Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Wegiel » pn sty 31, 2011 20:29

Bolo GTI, tam dajesz od spodu oring kupisz bez problemu http://www.oring.pl" onclick="window.open(this.href);return false; praktycznie każdy maja :bajer:


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

...:::BRYLANT:::...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 07, 2011 00:30

Air Ride

Post autor: ...:::BRYLANT:::... » pn sty 31, 2011 23:05

montował już ktoś na amortyzatorach które mają talerzyki regulowane?



Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Piter_NS » pn sty 31, 2011 23:12

tak, ja ma aktualnie rękawy z tyłu na amorkach z regulacją wysokości talerzyka
Obrazek


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Air Ride

Post autor: Bolo GTI » pn sty 31, 2011 23:45

Wegiel, thx. Dostałeś moje PW?


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Zaba91 » wt lut 01, 2011 00:09

Koledzy a powiedzcie jak to wygląda prawnie z tym air ride? Na przeglądach to przechodzi, policja się nie czepia (jeśli zauważy)? I czy np. przy wypadku gdzie auto oglądają technicy mogą być problemy?
Teraz miałem wypadek (nie z mojej winy) i auto bd oglądać technicy z policji. Zastanawiam się co by było gdyby zobaczyli że w aucie mam aira?


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Piter_NS » wt lut 01, 2011 00:37

generalnie to zawieszenia "domowej" roboty nie posiadają homologacji do użytku i stosujesz to na własne ryzyko i odpowiedzialność. Zakładając takie zawieszenie tracisz homologację na całe auto. Tak mówią przepisy ale wiadomo jakie jest życie...
Jeśli przy budowie skupisz się na dokładności wykonania i precyzyjności to praktycznie ciężko je będzie odróżnić od kupionego z homologacją. Ktoś kto nie jest w temacie nie pomyśli nawet że można coś takiego samemu wykonać


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Re: Air Ride

Post autor: Bolo GTI » wt lut 01, 2011 07:59

NooN pisze:tak, ja ma aktualnie rękawy z tyłu na amorkach z regulacją wysokości talerzyka
Obrazek
A masz jakieś foto rozebranego tego? Tak, żeby można było podejrzeć z jakich elementów jest to zbudowane? Byłbym wdzięczny, zresztą pewnie nie tylko ja..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Zaba91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: sob lip 11, 2009 14:26
Lokalizacja: Słupsk/Bydgoszcz
Kontakt:

Air Ride

Post autor: Zaba91 » wt lut 01, 2011 10:48

a czy zestawy od np. algrundo.pl posiadają taką homologację?


Jadźka:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=497693
VW it's not a hobby, this is passion...
Obrazek

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Air Ride

Post autor: Bolo GTI » wt lut 01, 2011 11:34

Zaba91, nie..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

sash997
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 01:17
Lokalizacja: wieluń

Air Ride

Post autor: sash997 » wt lut 01, 2011 13:11

bo w algrundo też sami to konstruują :)


[url=https://www.viagrasansordonnancefr.com/commander-sildenafil/]commander sildenafil www.viagrasansordonnancefr.com[/url]

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Air Ride

Post autor: Piter_NS » wt lut 01, 2011 18:22

Bolo GTI pisze:
NooN pisze:tak, ja ma aktualnie rękawy z tyłu na amorkach z regulacją wysokości talerzyka
Obrazek
A masz jakieś foto rozebranego tego? Tak, żeby można było podejrzeć z jakich elementów jest to zbudowane? Byłbym wdzięczny, zresztą pewnie nie tylko ja..
niestety nie posiadam takich fotek ale jak dobrze przeszukasz ten temat to powinieneś znaleźć takie... amortyzator Koni z regulacją twardości na wcisk, tulejka wytoczona przez tokarza (od wewnątrz miejsce na 2 oringi uszczelniające), rękaw Monroe ze Scanii, od góry uszczelnienie w postaci simeringu.


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

...:::BRYLANT:::...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 07, 2011 00:30

Re: Air Ride

Post autor: ...:::BRYLANT:::... » wt lut 01, 2011 21:36

NooN pisze:tak, ja ma aktualnie rękawy z tyłu na amorkach z regulacją wysokości talerzyka
Obrazek
i jak działa bez problemu?
to masz także mocowanie masz od dołu trochę wybrane i tam wchodzi ten pierścionek na amorku?



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Air Ride

Post autor: Bolo GTI » wt lut 01, 2011 22:30

NooN, a w jakim celu te 2 oringi? Nie można było zastosować jednego? Jak w ogóle ten rękaw się rozciąga, jest to zrobione tak, że jak masz na maxa wyciągnięte zawieszenie do góry to jest cały rozciągnięty? Bo gdzieś czytałem, że frezuje się amorek troszkę niżej pod talerzyk, to w tym celu?


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: Air Ride

Post autor: Piter_NS » wt lut 01, 2011 23:11

...:::BRYLANT:::... pisze:i jak działa bez problemu?
to masz także mocowanie masz od dołu trochę wybrane i tam wchodzi ten pierścionek na amorku?
Tulejka siada do czoła nie ma podtoczenie jedynie sfazowana aby nie było ostrych krawędzi.
Bolo GTI pisze:NooN, a w jakim celu te 2 oringi? Nie można było zastosować jednego? Jak w ogóle ten rękaw się rozciąga, jest to zrobione tak, że jak masz na maxa wyciągnięte zawieszenie do góry to jest cały rozciągnięty? Bo gdzieś czytałem, że frezuje się amorek troszkę niżej pod talerzyk, to w tym celu?
Oringi są do uszczelnienia a dwa po to żeby było idealnie szczelne. Na jednym tulejka była by troszkę niestabilna i miała by delikatne ruchy na boki co mogłoby z czasem negatywnie wpłynąć na szczelność. W moich amorkach zrobione są dodatkowe 2 rowki w takiej samej odległości jak oryginalne pod pierścień z talerzyka tak aby była możliwość obniżenia (podniesienia) całego rękawa - dzięki temu ustawiasz sobie jaka będzie minimalna wysokość zawieszenia przy "zerowym" ciśnieniu, a co za tym idzie również przy maksymalnym ciśnieniu. Ja mam ustawione na najniższym położeniu a jak napompuję na maksa to auto wygląda prawie jak Golf Country :D.

Ciężko jest mi powiedzieć czy rękaw rozciąga się do maksimum. Nawet jeśli miałby jakiś zapas to i tak nie rozciągniesz go tyle na ile pozwoli trzpień w amortyzatorze.


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości