pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: FAHER » sob sty 29, 2011 21:38

mam pakie 3 pytania 1.felga tomason 8,5cala 18 et 30 opony 225x35 na seryjnym zawiasie czy jak dojdzie gwint będzie coś obcierać chodzi o mcpersona 2.czy do gwintu jest obowiązek założenia rozpórek przód tył i 3. jaki gwint byl by dobry chodzi oto zeby niebyło za twardo w rozsądnej cenie z góry dziekuje za pomoc pozdr.. :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz sty 30, 2011 18:53 przez FAHER, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

pytanie o gwint

Post autor: Yaro1981 » ndz sty 30, 2011 10:54

1. nic nie bedzie obcierac
2. nie ma obowiazku zakladania rozporek ale wypadało by bude usztywnic i zaopatrzyc sie w komplet rozporek
3. na to pytanie nikt Ci do konca nie odpowie każdy ma inne odczucia pozatym zalezy na jakim setupie bedziesz jezdzic

ps nie zaklada sie takich kół i takiego zawiasu by miec komfort jedno drugiemu zaprzecza


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

pytanie o gwint

Post autor: MAPET » ndz sty 30, 2011 14:30

po 1 popraw tytul - regulamin


po 2 tak jak kolega napisal wyzej
a o gwintach jest sporo tutaj na forum wystarczy poczytac... a co czlowiek to opinia i zalezy ile masz kasy


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: FAHER » ndz sty 30, 2011 18:54

Yaro1981, MAPET, :bigok: :bigok:


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Castillo
Beatmeister
Beatmeister
Posty: 343
Rejestracja: pt sty 30, 2009 15:19
Lokalizacja: Gryfów Śląski

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: Castillo » ndz sty 30, 2011 21:24

13xXx13 pisze: 3. jaki gwint byl by dobry chodzi oto zeby niebyło za twardo w rozsądnej cenie
hehe sam nie wierzę że to powiem ale MTS lub TA-Technix. A dlaczego bo po pierwsze cena chyba jedna z najlepszych na rynku, a po drugie właśnie Ta-technix jest mięciutki ( tylko że to nie jest jego zaleta ! ) niestety minus miękkich gwintów jest taki, że jak później opuścisz nisko na na wszelkich nierównościach, dziurach, pagórkach, uskokach wszędzie będziesz haczył przednim zderzakiem lub osłoną silnika o jezdnie, dlatego wszyscy lubią twardy gwint żeby sprężyny się tak nie uginały, aha i oczywiście twardy gwint ma lepszą przyczepność na zakrętach i w ogóle
Druga sprawa skoro pytamy tutaj o sprawy związane z gwintem to ja też mam pytania:
1) Skręcając więcej niż -40 autko zaczyna trzeć przy pełnym skręcie czy to oznacza, że stabilizator trzeba wymienić, a jeśli tak to na jaki ?
2) Po sezonie zimowym żeby ruszyć regulację gwintu powinno się popryskać czymś gwint żeby łatwiej ruszyć te śruby ?



Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: FAHER » ndz sty 30, 2011 21:44

Castillo, ok dzieki za rade to ma być mój pierwszy gwint takze kazdą opinie przeczytam :bajer:


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: MAPET » ndz sty 30, 2011 22:12

no prosze a wiekszosc opinii to bym powiedziel ze TA to twardy giwnt :)


jezeli obciera to 1 co to lacnziki a jak to nie pomoze to stabi
gwint nazlezy wczesniej posamrowac smarem pozniej psikania to juz malo daja


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: Yaro1981 » ndz sty 30, 2011 22:33

tez bym powiedzial ze TA jest twardy nooo ale ile uzytkownikow tyle opini 13xXx13, mosisz sie zdecydowac na jakis i sam sie przekonaj czy twardy czy mieki

Castillo, masz Ty olej w amorkach :helm:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: FAHER » pn sty 31, 2011 18:25

nom ja tez tak słyszałem ze TA - jest twardszy a MTS jest lepszy od TA??


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
FAHER
13xXx13
13xXx13
Posty: 388
Rejestracja: wt sie 26, 2008 22:29
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: FAHER » pn sty 31, 2011 20:36

mam pytanie o ten gwint viewtopic.php?f=119&t=380460 co o nim myslicie jest wart uwagi ??? i jeszcze jedno on jest z audi a3 miał by być do golfa IV tylko są 2 małe róznice ten gwint ma jakieś końcówki stabilizatora i na prawym jest jakaś blaszka na dole a umnie niema tych zeczy??? co myslicie


Obrazek

obecna bora viewtopic.php?f=89&t=435870" onclick="window.open(this.href);return false;

adasiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 10:54

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: adasiko » czw lut 03, 2011 01:59

ja jezdze z ta technixem na mk1, na zime jest na max do góry dupsko a przod na 3/4 w góre
no tylko w tych gwintach jest tak ze w polowie jest najbardziej miekko
na max glebie jest serio twardo i plecy bolą, plomby wypadaja (ale to jest lekkie autko)
na max góra usztywniasz sie sprezyna którą sciskasz (amory praktycznie wogóle sie nie chowaja jak podnosze i opuszczam na podnosniku)
w zakretach OGIEŃ ale total beton jak bilsteinach i koni nie ma

z tym ze do swojej czworki chyba bede spokojnie kompletowal lepsze amory a springi myslalem ta technixa + poliuretany, aby sie nie zastanawiac kiedy sie gumy wytłuką :P



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: MAPET » czw lut 03, 2011 10:56

na dole jest pewnie twardo bo juz na odbojach jezdzisz


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

adasiko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 10:54

Re: pytanie o gwint mk IV 1.9 tdi

Post autor: adasiko » czw lut 03, 2011 21:38

MAPET pisze:na dole jest pewnie twardo bo juz na odbojach jezdzisz
w sumie racja
ale kurde nie pamietam czy rozkrecilem sie na maks bo regulowalem sie do błotnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości