mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: _Bolec_ » ndz kwie 03, 2011 11:42

ot mój golfik tdi
chciałbym go zglebić tak lekko aby w miarę to wygladało oczywiście jak najtańszym kosztem czyli pozostają sprężyny, lubie twarde zawieszenie wiec mogą być twarde w ch***
-40/-40 było by dobre? a i czy pasowały by sprężyny powiedzmy od jakiegoś golifika w benzynce lub od jakiejś polówki czy cordoby które to autka sa lżejsze i powinno niżej siedzieć, czy to bedzie dobre rozwiązanie? obecne felgi to 15 a na zimę jest stal 14 i nie panuje zmiany zawieszenia na zimę :bigok:



Obrazek



Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: mazi » ndz kwie 03, 2011 11:54

ja mam u siebie -60/-60 co siedzialo wczesniej w mk3 i dobrze wygladało, moim zdaniem tani komplet mozesz wyrwac juz na amortyzatorach sportowych, mysle ze -60/-40 by bylo dobrym rozwiazaniem, nie jest to super nisko



HPT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 22:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: HPT » ndz kwie 03, 2011 23:20

ffsapher pisze:ot mój golfik tdi
chciałbym go zglebić tak lekko aby w miarę to wygladało oczywiście jak najtańszym kosztem czyli pozostają sprężyny, lubie twarde zawieszenie wiec mogą być twarde w ch***
-40/-40 było by dobre? a i czy pasowały by sprężyny powiedzmy od jakiegoś golifika w benzynce lub od jakiejś polówki czy cordoby które to autka sa lżejsze i powinno niżej siedzieć, czy to bedzie dobre rozwiązanie? obecne felgi to 15 a na zimę jest stal 14 i nie panuje zmiany zawieszenia na zimę :bigok:



Obrazek
tak jak kolega niżej wspomniał nie ma co kombinować tylko dobrać nawet tani kit ale pod poj silnika rok model i żeby mial atest to podstawa.



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: ^Butcher^ » wt kwie 05, 2011 15:32

Szukaj -60/40 zeby rowno siedział :)



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: ^Butcher^ » wt kwie 05, 2011 15:32

Szukaj -60/40 zeby rowno siedział :)



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: _Bolec_ » wt kwie 05, 2011 21:44

a nie -40/-60 bo z przodu w serii bardziej siedzie....



Awatar użytkownika
MaciuśLDZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 558
Rejestracja: pt cze 11, 2010 20:02

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: MaciuśLDZ » śr kwie 06, 2011 20:28

Podłączę się do tematu i spytam:

Kupując sprężyny 40/35 i dając do tego amory zwykłe bilstein'a. Czy przy full składzie z tyłu będzie tarło ?? Czy nie będzie zbyt miękko?

Pytam i się zastanawiam, ponieważ sportowe zawieszenie jest podobno twarde, a u mnie w mieście chyba na takim niestety nie wyrobie -.-



Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

mk3 sprężynki tak na lekka glebę ;)

Post autor: mazi » śr kwie 06, 2011 20:43

jak moze trzec skoro talezyk zostaje na tej samej wysokosci i długosc jest taka sama, przy -60 na sporcie nie trze, wiec powinno byc ok



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości