Witam.
Aktualnie o zawieszeniu itp w golfinie mam mierne pojęcie...
Nie mniej jednak przeglądałem nieco forum, google itp. Jako że mamy nowy rok, szukam powoli gotowego kitu do golfiny, który by pozwolił obniżyć autko, ale też nieco go podwyższyć. Pewnie zapytacie się po co chcę go podnosić - bywa tak że czasem auto jedzie w takie trasy i takie miejsca że po prostu wyżej = brak porysowanych progów...
Sam cel jaki bym chciał osiągnąć to w miarę elastycznie obniżanie i podnoszenie. Nie wymagam tutaj podniesienia o 10 cm czy obniżenia o 20 cm. Cel podwyższenia już opisałem, cel obniżenia - tak aby autko stało się jak ja to nazywam - skarpetą, czyli przyziemnym stworzeniem. W planach mam do tego jakieś proste i ciekawe alusy ale to z czasem.
Autko z roku 94, silnik 1,4 więc szału nie ma, ale za to wyglądać może. Docelowo - czy w tych granicach wymagań coś możecie polecić ? Cena...chciałbym się zmieścić w cenie poniżej 1000 zł. Również nie chcę twardego zawieszenia czy to jako obniżone czy jako wysokie. Już miałem okazję pojeździć golfem kumpla który ma nisko i twardo, może i fajnie wygląda, ale nie chcę się zawiesić na kasztanie i nie móc ruszyć...
MK3 - podwyższenie / obniżenie - jaki zestaw ?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
MK3 - podwyższenie / obniżenie - jaki zestaw ?
Witam!
Mam moze podobny dylemat ,tyle ze przerabialem troche temat 'gleby' w Golfie. U siebie mialem kit FK 60/60, przod byl nizej niz sugerowane. Doszlem do wniosku, ze dopuki nie poprawia drog wokol mojej miejscowosci to nie da sie tak jezdzic na codzien. Zagoscily sprezyny Eibacha 40/40 czy jaos tak - nie za twardo, nie za miekko, optymalnie, dosc wysoko. FK bylo duzo twardsze. Na wiosne/lato chcialbym znowu dac auto troche nizej i myslalem o jakims niedrogim gwincie, tylko zeby nie byl to 'beton'. Tylko nurtuje mnie kwestia, jaki poziom regulacji maja te tansze gwinty? W necie rozne info, chcialbym sie dowiedziec jaki jest faktyczny zakres obnizenia poszczegolnych zestawow. Fajnie, gdyby ktorys z forumowiczow pomogl mi w tym temacie. Mysle, ze dla Ciebie tez bylby odpowiedni jakis gwint, w kicie tak szybko nie zmienisz wysokosci (zmiana sprezyn) bo sama regulacja na talerzykach z tylu to nie wszystko
Pozdro
Mam moze podobny dylemat ,tyle ze przerabialem troche temat 'gleby' w Golfie. U siebie mialem kit FK 60/60, przod byl nizej niz sugerowane. Doszlem do wniosku, ze dopuki nie poprawia drog wokol mojej miejscowosci to nie da sie tak jezdzic na codzien. Zagoscily sprezyny Eibacha 40/40 czy jaos tak - nie za twardo, nie za miekko, optymalnie, dosc wysoko. FK bylo duzo twardsze. Na wiosne/lato chcialbym znowu dac auto troche nizej i myslalem o jakims niedrogim gwincie, tylko zeby nie byl to 'beton'. Tylko nurtuje mnie kwestia, jaki poziom regulacji maja te tansze gwinty? W necie rozne info, chcialbym sie dowiedziec jaki jest faktyczny zakres obnizenia poszczegolnych zestawow. Fajnie, gdyby ktorys z forumowiczow pomogl mi w tym temacie. Mysle, ze dla Ciebie tez bylby odpowiedni jakis gwint, w kicie tak szybko nie zmienisz wysokosci (zmiana sprezyn) bo sama regulacja na talerzykach z tylu to nie wszystko
Pozdro
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
MK3 - podwyższenie / obniżenie - jaki zestaw ?
skaktus pisze:szukam powoli gotowego kitu do golfiny, który by pozwolił obniżyć autko, ale też nieco go podwyższyć.
nie ma takiego czegos
tylko pneumat wtedy
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości