90 pisze:Co to fasolki?
Rzeźbisz górną dziurę w przednim amortyzatorze żeby nie była okrągła, a jajowata, oczywiście w odpowiedni sposób co pozwala zrobić negatyw.
webster__ pisze:a pytanie mam odnosnie opon? strasznie dostaja po tylku?
Solidnie żreć zaczyna powyżej 1 - 1,2 stopnia na minusie.


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: Dj Darecki » wt sie 09, 2011 23:27

Wilk90 pisze:Witam! jak zrobic negatyw (-3)-(-5) w mk3.
3 i 5 stopni? beznadziejnie to wygląda


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: GOLF 3 NEGATYW

Post autor: D1_PITER » wt sie 09, 2011 23:42

Kowal_ pisze:
Wilk90 pisze:Co to fasolki?
Rzeźbisz górną dziurę w przednim amortyzatorze żeby nie była okrągła, a jajowata, oczywiście w odpowiedni sposób co pozwala zrobić negatyw.
webster__ pisze:a pytanie mam odnosnie opon? strasznie dostaja po tylku?
Solidnie żreć zaczyna powyżej 1 - 1,2 stopnia na minusie.
Mi przy -1,5 nic nie żre. Przy -2,5 i więcej żarło solidnie.


Obrazek

Awatar użytkownika
!greq
Forum Master
Forum Master
Posty: 1283
Rejestracja: pn lut 14, 2005 17:03
Lokalizacja: vwśląsk.pl
Kontakt:

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: !greq » sob wrz 21, 2013 13:13

a powiedzcie mi jak to jest z syncro na tyle i Air ride?

Jak dam na samą góre to bedzie 0 stopni a jak opuszcze na doł zrobi się negatyw?
czy jak to dział?



Awatar użytkownika
ridebmx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 31, 2012 23:15
Lokalizacja: warszawa

GOLF 3 NEGATYW

Post autor: ridebmx » śr lut 12, 2014 12:14

panowie, sprawa jest, z racji zakupienia szerokiej felgi z bardzo małym ET, bede zmuszony poochylić koła z tyłu o jakieś 1,5 do 2 stopnia żeby to po ludzku spasować. i mam kilka pytań może ktoś bedzie wiedział z autopsji, samochód stoi rozebrany w garażu, dużo modów sie robi , z przodu wymieniałem dużą część napędu, przeguby łożyska półosie i blablabla, bedzie trzeba ustawić zbieżność. robienie negatywu przy belce wiąże sie z tym że koła będą prostopadle do kierunku jazdy tylko w jednym punkcie, a przy takim czymś z tego co mi wiadomo klasycznym sposobem zbieżności mi nie ustawią. słyszalem o jakimś ustawianiu 3d a w tym przypadku tylnia oś nie ma wpływu i moje pytanie, łądować plates'y odrazu i ustawią mi z nimi, czy najpierw ustawić zbieżność a potem robić negatyw? bo średnio bedzie mi sie chciało po raz drugi wszystko rozbierać


teraz: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6923516" onclick="window.open(this.href);return false;
Było:
-Vento VR6 USA
-polo 6N2 editon
-Jetta mk4 1.8t USA
-golf mk3 GTI

http://www.swiatregeneracji.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości