Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Psh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:39
Lokalizacja: Lublin

Air Ride

Post autor: Psh » wt kwie 19, 2011 20:44

czy kompresory fabryczne wozów typu X5 czy Land Rover posiadają czujnik ciśnienia wyłączający kompresor przy zadanym ciśnieniu? czy ten moduł jest ukryty gdzieś indziej w instalacji auta?


dokładka nie sprawia że Twoje auto staje się niższe..

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » śr kwie 20, 2011 07:35

raczej nie posiadaja takich czujnikow w sobie tylko gdzies w ukladzie w aucie. Ale nie musisz montowac takiego czujnika!! Jak masz manometr w aucie od butli i guzik do wlaczania kompresora to sam widzisz ile nabijesz-no chyba ze tak dla wygody ale z tego co wiem to taki czujnik nie jest tani :/



Psh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:39
Lokalizacja: Lublin

Air Ride

Post autor: Psh » czw kwie 21, 2011 22:10

Dziś przyszedł mi kompresor. Szybko zlokalizowałem wejście powietrza, dodatkowe wyjście (zielona strzałka) akurat na przewód z którego korzystam oraz wyjście na maleńkie elektrozawory. Intryguje mnie zawór którego elementy wskazałem czerwonymi strzałkami. tj biały plastikowy korek z możliwością regulacji? kluczem imbusowym i 2 piny.

Obrazek

z kolei z tego zdjęcia wynika, że powietrze jest tłoczone przez wyjście które oznaczyłem zieloną strzałką do jakiegoś airboxa i stamtąd pod ciśnieniem leci zasilaniem do kompresora. Czy ktoś dysponuje wiedzą na ten temat?

Obrazek


dokładka nie sprawia że Twoje auto staje się niższe..

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Air Ride

Post autor: 1 6 D » pt kwie 22, 2011 08:40

Ta puszka to może być osuszacz, przy kompresorach od Opla Omegi takie coś jest, jednak same oplowskie kompresory są do kitu i szybko padają, sam miałem dwa.



Psh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:39
Lokalizacja: Lublin

Air Ride

Post autor: Psh » pt kwie 22, 2011 17:27

Jeśli to osuszacz to jak wytłumaczyć fakt, że podpięty jest do niego zarówno kanał którym kompresor ssie powietrze i jeden kanał z którego dmucha


dokładka nie sprawia że Twoje auto staje się niższe..

Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Re: Air Ride

Post autor: mcgiwerr » pt kwie 22, 2011 20:54

Psh pisze:Dziś przyszedł mi kompresor. Szybko zlokalizowałem wejście powietrza, dodatkowe wyjście (zielona strzałka) akurat na przewód z którego korzystam oraz wyjście na maleńkie elektrozawory. Intryguje mnie zawór którego elementy wskazałem czerwonymi strzałkami. tj biały plastikowy korek z możliwością regulacji? kluczem imbusowym i 2 piny.

Obrazek

Ja u siebie w kompresorze tez posiadam jakis zawor zamontowany na wylocie powietrza ale nawet jak go podlacze i slychac ze tyka to nie zmienia on pracy kompresoar a poietrze leci nawet jak go odlacze. Wiec obeznie nawet go nie podlaczalem pod napiecie.



Awatar użytkownika
noname_conek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
Lokalizacja: Nowy Staw

Air Ride

Post autor: noname_conek » pt kwie 22, 2011 23:37

to jest zawór wypustowy mcgiwerr, widocznie masz popsuty bo jakby był dobry po podaniu napięcia cewka otwira zawór i wypuszcza powietrze
mcgiwerr pisze:no chyba ze tak dla wygody ale z tego co wiem to taki czujnik nie jest tani :/
ja posiadam taki czujnik i mam ustawione że jak ciś spadnie poniżej 6bar to automatycznie ładuje do 8 i sie wyłącza ;-) bardzo wygodna sprawa

Obrazek


MÓJ GOLF:
Obrazek

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Air Ride

Post autor: 1 6 D » sob kwie 23, 2011 13:23

Psh, w omedze jest ta puszka ma 2 przyłącza i działa to na zasadzie że podnosząc auto osuszacz wyłapuje wodę a opuszczając wydala ją razem z powietrzem, czyli przy opuszczaniu osuszacz się "regeneruje"



TomGSI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 05, 2011 21:19

Air Ride

Post autor: TomGSI » czw maja 05, 2011 21:41

To ja mam jeszcze jedno pytanie

Czy zaworki od LPG mają być te z butki czy te z reduktora czy obojętnie który ??

Kolejna sprawa
Jak mam podłączyć te zaworki bo chce dwa na jedno koło
Nie do końca wiem jak to zrobić :blush:



Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Re: Air Ride

Post autor: mcgiwerr » pt maja 06, 2011 08:40

TomGSI pisze:To ja mam jeszcze jedno pytanie

Czy zaworki od LPG mają być te z butki czy te z reduktora czy obojętnie który ??

Kolejna sprawa
Jak mam podłączyć te zaworki bo chce dwa na jedno koło
Nie do końca wiem jak to zrobić :blush:
Zaworki dajesz lpg najlepiej taki . ( i usisz dac po 2 na kolo bo inaczej bedzie dzialac bardzo wolno bo lpg szalu nie robi ) http://moto.allegro.pl/b8-zawor-elektro ... 78560.html" onclick="window.open(this.href);return false;

a podlaczyc mozesz wedlug tego schematu :):)

Obrazek



Awatar użytkownika
rudy
Łowca rarytasów :-)
Łowca rarytasów :-)
Posty: 2377
Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
Kontakt:

Air Ride

Post autor: rudy » pt maja 06, 2011 10:07

mcgiwerr pisze:a podlaczyc mozesz wedlug tego schematu :):)

Obrazek
Ma się rozumieć że zawór spustowy ma być przy kole do spuszczania powietrza czy jak?
A zawór napełniający przy butli choć niekoniecznie? Żeby pompował ?



Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: mcgiwerr » pt maja 06, 2011 21:14

jezeli chodzi o zawory to mozesz daj je nawet kolo siebie i gdzie tylko chcesz tylko musza byc tak podlaczone :):) Dla pewnosci lepiej dac ja gdzies w aucie to unikniesz niespodzianek w zime ( nic ci nie zamarznie ) :):):) :D



golf sprinter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 20, 2011 00:41

Air Ride

Post autor: golf sprinter » ndz maja 08, 2011 15:16

witam, właśnie rozpracowywuję moje kompresorki, posiadam dwa takie jak mcgiwerr i jeden jak Psh. Wszystkie z demobilu, jako uszkodzone. Zielona strzałka to przelot nadciśnienia która wchodzi z powrotem do kompresora (ale brakuje ci tej rurki) , a odpowiada za to ten biały zawór, który nie jest regulowany. Elektrozawory w tych kompresorkach nie odpowiadają za wypuszczanie głównego powietrza właśnie nie maja wpływu na wylot. Osuszacz to ta puszka nad silnikiem w niej znajduje się granulat. Ten mały wylocik troche lipa bo nawet gwint ma nie typowy i zwykłej końcówki nie wkrecę.
podawajcie przykładowe rysunki okuć z amorkiem połączenia i uszczelnienia
znajomy sprzedaje części do zawieszeń pneumatycznych ma płyn przeciw zamarzaniu, nie chce skłamać ale chyba -60
ktoś próbował założyć na tył rękaw z amorem orginalnym np. od scani do golf mk1,2,3, takie lub podobne jak tu http://www.tiptopol.com.pl/images/km2010.pdf na 77stronie
ile metrów węża jest potrzebne na całe
znalazłem fajne manometry tylko co to za skala , maja troszkę większą średnicę niż zegarki VDO http://allegro.zumi.pl/cisnieniomierz-p ... 81088.html
przeczytałem cały temacik i stwierdziłem że niektórzy to totalne tempaki nic nie łapią,



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Shmatan » ndz maja 08, 2011 17:03

golf sprinter, skala to MPa czyli megapascale - o ile mnie pamięć nie myli to 1pa to 1xE-5 bara czyli megapascal to 10bar (max skali na nich, zielone pole 4.5bar do 7.3bar)

i nie powinieneś tak się wypowiadać o użytkownikach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości